Основні річкові басейни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок з всесвітньої історії для учнів 8 класу тема: Франція підготувала вчитель Драбівського НВК «школа - гімназія» Пилипенко Марина Олексіївна
Історична вікторина Що стало головною причиною революції в Англії? Хто такі пресвітеріани, за що вони виступали? Хто такі індепенденти, за що вони виступали? “Петиція про право”, в якому році вона видана? Які події стали початком революції? Який характер мала політика Олівера Кромвеля? Які події були названі “Славною революцією”? “Білль про права”, його положення? Розкрийте зміст поняття “промисловий переворот”? Хто та в якому році виготовим механічну прядку “Дженні”? Хто такий Річард Аркрайт, чим він прославився? Хто такий Джеймс Ватт, чим він прославився? Кого називали “Сліпим Джеком”, яким був його внесок? Які соціальні наслідки мав промисловий переворот?
ФРАНЦІЯ Король Людовік XIV Протекціонізм Жан Батист Кольбер Версаль Французький класицизм “Держава - це я!” “Піренеїв більше не існує!” Абсолютизм
Тема: ФРАНЦІЯ Мета: ознайомитися з історією Франції в період найвищого розквіту абсолютизму та з’ясувати причини його кризи в XVIII ст., удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, працювати з історичними таблицями, розвивати вміння характеризувати історичних діячів (Людовік XIV, Жан Батист Кольбер), визначати їхню роль в історії країни, аргументовано висловлювати власні думки.
Завдання уроку Визначити період найвищого розквіту абсолютизму у Франції та з’ясувати причини його кризи в XVIII ст. З'ясувати як саме Жан Батист Кольбер сприяв економічному розвитку Франції. Визначити пріорететні напрямки політики Людовіка XIV стосовно європейських держав Проаналізувати вплив класицизму на розвиток культури Франції
ПЛАН 1. Король – сонце Людовік XIV (1643 - 1715) Абсолютизм – форма державної влади, коли особисте правління государя стає практично необмеженим
Абсолютизм за “Короля Сонце” Оголосив себе примє’р – міністром Вимагав беззастережного виконання своїх забаганок Для затвердження нового закону королю було досить написати: “Така моя воля” Самостійно запроваджував нові податки Не звітувався про витрати державної скарбниці При дворі існував культ короля Переслідування вільної думки Постійні війни з країнами Європи Створена приєднувальна палата для оформлення “законних прав” французької корони на завойовані землі Дворяни стали головною опорою королівської влади, посилився їхній економічний та політичний вплив Селяни перебували під постійним гнітом
Протекціонізм – політика, яка спрямована на підтримку національного виробництва та торгівлі 2. Жан Батист Кольбер (1619 - 1683)
Доведіть, що Жан Батист Кольбер дійсно проводив політику протекціонізму Приділяв увагу промисловому розвитку країни Заохочував французьких підприємців і комерсантів Сприяв отриманню мануфактурами кредитів і податкових пільг Ввів високе мито на іноземні товари Спряв розвитку французького флоту Намагався забезпечити першість Франції у торгівлі Сприяв виникненню потужних торгових компаній
1685р. - Скасування Людовіком XIV Нантського едикту Чого прагнув Людовік, скасовуючи Нантський едикт? Реальний результат відповідав планам короля. Доведіть або спростуйте цю думку. Що мав на увазі Людовік, коли після оголошення його онука іспанським королем Філіпом V заявив: “Піренеїв більше не існує”?
4. Французький класицизм Класицизм – (від лат. – зразковий) “заснований на класиці”, тобто на творах, визнаних вершиною досконалості Головне гасло класицизму – “Розум і порядок в усьому” Мета класицизму – перетворення світу та людини, втілення ідеалів краси в життя
Представник Галузь Твір Мета П’єр Корнель (1606 - 1684) Театр (трагедії на історичні сюжети) “СІД”, “Горацій” Зображення героїв вірних громадянському обов’язку і служінню на благо держави
Представник Галузь Твір Мета Жан Расін ( 1639 - 1699) Театр (античні сюжети) “Андромаха” “Федра” Зображення героїв, які завжди приносили свої почуття в жертву існуючим законам
Представник Галузь Твір Мета Жан Батист Мольєр (1622 - 1673) Театр (комедії) “Тартюф”, “Міщанин-шляхтич”, “Витівки Скапена” Висміювання вад тогочасного суспільства: нахабного лицемірства священників, прагнення буржуа до дворянства, дурість і жадібність
Представник Галузь Твір Мета Нікола Пуссен (1594 - 1665) Живопис “Танкред і Ермінія”, “Аркадські пастухи”, “Пейзаж з Геркулесом” “Чотири пори року” Зображення прекрасного світу і досконалих героїв, вірних своєму громадянському обов’язку
Представник Галузь Твір Мета Архітектура Версаль Створення ансамблю, покликаного прославляти монархію
Французький класицизм Пєр Корнель (1606 - 1684) Театр (трагедії на історичні сюжети) “СІД”, “Горацій” Зображення героїв вірних громадянському обов’язку і служінню на благо держави Жан Расін ( 1639 - 1699) Театр (античні сюжети) “Андромаха”, “Федра” Зображення героїв, які завжди приносили свої почуття в жертву існуючим законам Жан Батист Мольєр (1622 - 1673) Театр (комедії) “Тартюф”, “Міщанин-шляхтич”, “Витівки Скапена” Висміювання вад тогочасного суспільства: нахабного лицемірства священників, прагнення буржуа до дворянства, дурість і жадібність Нікола Пуссен (1594 - 1665) Живопис “Танкред і Ермінія”, “Аркадські пастухи”, “Пейзаж з Геркулесом”, “Чотири пори року” Зображення прекрасного світу і досконалих героїв, вірних своєму громадянському обов’язку Архітектура Версаль Створення ансамблю, покликаного прославляти монархію
Очікувані результати УЧНІ ВМІЮТЬ: визначати період найвищого розквіту абсолютизму у Франції, причини його кризи в XVIII ст. доводити, як саме Жан Батист Кольбер сприяв економічному розвитку Франції. давати оцінку пріоритетним напрямкам політики Людовіка XIV стосовно європейських держав. пояснювати вплив класицизму на розвиток культури Франції.
Домашнє завдання Опрацювати текст п. 21 (ст. 167-174). Виконати завдання № 1 (ст.174) Випереджальне завдання. Підготувати повідомлення : “Характерні риси просвітництва”
Схожі презентації
Категорії