Компьютерна графіка
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Комп'ютерна графіка — це галузь інформатики, яка вивчає методи створення, обробки й використання зображень за допомогою програмно-апаратних засобів.
Статична графіка Динамічна графіка фотографії, рисунки, схеми, окремі елементи оформлення Web-сторінок анімація, комп’ютерна мультиплікація
Растрова графіка Зображення складається з точок (пікселів). Піксел – це однотонно зафарбований квадратик, який є найдрібнішою одиницею цифрового зображення, що її можна редагувати. Для збереження растрового малюнка необхідно вказати його розміри і колір кожного пікселя. Зображення високої якості займає великий обсяг пам’яті.
Векторна графіка Зображення утворюється із сукупності геометричних примітивів, які можна описати математичною формулою. Геометричні примітиви – лінія, еліпс, коло, багатокутник, зірка тощо. Робота у векторному графічному редакторі схожа на суміш аплікації і малювання. геометричне моделювання, об’єктно-орієнтована графіка, двомірна комп'ютерна графіка
Фрактальна графіка Фрактал – об’єкт, окремі елементи якого успадковують властивості батьківських структур. Термін “фрактал” увів 1975 р. Бенуа Мандельброт. Фрактальна графіка заснована на математичних обчисленнях, зображення будується виключно за формулами. Для детального фрактального зображення використовується мало пам’яті.
Переваги та недоліки цифрових зображень Вид зображення Переваги Недоліки Растр реалістичність зображень; природність кольорів; одержання зображень за допомогою спеціальних пристроїв. великий розмір файлів; втрата якості при зміні розміру; складність редагування окремих елементів зображень. Вектор малий розмір файлів; незмінна якість при масштабуванні; простота модифікації зображень; можливість деталізації. штучність зображення; схематичність зображення; неприродність кольорів. Фрактал малий розмір файлів; простота модифікації зображень; можливість деталізації. абстрактність зображень; необхідність використання складних математичних понять і формул. 3D об’ємність зображення; можливість реальних об’єктів. складність створення і редагування; підвищені вимоги до апаратної складової комп’ютера.
Пристрої створення графічних зображень веб-, фотокамера сканер (БФП) медичне обладнання графічний планшет
Сфери застосування комп’ютерної графіки Візуалізація наукових і ділових даних Комп’ютерні ігри, системи віртуальної реальності Системи автоматизованого проектування Комп’ютерна томографія Графічний інтерфейс користувача Спецефекти, цифрова кінематографія Цифрове телебачення, Інтернет, відеоконференції Цифрове фотографування
• поліграфія (розробка макетів книг, газет і журналів); • рекламна індустрія (розробка рекламних модулів, коллажів, вітрин); • телебачення (музичні відеокліпи, мультиплікація); • моделювання нових видів одягу; • проектно-конструкторські розробки тощо.
Список використаної літератури Список використаних Інтернет-джерел http://uk.wikipedia.org http://ua.textreferat.com http://www.twirpx.com http://computer-graphics.narod.ru Інформатика: 9 кл .: Підруч. для загальноосвіт.навч.закл./ І.О.Завадський, І.В.Стеценко, О.М.Левченко. К.: Видавнича група BHV, 2009. 320 с. : іл. Інформатика: 9 кл .: Підруч. для загальноосвіт.навч.закл./ І.Л.Володіна, В.В.Володін Х.: Гімназія, 2009. 384 с. : іл. Петров М. Н. Компьютерная графика : Учебник для вузов. — СПб.; М.; Х.; Минск: Питер, 2003. — 736 с. Порєв В.М., Блінова Т.Н. Комп’ютерна графіка. Юниор; 2004. 456 с. Практикум і робочий зошит з інформатики: 9 кл.: Посібник для загальноосвіт.навч.закл./ І.О.Завадський, О.В.Пасічник, В.В.Бойчук. – К.: Видавнича група BHV, 2009. – 256 с. : іл.
Схожі презентації
Категорії