X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
математика

Завантажити презентацію

математика

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема уроку: Письмове додавання і віднімання 325 267 592 718 456 262 + _

Слайд 2

Шістнадцяте березня Дистанційна робота 897

Слайд 3

Колективне читання пам'ятки:

Слайд 4

. 4 + _____ 5 6 2 5 8 4 1 1 1 7 8 9 8 _ 5 9 9 _____ 1 9 1 9 2 4 1 8 8

Слайд 5

2. Колективне виконання завдання 3. 3 + _____ 2 5 2 6 7 2 1 9 5 7 1 8 _ 4 5 6 _____ 1 2 6 2 2 1

Слайд 6

Знайди значення сум і різниць з коментарем. 4 + _____ 3 6 2 2 1 7 5 6 5 4 8 _ 1 2 3 _____ 5 2 4

Слайд 7

Знайди значення сум і різниць з коментарем. 3 + _____ 8 6 5 2 2 8 1 0 9 7 8 0 _ 4 3 8 _____ 1 2 4 3 0 0

Слайд 8

Знайди значення сум і різниць з коментарем. 6 + _____ 3 8 2 5 2 0 1 9 8 9 0 3 _ 6 5 5 _____ 1 8 5 2 0 0

Слайд 9

2. Диференційована робота над завданням 5.

Слайд 10

2. Диференційована робота над завданням 5. Ціна 1 шт. (грн) Кількість (шт.) Вартість (грн) М Р 10 грн 40 грн 80 грн ? грн ? шт. одн. 2) . 1) : 80 : 10 = 8 (шт.) – однакова кількість тенісних м'ячиків та ракеток. 40 . 8 = 320 (грн) Відповідь: 320 грн треба заплатити за ракетки, якщо їх купити стільки ж, скільки й м'ячиків.

Слайд 11

2. Диференційована робота над завданням 5. Ціна 1 шт. (грн) Кількість (шт.) Вартість (грн) М Р 10 грн 40 грн 80 х х : 40 = 80 : 10 х : 40 = 8 х = 8 . 40 х = 320 320 : 40 = 80 : 10 8 = 8 80 : 10 х : 40 =

Слайд 12

Самостійне виконання завдання 2 (зошит «Працюю самостійно», с. 5 = 530 = 240 = 940 = 190 = 990 = 100 = 330 = 390 = 640 = 420 = 200 = 600 = 280 = 630 = 130

Слайд 13

V. Пояснення завдань домашньої роботи. Домашнє завдання. Зошит «Працюю самостійно», с. 5 «Письмове додавання і віднімання», завдання № 3, 4. У завданні № 3 треба обчислити значення сум і різниць письмово; у завданні № 4 – розв’язати задачі.

Слайд 14

VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Які прийоми додавання і віднімання круглих чисел ви знаєте? У чому відмінність між усними прийомами і письмовими прийомами? Усний та письмовий. За усного прийому обчислення вираз записують у рядок, а за письмового – у стовпчик. При усному прийомі арифметичні дії розпочинаємо з найвищого розряду, а при письмовому – з нижчого розряду.

Слайд 15

VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Як можна міркувати при додаванні і відніманні трицифрових чисел у стовпчик? Про що треба пам’ятати, виконуючи письмові обчислення? Записую числа стовпчиком – розряд під розрядом. Обчислення починаю з розряду одиниць. Виконую дії з десятками. Виконую дії із сотнями Виконуючи письмові обчислення, треба пам'ятати, що 10 одиниць нижчого розряду складають 1 одиницю вищого.

Слайд 16

Дякую за урок! 325 267 592 718 456 262 + _

Слайд 17

Презентацію підготувала вчитель школи І-ІІІ ступенів № 190 Деснянського району м.Києва Савичева Валентина Василівна Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика