Моніторинг
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вимірники моніторингу: Індекс успішності (середнє арифметичне) за дванадцятибальною системою оцінювання; Показник якості навченості (ПЯН).
► Моніторинг – це контроль не результату, а процесу діяльності, виявлення тенденцій динаміки її розвитку. ► Особливості моніторингу: - синхронність процесів спостереження, вимірю- вання, вироблення на цій основі нових знань про об’єкт з наступним прогнозуванням і прийняттям управлінського рішення; зіставлення мети з результатами; процес моніторингу поєднується з прийняттям управлінських рішень.
Щоб впровадити моніторинг, слід чітко уявляти: ♦ які показники діяльності школи є найбільш важливими; ♦ якою повинна бути періодизація збору інформації; ♦ який інструментарій необхідно використати для збору і обробки інформації; ♦ з якою метою проводиться освітній моніторинг.
За результатами моніторингу якості знань адміністрація школи: визначає реальний стан навчального процесу за основними показниками та динамікою його змін протягом досліджуваного періоду; визначає проблемні питання у роботі педагогічних працівників; визначає рівень знань учнів школи, вплив шкідливих факторів, шукає шляхи їх усунення; приймає необхідні управлінські рішення щодо підвищення якості навчально – виховного процесу.
♦ Щоб отримати достовірну інформацію про зміст і якість освіти, слід простежити динаміку змін за 3 – 5 років
Моніторинг стимулює позитивні перетворення: коригування та координацію діяльності всіх учасників освітнього процесу; удосконалення всіх планів школи; підвищення рівня самоорганізації учасників навчально – виховного процесу; удосконалення взаємовпливу та взаємопорозуміння на рівнях: батьки учень учитель адміністрація; адміністрація учитель адміністрація; позитивний динамічний розвиток мотивації учасників навчально – виховного процесу до підвищення якості знань.
Схожі презентації
Категорії