Художні напрямки і стилі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ХУДОЖНІ НАПРЯМКИ І СТИЛІ Особливості культури інформаційного суспільства. Net- культура. Художній образ і симулякр.
Презентацію підготувала вчитель образотворчого мистецтва гімназії № 261 м. Києва Григораш Олександра Федорівна
Історична довідка. В XVII cт. створено перший механічний калькулятор Програмування з перфокартами використовувалось 200 років 1897 р. в Оксфордському словнику з’явилось слово комп’ютер (англ. to compute – рахувати) В 1940-их роках з’явились перші електронні комп’ютери В 1960-их роках – великий різкий скачок технологій, транзистори значно зменшили розмір комп’ютерів Винахід напівпровідникової інтегральної схеми зменшив розмір до рівня, що дозволив тримати комп’ютер вдома ТАК РОЗПОЧАЛАСЬ “КОМП’ЮТЕРНА ЕРА”!!!
DIGITAL ART – цифрове мистецтво має види, подібні до звичайного мистецтва: графіку, живопис, скульптуру, архітектуру, декоративно-прикладне мистецтво, фотографію.
Такі твори існують тільки у віртуальній реальності та є симуляцією реальності. Симулякр (від лат. simulo, робити вигляд, прикидатись) – копія, що не має оригіналу в реальності У сучасному значенні слово симулякр введено в обіг Жаном Бодріяром. Раніше, починаючи з латинських перекладів Платона, воно означало зображення, картинку, репрезентацію. Наприклад, фотографія – симулякр тої реальності, що на ній зображено. Картини, малюнки на піску, переказ реальної історії словами – все це симулякри.
Симулякр – це зображення без оригіналу, репрезентація чогось, що насправді не існує. Наприклад, симулякром можна назвати картину, яка здається цифровою фотографією чогось, але те, що вона зображує, насправді не існує і ніколи не існувало. Така підробка може бути створена за допомогою спеціального програмного забезпечення. Для Платона вже сам предмет реальності, зображуваний картиною чи скульптурою, є деякою мірою копією по відношенню до ідеї предмета, а зображення цього предмета являє собою копію копії, і цьому сенсі воно фальшиве, неістинне.
— один із напрямків сучасного мистецтва кінця XXст. , для якого характерне об’єднання мас-медіа, поп-арту, сюрреалістичних образів і сучасних технологій. Термін мас сюрреалізм був започаткований художником James Seehafer у 1992 році. Це свого роду революція сюрреалізму з використанням технологій і мас-медіа. Іноді мас сюрреалізм вважають гілкою постмодернізму, хоча він, як сказано вище, скоріше є подальшим розвитком сюрреалізму, в якому технології є лише каталізатором. Звичайно, мас сюрреалізм піддається впливу засобів масової інформації, що дають приклади використання сюрреалістичних образів. Сюди можна віднести друковані засоби масової інформації, кіно і музичне відео. Мас сюрреалізм
Створення художніх образів за допомогою net-технологій не відкидає необхідності знань композиції, засобів виразності кольору, графіки, скульптури, архітектури…
Художники в наші дні повинні добре володіти не тільки традиційними інструментами малювання: олівцем, пензлем, пером, але і сучасними інструментами – графічним планшетом, електронним пером і програмами, що дозволяють втілити самі неймовірні художні ідеї в життя.
ВИСНОВКИ У сучасному світі важко відшукати таку сферу людської діяльності, у якій комп’ютери не знайшли б собі гідного застосування. Net-культура – це синтез мистецтва і науки, має позитивне значення і тісно пов’язана з соціальним прогресом. Net-культура базується на законах звичайної культури, однак має суттєву відмінність – віртуальне життя. Створення художніх образів неможливе без відмінного володіння комп’ютерними технологіями.
Аналіз твору мистецтва До якого виду мистецтва належить ця картина? Що тут зображено? До якого жанру відноситься? Виділіть головне з того, що ви бачите. Чому саме це здається вам головним? Якими засобами художник виділив головне? Який настрій намагається передати автор картини? Яке враження та відчуття викликає твір? Що, на вашу думку, хоче передати людям автор твору?
Схожі презентації
Категорії