Нестандартні інструменти Інтернет-реклами: інтерактив і спецпроекти
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нестандартні інструменти Інтернет-реклами: інтерактив і спецпроекти Презентація Сергій Даниленко, м. Київ, Mediacamp.org.ua 7 листопада 2009 р.
Знайомство Головний редактор порталу громадянської журналістики ХайВей Сергій Даниленко Координатор Інтернет-проектів Українського Медіа Холдингу Блоггер, http://danylenko.com Лекції, тренінги, публікації Sergii Danylenko http://h.ua, http://danylenko.com
http://www.itsclicktime.com/2008/epoca/aplicacao.asp Для людей, які мають думку 2 Copying an opinion is easy. Forming your own is a different story. Read Epoca. The magazine for people with opinion. www.revistaepoca.com.br
Концерти в баннерах 2 http://theinspirationroom.com/daily/2009/axion-banner-concerts-in-belgium/
Gloss.ua. Конкурс “Класика емоцій” від Nokia. Завантажено текстів: 159. Унікальних e-mail: 74. Голосів за всі тексти: 1,690. Відвідувань промо-сторінки конкурса: 54,337. Показів баннера: 800,000.
“Караоке-суші” для суші-бару Godzilla 373,738 прохань заповнити анкету-опитування про караоке. 1,355 заповнених анкет. 392 надіслані sms зі знижками.
Команда спецпроекту 2 Керівник спецпроекту Контакт з замовником, координація роботи команди. Журналіст-копірайтер написання текстів для спецпроекту підготовка прес-релізів, анонсів Дизайнер дизайн сторінки та елементів графічного оформлення спецпроекту Програміст реалізація спецпроекту на програмному рівні
Контактна інформація Сергій Даниленко, креативний директор Fine Web. +38-044-593-35-22 +38 067 444 37 81 sdanylenko@gmail.com м. Київ, вул. Дмитрівська 56-б, офіс 3. Індекс 01054. Blog http://danylenko.com 26
Схожі презентації
Категорії