X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Основні річкові басейни

Завантажити презентацію

Основні річкові басейни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок з всесвітньої історії для учнів 8 класу тема: Франція підготувала вчитель Драбівського НВК «школа - гімназія» Пилипенко Марина Олексіївна

Слайд 2

Історична вікторина Що стало головною причиною революції в Англії? Хто такі пресвітеріани, за що вони виступали? Хто такі індепенденти, за що вони виступали? “Петиція про право”, в якому році вона видана? Які події стали початком революції? Який характер мала політика Олівера Кромвеля? Які події були названі “Славною революцією”? “Білль про права”, його положення? Розкрийте зміст поняття “промисловий переворот”? Хто та в якому році виготовим механічну прядку “Дженні”? Хто такий Річард Аркрайт, чим він прославився? Хто такий Джеймс Ватт, чим він прославився? Кого називали “Сліпим Джеком”, яким був його внесок? Які соціальні наслідки мав промисловий переворот?

Слайд 3

ФРАНЦІЯ

Слайд 4

ФРАНЦІЯ Король Людовік XIV Протекціонізм Жан Батист Кольбер Версаль Французький класицизм “Держава - це я!” “Піренеїв більше не існує!” Абсолютизм

Слайд 5

Тема: ФРАНЦІЯ Мета: ознайомитися з історією Франції в період найвищого розквіту абсолютизму та з’ясувати причини його кризи в XVIII ст., удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, працювати з історичними таблицями, розвивати вміння характеризувати історичних діячів (Людовік XIV, Жан Батист Кольбер), визначати їхню роль в історії країни, аргументовано висловлювати власні думки.

Слайд 6

Завдання уроку Визначити період найвищого розквіту абсолютизму у Франції та з’ясувати причини його кризи в XVIII ст. З'ясувати як саме Жан Батист Кольбер сприяв економічному розвитку Франції. Визначити пріорететні напрямки політики Людовіка XIV стосовно європейських держав Проаналізувати вплив класицизму на розвиток культури Франції

Слайд 7

Проблемне питання Чому за часів Людовіка XIV розпочалася криза абсолютизму?

Слайд 8

ПЛАН 1. Король – сонце Людовік XIV (1643 - 1715) Абсолютизм – форма державної влади, коли особисте правління государя стає практично необмеженим

Слайд 9

Абсолютизм за “Короля Сонце” Оголосив себе примє’р – міністром Вимагав беззастережного виконання своїх забаганок Для затвердження нового закону королю було досить написати: “Така моя воля” Самостійно запроваджував нові податки Не звітувався про витрати державної скарбниці При дворі існував культ короля Переслідування вільної думки Постійні війни з країнами Європи Створена приєднувальна палата для оформлення “законних прав” французької корони на завойовані землі Дворяни стали головною опорою королівської влади, посилився їхній економічний та політичний вплив Селяни перебували під постійним гнітом

Слайд 10

Протекціонізм – політика, яка спрямована на підтримку національного виробництва та торгівлі 2. Жан Батист Кольбер (1619 - 1683)

Слайд 11

Доведіть, що Жан Батист Кольбер дійсно проводив політику протекціонізму Приділяв увагу промисловому розвитку країни Заохочував французьких підприємців і комерсантів Сприяв отриманню мануфактурами кредитів і податкових пільг Ввів високе мито на іноземні товари Спряв розвитку французького флоту Намагався забезпечити першість Франції у торгівлі Сприяв виникненню потужних торгових компаній

Слайд 12

3. Війни Людовіка і європейські держави

Слайд 13

1685р. - Скасування Людовіком XIV Нантського едикту Чого прагнув Людовік, скасовуючи Нантський едикт? Реальний результат відповідав планам короля. Доведіть або спростуйте цю думку. Що мав на увазі Людовік, коли після оголошення його онука іспанським королем Філіпом V заявив: “Піренеїв більше не існує”?

Слайд 14

4. Французький класицизм Класицизм – (від лат. – зразковий) “заснований на класиці”, тобто на творах, визнаних вершиною досконалості Головне гасло класицизму – “Розум і порядок в усьому” Мета класицизму – перетворення світу та людини, втілення ідеалів краси в життя

Слайд 15

Французький класицизм Представник Галузь Твір Мета

Слайд 16

Представник Галузь Твір Мета П’єр Корнель (1606 - 1684) Театр (трагедії на історичні сюжети) “СІД”, “Горацій” Зображення героїв вірних громадянському обов’язку і служінню на благо держави

Слайд 17

Представник Галузь Твір Мета Жан Расін ( 1639 - 1699) Театр (античні сюжети) “Андромаха” “Федра” Зображення героїв, які завжди приносили свої почуття в жертву існуючим законам

Слайд 18

Представник Галузь Твір Мета Жан Батист Мольєр (1622 - 1673) Театр (комедії) “Тартюф”, “Міщанин-шляхтич”, “Витівки Скапена” Висміювання вад тогочасного суспільства: нахабного лицемірства священників, прагнення буржуа до дворянства, дурість і жадібність

Слайд 19

Представник Галузь Твір Мета Нікола Пуссен (1594 - 1665) Живопис “Танкред і Ермінія”, “Аркадські пастухи”, “Пейзаж з Геркулесом” “Чотири пори року” Зображення прекрасного світу і досконалих героїв, вірних своєму громадянському обов’язку

Слайд 20

Представник Галузь Твір Мета Архітектура Версаль Створення ансамблю, покликаного прославляти монархію

Слайд 21

Французький класицизм Пєр Корнель (1606 - 1684) Театр (трагедії на історичні сюжети) “СІД”, “Горацій” Зображення героїв вірних громадянському обов’язку і служінню на благо держави Жан Расін ( 1639 - 1699) Театр (античні сюжети) “Андромаха”, “Федра” Зображення героїв, які завжди приносили свої почуття в жертву існуючим законам Жан Батист Мольєр (1622 - 1673) Театр (комедії) “Тартюф”, “Міщанин-шляхтич”, “Витівки Скапена” Висміювання вад тогочасного суспільства: нахабного лицемірства священників, прагнення буржуа до дворянства, дурість і жадібність Нікола Пуссен (1594 - 1665) Живопис “Танкред і Ермінія”, “Аркадські пастухи”, “Пейзаж з Геркулесом”, “Чотири пори року” Зображення прекрасного світу і досконалих героїв, вірних своєму громадянському обов’язку Архітектура Версаль Створення ансамблю, покликаного прославляти монархію

Слайд 22

Вирішення проблемного питання Чому за часів Людовіка XIV розпочалася криза абсолютизму?

Слайд 23

Очікувані результати УЧНІ ВМІЮТЬ: визначати період найвищого розквіту абсолютизму у Франції, причини його кризи в XVIII ст. доводити, як саме Жан Батист Кольбер сприяв економічному розвитку Франції. давати оцінку пріоритетним напрямкам політики Людовіка XIV стосовно європейських держав. пояснювати вплив класицизму на розвиток культури Франції.

Слайд 24

РЕФЛЕКСІЯ Сьогодні на уроці я дізнався... навчився...

Слайд 25

Домашнє завдання Опрацювати текст п. 21 (ст. 167-174). Виконати завдання № 1 (ст.174) Випереджальне завдання. Підготувати повідомлення : “Характерні риси просвітництва”

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Географія