карпати
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Сьогодні в освітньому просторі України відбуваються кардинальні зміни, зумовлені процесом реформування школи, який відбувається відповідно до закону України «Про загальну середню освіту», Концепції загальної середньої освіти, Державного стандарту загальноосвітньої освіти. Все це забезпечує системне оновлення змісту та перехід на нову структуру навчання. В учителів з’являється можливість застосовувати нові активні технології навчання, цінні для кожного учня. Вже в середині 70-х років минулого століття з’явилася тенденція до зниження інтересу дітей до класних занять. На практиці це реалізувалося появою нестандартних (нетипових) уроків, головною метою яких є обудження інтересу школярів до навчальної праці.
Є школи, в яких діти з нетерпінням чекають на уроки. Бо вчителі на повну вмикають фантазію: учні проводять уроки в музеї, малюють на літературі, грають на контрольній. Уроки, на яких учитель щось розповідає біля дошки, а учні це потім відтворюють, вже давно не ефективні. Коли дітей більше цікавлять ґаджети та лайки в Інстаграмі, втримати їхню увагу та інтерес до шкільних предметів стає дедалі важче. Але педагоги вигадують такі форми навчання, аби принаймні на 45 хвилин школярі й не згадували про соцмережі, та готувалися так, аби й не було потреби списувати.
Цікавий урок-дослідження У школі №98 на Сихові провели опитування серед школярів: «Цікавий урок, коли…?»Багато опитаних школярів позитивно ставляться до цікавих та не типових уроків . Через опитування зрозуміли потреби і спробували втілити дитячі фантазії, наскільки це можливо.
Урок просто неба «”На ура” пішли уроки просто неба», – розповідає вчителька математики Світлана Гурська. Наприклад, на математиці обраховували площу предметів у поближньому Сквері Гідності. Ввічливі діалоги вчилися складати не з однолітками, а з випадковими перехожими на вулиці. «Спершу боялися, бо треба зупинити і перепросити зовсім сторонню людину, яка, можливо, поспішає. Але вони так захопилися, що вже й не хотіли вертатися в клас», – каже вчителька.
Бінарні уроки Крім уроків на вулиці практикують також музейні уроки, бінарні – коли на одному уроці поєднані два предмети. Як кажуть педагоги, тепер у кожному класі парти стоять не у три ряди, а як вирішать самі учні. Батьки навіть були занепокоєні тим, чи це не сприяє списуванню. Але вчителі цим не переймаються: якщо навчання стає цікавим, то і списувати немає потреби.
Музейні уроки Музейні уроки проводять із різних предметів. П’ятикласники вперше потрапили до Музею метрології з учителькою інформатики. Наталія Савран хотіла наочно показати учням, як просунулася наука, як сучасні технології полегшують нам життя, і що значну роль у цьому відіграли інформаційні технології. Учні могли порівняти, наскільки просто зараз виміряти відстань від школи до музею сучасними гаджетами, і скільки зусиль пішло би на вимірювання механічними приладами.
Схожі презентації
Категорії