Ефективний урок фізики
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Ефективний урок фізики як результат активної діяльності вчителя та учня» Дудка О.А, учитель математики та фізики Люботинська гімназія №1 2013 рік Педрада L/O/G/O
Сучасний урок – це передусім урок, на якому створено реальні для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що допомагає досягти високих результатів у навчанні. Це особистісно-зорієнтований урок, у центрі якого особистість учня. Сучасний урок – це ефективний урок, де активізована розумова діяльність учнів, де вчитель постійно має вдосконалювати відомі методи роботи, шукати засоби, які б сприяли глибокому засвоєнню програмового матеріалу.
Умови ефективного уроку особистість вчителя (часто навіть нудний матеріал, який пояснює улюблений учитель, добре засвоюється); зміст навчального матеріалу (коли дитині просто подобається зміст даного предмета); методи і прийоми навчання.
Враховує особливості класу. Враховує свої особливості. Дотримується правил, що забезпечують успішне проведення уроку: визначити місце уроку в темі, теми в річному курсі; виділити загальну задачу уроку; подивитися навчальну програму, навчальну літературу; виділити головну ідею уроку; відібрати зміст уроку, методи, способи вивчення, закріплення матеріалу; чітко і ясно ставити завдання перед учнями і т.д. У кожного вчителя свої методичні підходи, методичні прийоми, які дозволяють йому успішно проводити уроки Комплекс дій учителя при підготовці і плануванні уроку
Розум дитини не можна наповнити знаннями, він сам повинен схопити і засвоїти їх; людині не можна повідомити знання, їх можна йому запропонувати, але оволодіти ними він повинен в результаті власної діяльності. А. Дистервег
Основні шляхи удосконалення уроку Посилення цілеспрямованості діяльності вчителя та учнів Підвищення пізнавальної самостійності і творчої активності учнів Оптимізація навчально-виховного процесу Інтенсифікація навчально-виховного процесу Здійснення міжпредметних і внутріпредметних зв'язків
теми проектних робіт Звуки, що оточують нас – 8 клас Кристали – 7 клас Електромагнітні явища в іграшках – 9 клас
«Зробивши цікавим свій урок, ви можете не боятися, що надокучите учням, та пам'ятайте, що не все може бути цікавим, а є й нудні речі, і вони мусять бути. Привчіть дитину робити не тільки те, що її цікавить, а й те, що не захоплює, —робити заради задоволення виконувати свій обов'язок.» К.Д. Ушинський
Учитель – який він? 9-А Учитель Добрий,співчутливий. Вчить, виховує, допомагає. Завжди поряд! Мама
Схожі презентації
Категорії