Геометрія 7 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Понад 2400 років тому Конфуцій сказав: Те, що я чую, я … Те, що я бачу і чую, я трохи … Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю … Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю … і … Коли я передаю знання іншим, я стаю … забуваю. пам’ятаю. розуміти. знань навичок. майстром.
Тема уроку: Розв'язування задач з теми “Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник і його властивості”.
21. Який із зображених на малюнку трикутників гострокутний, який – прямокутний, а який – тупокутний? K M N A B C P R Q
31. Який із зображених на малюнку трикутників рівнобедрений, який – рівносторонній, а який – різносторонній? С D M A B K F P M
73. На малюнку AC=BD, BC=AD. Доведіть, що BCD = ADC. У трикутників CAD і DBC: 1). … 2). … 3). … Тому ці трикутники … за … З рівності трикутників випливає рівність відповідних кутів. Отже, …
По вертикалі 1.Відрізок, що ділить кут навпіл. 2.Сума довжин сторін трикутника. 3.Елемент трикутника. 4.Одна із сторін рів- -нобедреного трикутника. По горизонталі 5.Математична дія. 6.Геометрична фігура, що має три: вершини, кути та сторони. 7. Кількість пальців на руках.
Схожі презентації
Категорії