Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Логічна розминка Розділ 2 § 5 Логогрифи – загадки, в яких додаванням до зашифрованого слова чи вилученням з нього певної букви утворюємо нове слово. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Спробуйте розгадати логогриф Розділ 2 § 5 На клумбі гарні, запашні, без К – лише гіллячки ми. (Квіти – віти) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Спробуйте розгадати логогриф Розділ 2 § 5 Люблять нас усі збирати Після дощику в ліску, А як букву Г відняти, Будем плавати в ставку (Гриби – риби) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Спробуйте розгадати логогриф Розділ 2 § 5 На нім барвисті квіти, трава зеленіє, а П додай – зоре усе, не пожаліє. (Луг – плуг) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Розділ 2 § 5 Повідомлення складено для людини, яка розуміє укра їнську мову. (Використано символи українського алфавіту) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Розділ 2 § 5 Повідомлення складено для людини, яка розуміє англій ську мову. (Використано символи англійського алфавіту.) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Розділ 2 § 5 Повідомлення складено для людини, яка розуміє аз буку прапорців. (Таке повідомлення зручно передавати на відстань.) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Розділ 2 § 5 Повідомлення складено для лю дини, яка розуміє шрифт Брайля. За допомогою цього шрифту спілку ються люди, які не бачать. Символи цього шрифту наносять так, щоб можна було їх відчути кінчиками пальців, наприклад випуклості на папері, виїмки на дерев’яних таблич ках. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Кодування повідомлень Розділ 2 § 5 Повідомлення можна закодувати у вигляді ребуса. Ребус — це слово або речення, зображене за допомогою малюнків, цифр, букв та різних знаків. Хом’як Рука 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Кодування повідомлень Розділ 2 § 5 Шарада — це загадка, в якій закодовано слово, що складається з кількох частин. Наприклад: Спочатку прийменник з двох букв відгадай. Будинок за містом до нього додай. Це слово всім добре відоме. Ти з ним зустрічаєшся в класі й удома. Задача Відповідь: 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Кодування повідомлень Розділ 5 § 5 Якщо в такому коді замість крапок поставити цифру 0, замість тире — 1, то повідомлення будуть записані за допомогою лише двох цифр — 0 і 1. Працюючи за комп'ютером, ти вводиш з клавіатури букви, цифри та інші символи. Вони потрапляють у пам'ять комп'ютера у вигляді кодів (послідовності 0 і 1) і зберігаються там закодованими. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Кодування повідомлень Розділ 2 § 5 Так, цифра 1 перетворюється на код 00000001, цифра 3 — на 00000011, буква Б — на 10000001 тощо. У такому коді кожна з цифр 0 або 1 називається біт, а код завдовжки у вісім бітів називається байт. 1 біт — це символ 0 або 1 1 байт = 8 біт 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Запитання і завдання Розділ 2 § 5 Бабуся чекала в гості трьох онуків і спекла пиріжки. Полічила їх і думає: «По скільки пиріжків дати дітям? Якщо дам по 5, то один залишиться. Якщо по 6, то двох не вистачить». Скільки пиріжків спекла бабуся? 16 пиріжків Відповідь: 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Запитання і завдання Розділ 2 § 5 У дворі діти каталися на велосипедах. Найменші — на триколісних. Школярі — на двоколісних. Михайлик порахував, що в усіх велосипедів разом 12 коліс. Скільки триколісних і двоколісних велосипедів було у дворі? 2 триколісних 3 двохколісних Відповідь: 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Запитання та завдання від Комп’юшка Розділ 2 § 5 Декодуй повідомлення, подане за допомогою азбуки прапорців. Перемога 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Домашнє завдання Розділ 2 § 5 Проаналізувати ст. 23-28; 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі Розділ 2 § 5 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3
Схожі презентації
Категорії