X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Основи роботи з комп'ютером

Завантажити презентацію

Основи роботи з комп'ютером

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підсумковий урок з теми «Основи роботи з комп'ютером» Мета: Визначити рівень оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками з теми, корекція знань та умінь. Розвивати увагу, кмітливість, креативність. Виховувати уміння працювати в групі, зацікавлене ставлення до навчання. L/O/G/O

Слайд 2

Слайд 3

Подорож

Слайд 4

Правила подорожі

Слайд 5

Гра-подорож Зупинки

Слайд 6

Гра-подорож Зупинки

Слайд 7

Комп’ютер с р е н ю н е д о м л б а м и м ш к и р п н т е а м е к о т к а і а р у Розпочати кросворд Він секрети зберігає, одним оком нам моргає, Щось гуде, про щось співає, веде з нами діалог. Що за звір? Системний … Ведуть комп’ютери розмову дуже часто між собою. А для цього їм потрібна річ відома не усім. Адже мову ми ведем про зв’язок через … В неї довгий сірий хвіст, до курсору має хист. Зверху на коробці дві великі кнопки.  Ось я кнопку натискаю. І папір вже заправляю.  Він друкує без зупинки вірші, пісні і малюнки.  І швидкий він, наче спринтер. Відгадайте, що це ... У їдальні, в ресторані зразу це побачиш ти.  І в комп`ютері також  легко можеш це знайти.  Сотня клавіш, різні знаки. Спершу учні – небораки,  А тепер раз-два – готово, і надрукували слово.  Ось де пальцям фізкультура, бо все це – … Книги, тексти, малюнки твої за допомогою пристрою цього стануть за мить цифрові. р а л к в Він покаже все на світі: що малюють, пишуть діти,  Грають як, і що співають, і як пошту відправляють.  м о н і т о р м ’

Слайд 8

Гра-подорож Зупинки

Слайд 9

І команда 1. До основних складових персонального комп'ютера належать ІІ команда А) вінчестер, миша, монітор, клавіатура А) зберігання і виведення даних Б) монітор, клавіатура, системний блок, миша В) принтер, клавіатура, монітор, пам'ять 1. Комп'ютер - це електронний пристрій для Б) опрацювання даних В) введення, зберігання, опрацювання і виведення даних

Слайд 10

І команда 2. Який пристрій комп'ютера призначено для введення даних? ІІ команда А) принтер А) сканер Б) навушники В) монітор 2. Пристрій для виведення даних на папір - це Б) принтер В) навігатор Г) монітор Г) клавіатура

Слайд 11

І команда 3. Дія мишею, у результаті якої відбудеться виділення об'єкта, називається ІІ команда А) перетягуванням А) перетягуванням Б) затримкою В) спеціальне перетягування 3. Дія мишею, у результаті якої з'являється спливаюча підказка, називається Б) затримкою В) спеціальним перетягуванням Г) протягуванням Г) клацанням

Слайд 12

І команда 4. Які дії необхідно виконати, щоб відкрити Головне меню? ІІ команда А) натиснути на кнопку Пуск А) клацанням правої кнопки миші на вибраному об'єкті Б) натиснути на кнопку Головне меню В) Файл - Головне меню 4. Контекстне меню можна викликати Б) клацанням лівої кнопки миші на вибраному об'єкті В) подвійним клацанням правої кнопки миші на вибраному об'єкті

Слайд 13

І команда 5. Які з об'єктів не є живими істотами? ІІ команда А) ластівка А) блискавка Б) веселка В) бджола 5. Які з об'єктів не є явищами природи? Б) веселка В) пролісок

Слайд 14

І команда 6. Вибери зі списку пристрій, що не належать до пристроїв виведення ІІ команда А) принтер А) колонки Б) мікрофон В) монітор 6. Вибери пристрій, який не відноситься до пристроїв виведення Б) принтер В) клавіатура Г) монітор Г) колонки

Слайд 15

І команда 7. Вибери неправильну назву різних типів комп'ютера ІІ команда А) кишеньковий А) планшетах Б) потративний В) пілотний 7. У яких комп'ютерах в один пристрій не об'єднані системний блок, монітор та інші пристрої? Б) ноутбуках В) стаціонарних Г) нетбуках Г) стаціонарний

Слайд 16

І команда 8. Вікно програми не містить ІІ команда А) робочу область А) виконання різних завдань з опрацювання даних, які розв'язує людина на комп'ютері Б) рядок заголовка В) кнопки керування вікном 8. Що не забезпечують програми? Б) можливості грати на комп'ютері В) лікування людини Г) перегляд мультфільму Г) контекстне меню

Слайд 17

І команда 9. Символи не можна видалити за допомогою клавіші ІІ команда А) Пропуск А) верхній ряд алфавітно-цифрових клавіш Б) Backspace В) Delete 9. Для введення чисел не використовують Б) додаткові цифрові клавіші В) функціональні клавіші

Слайд 18

Гра-подорож Зупинки

Слайд 19

І команда 1. До основних складових персонального комп'ютера належать ІІ команда А) вінчестер, миша, монітор, клавіатура А) зберігання і виведення даних Б) монітор, клавіатура, системний блок, миша В) принтер, клавіатура, монітор, пам'ять 1. Комп'ютер - це електронний пристрій для Б) опрацювання даних В) введення, зберігання, опрацювання і виведення даних

Слайд 20

І команда 2. Який пристрій ком'ютера призначено для введення даних? ІІ команда А) принтер А) сканер Б) навушники В) монітор 2. Пристрій для виведення даних на папір - це Б) принтер В) навігатор Г) монітор Г) клавіатура

Слайд 21

І команда 3. Дія мишею, у результаті якої відбудеться виділення об'єкта, називається ІІ команда А) перетягуванням А) перетягуванням Б) затримкою В) спеціальне перетягування 3. Дія мишею, у результаті якої з'являється спливаюча підказка, називається Б) затримкою В) спеціальним перетягуванням Г) протягуванням Г) клацанням

Слайд 22

І команда 4. Які дії необхідно виконати, щоб відкрити Головне меню? ІІ команда А) натиснути на кнопку Пуск А) клацанням правої кнопки миші на вибраному об'єкті Б) натиснути на кнопку Головне меню В) Файл - Головне меню 4. Контекстне меню можна викликати Б) клацанням лівої кнопки миші на вибраному об'єкті В) подвійним клацанням правої кнопки миші на вибраному об'єкті

Слайд 23

І команда 5. Які з об'єктів не є живими істотами? ІІ команда А) ластівка А) блискавка Б) веселка В) бджола 5. Які з об'єктів не є явищами природи? Б) веселка В) пролісок

Слайд 24

І команда 6. Вибери зі списку пристрій, що не належать до пристроїв виведення ІІ команда А) принтер А) колонки Б) мікрофон В) монітор 6. Вибери пристрій, який не відноситься до пристроїв виведення Б) принтер В) клавіатура Г) монітор Г) колонки

Слайд 25

І команда 7. Вибери неправильну назви різних типів комп'ютера ІІ команда А) кишеньковий А) планшетах Б) потративний В) пілотний 7. У яких комп'ютерах в один пристрій не об'єднані системний блок, монітор та інші пристрої? Б) ноутбуках В) стаціонарних Г) нетбуках Г) стаціонарний

Слайд 26

І команда 8. Вікно програми не містить ІІ команда А) робочу область А) виконання різних завдань з опрацювання даних, які розв'язує людина на комп'ютері Б) рядок заголовка В) кнопки керування вікном 8. Що не забезпечують програми? Б) можливості грати на комп'ютері В) лікування людини Г) перегляд мультфільму Г) контекстне меню

Слайд 27

І команда 9. Символи не можна видалити за допомогою клавіші ІІ команда А) Пропуск А) верхній ряд алфавітно-цифрових клавіш Б) Backspace В) Delete 9. Для введення чисел не використовують Б) додаткові цифрові клавіші В) функціональні клавіші

Слайд 28

Гра-подорож Зупинки

Слайд 29

І команда ІІ команда Звукові колонки, принтер, миша, монітор Монітор, клавіатура, мишка, мікрофон Навушники, мікрофон, колонки, принтер Монітор, системний блок, клавіатура, вебкамера Жорсткий магнітний диск, мікрофон, вінчестер, флеш-пам'ять Принтер, сканер, мікрофон, монітор

Слайд 30

Гра-подорож Зупинки

Слайд 31

Поради для безпечного використання ПК

Слайд 32

Завдання 1. Розгляньте Робочий стіл. 2. Знайдіть значок із назвою Мої документи. 3. Відкрийте Мої документи 4. Розгорніть вікно на весь екран. 5. Поверніть вікно до попереднього стану. 6. Змініть розміри вікна так, щоб воно займало 1/4 екрана, і помістіть його у верхньому лівому кутку.

Слайд 33

Завдання 7. Змініть вид піктограм у вигляді таблиці. 8. Відкрийте програму Блокнот. 11. Надрукуйте власне прізвище та ім'я. 12. Розмістіть два вікна (Блокнот та Мої документи поруч)

Слайд 34

Фізкультзупинка

Слайд 35

Гра-подорож Зупинки

Слайд 36

Інформатика Інтернет Навушники Диск

Слайд 37

Гра-подорож Зупинки

Слайд 38

І команда ІІ команда Людина красна розумом, а комп'ютер — … Натиснеш кнопку — здобудеш… Один комп'ютер добре, а два … Комп'ютеру слово, а він тобі … Рослина тягнеться до сонця, а учень — до …. Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я Що натискаєш — те й … У невмілого інформатика очі … Подарованому комп'ютеру в …. не заглядають. На комп'ютері не мудруй багато, а працюй …. У комп'ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш …. Слова-підказки: результат, краще, завзято, 1000, комп'ютер, маєш, пам'ять, не болять, системний блок, доля

Слайд 39

І команда ІІ команда Людина красна розумом, а комп'ютер — пам'яттю. Натиснеш кнопку — здобудеш результат. Один комп'ютер добре, а два краще. Комп'ютеру слово, а він тобі 1000. Рослина тягнеться до сонця, а учень — до комп'ютера. Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я Що натискаєш — те й маєш. У невмілого інформатика очі не болять. Подарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають. На комп'ютері не мудруй багато, а працюй завзято. У комп'ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш долю.

Слайд 40

Гра-подорож Зупинки

Слайд 41

І команда ІІ команда Може він порахувати, Може він пісні співати, Малювати і писати, Помилки перевіряти. Може він листа прийняти, З другом швидко нас зв'язати, Він багато чого може І завжди нам допоможе! Хто хоче щось запам'ятати — В блокнот свій може записати. Комп'ютер теж немов блокнот — Не має з пам'яттю турбот. — А як називають комп'ютер-блокнот?

Слайд 42

Гра-подорож Зупинки

Слайд 43

Домашнє завдання Повторити розділ 2 Додаткове завдання. Підготувати повідомлення про використання комп'ютерів

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика