X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Сервіси WEB 2.0

Завантажити презентацію

Сервіси WEB 2.0

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Андрей

Слайд 2

Веб 2.0 (Web 2.0) — поняття для позначення ряду технологій та послуг Інтернету. Веб 2.0 Термін було запроваджено 2005 року американським видавцем О’Рейлі (O’Reilly Media) для означення сукупності тенденцій у розвитку веб-технологій (на противагу технології Веб 1.0, яка показала свою нежиттєдайність). Термін «Веб 2.0» сьогодні означає філософію подання інформації у веб-орієнтованому середовищі та побудову інформаційних відношень.

Слайд 3

ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ Web 2.0 Web 2.0 (визначення Тіма О’Рейлі), — методика проектування систем, які шляхом обліку мережевих взаємодій, стають тим краще, тим повніше, чим більше людей ними користуються. Особливістю веб-сервера 2.0. є принцип залучення користувачів до наповнення і багаторазового вивіряння контента (Конте нт (англ. content — зміст) — будь - яке інформаційно значиме наповнення інформаційного ресурсу (наприклад, веб-сайта) — тексти, графіка, мультимедіа — вся інформація, яку користувач може завантажити на диск комп’ютера з дотриманням відповідних правил для особистого користування).

Слайд 4

WEB 1.0 Text Text Tex Text Text Основна «ознака» – закритість 2-10% Всі учасники чітко розподілялися на творців та споживачів. Користувач виступає пасивним споживачем інформації, яку створюють 2-10% активних учасників мережі. Контент створюють одиниці – спеціально підготовлені люди з освітою. Поріг входження високий. Отже Веб 1.0 — це статичні сайти, що наповнені корисною, довідковою інформацією.

Слайд 5

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ Te Text Txt Text Text

Слайд 6

ВЕБ 2.0 Сучасні можливості Інтернет У просторі Веб-2 звичайні користувачі: Глобальна мережа Інтернет надає користувачам сучасні технології колективного розроблення онлайнових ресурсів, об’єднані загальним поняттям «Веб-2». Відносно новим, хоча достатньо відомим явищем Інтернету є так звані блоги – онлайнові щоденники. Поступово стають популярними й найновіші засоби від корпорації Google. Зокрема, широкі можливості мають групи Google – онлайновий інструментарій, призначений для колективної роботи. Учасники групи можуть створювати та спільно редагувати найпростіші веб-сторінки, обговорювати в міні-форумі проблеми та питання, що становлять загальний інтерес, завантажувати файли тощо.

Слайд 7

WEB 2.0 Основна «ознака» – соціальність і мобільність

Слайд 8

Веб 2.0 — це платформа, до якої є вільний доступ, її структура універсальна та спрощена. 2. Учасники сервісу — співрозробники та співавтори, тобто стороння сторона скасовується. 3. Після поповнення бази даних стають доступними кожному. 4. Дані організовуються в АРІ-інтерфейсах. Риси сервісу Веб 2.0 5. Сайти не статичні, а динамічні. 6. Для сприйняття контенту не потребується відвідування сайту, є можливість читати RSS-стрічки. 7. «Вільна» ліцензія. 8. Підтримка відбувається через відділ технічної підтримки. 9. Спільний контент створюється кожним учасником.

Слайд 9

“тільки для читання” “читання - запису” “портативний індивідуальний” 250 000 сайтів 80 000 000 сайтів 255 000 000 сайтів 45 мільйонів користувачів 500 мільйонів користувачів 2 мільярда користувачів HTML сайти XML сайти Автоматизована обробка сторінок Творці сайтів Пасивні споживачі сайтів Творці сайтів Співавтори сайтів Модератори - експерти Мудрість 1 людини

Слайд 10

Вікіпедія — вільна багатомовна енциклопедія. GoogleEarth — google-карти. Flickr — онлайн-фотоальбом. Netvibes — персональний робочий стіл. Digg.com — ресурс новин. UcoZ — веб-хостинг. Приклади Веб 2.0 проектів

Слайд 11

Слайд 12

Чого очікувати від Інтернету в майбутньому  Web 3.0 - це вузьконішні сайти. Є думка, що Мережа буде розвиватися по шляху створення все більш диференційованих вертикальних соціальних мереж. Люди будуть об'єднуватися навколо чогось конкретного: улюбленої справи, професії, захоплення, ділитися думками, давати і отримувати поради, рекомендації. Яскравий приклад сьогодні - кулінарні, медичні сайти. Web 3.0 як соціальна інституція - рекомендаційна, в основі якої лежить принцип автоматичний, рекомендований. На думку експертів, Web 3.0 такого роду буде відрізняється від Web 2.0 тим, що користувачі не тільки самі будуть створювати контент, але самі ж його сертифікуватимуть: відзначатимуть те, що заслуговує уваги їх однодумців.  Основна технологія Web 3.0 - це соціальна CMS, тобто CMS з доданою до неї системою управління спільнотою, яка дозволяла б спільноті "вирощувати" своїх "менеджерів знань" і давати їм додаткові можливості і права при роботі з контентом (модерація форумів, редагування і публікація статей, проведення консультацій і підготовка офлайнових заходів, дизайн та програмні доопрацювання сайту, і т.д.). 

Слайд 13

Висновок Варто зауважити, що використання соціальних сервісів Веб 2.0 не є складним процесом, оскільки не вимагає знань мови програмування або умінь створювати html-сторінки. Простота і зручність використання соціальних сервісів дає змогу економити час і не витрачати його на довгі пояснення технології функціонування веб-систем.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Фізика