Ламана
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Многокутник та його елементи Мета: підвести учнів до поняття многокутника, розкрити його зміст, проаналізувати його елементи, показати формулу для обчислення суми кутів многокутника, довести її та пояснити учням як нею користуватись; розвиток логічного мислення, інтелекту учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією; виховання інтересу до вивчення математики, дисципліни, звички до систематичної розумової праці.
Завдання уроку Тип уроку: Структура уроку Забезпечити оволодіння учнями теоретичного матеріалу теми Сприяти самостійному мисленню учнів, використовуючи евристичний метод навчання Провести аналогію з попередньо вивченими темами Створити умови для розумового розвитку учнів, здатності виділяти головне і критично мислити. комбінований
ІІІ Пояснення нового матеріалу Ламана — зв'язна послідовність відрізків. В даному випадку: А1А2, А2А3, А3А4, -відрізки ламаної А4А5, А5А6 А1,А2, А3, А4, А5, А6 – її вершини Ламана називається простою, якщо вона не має самоперетинів і ніякі сусідні ланки не лежать на одній прямій Довжина ламаної – сума довжин всіх її відрізків. Якщо перша та остання точка збігаються, то така ламана називається замкненою.
Многокутники Замкнену ламану без перетинів називають многокутником Найменше чисто сторін – Вершини і ланки ламаної, яка утворює многокутник відповідно називають вершинами і сторонами многокутника Якщо всі кути багатокутника менші за розгорнутий, його називають опуклим многокутником, в іншому випадку - неопуклим 3 Опуклі многокутники Неопуклий многокутник
Доведення Проведемо в даному многокутнику діагоналі з однієї вершини і порахуємо скільки трикутників утворилось Сума зовнішніх кутів, взятих по одному при кожній вершині довільного опуклого многокутника, дорівнює 360о. Теорема. Сума кутів опуклого n-кутника дорівнює 180о(n-2)
Схожі презентації
Категорії