ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 3 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Раз добром нагріте серце - вік не прохолоне. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 3 клас Підготувала Дерев`яна Наталя Юріївна КНВК №35 “Імпульс” М. Кривий Ріг
Психогімнастика Усі сідайте тихо, діти. Домовляймось – не шуміти, Руку гарно підіймати, На уроці не дрімати, А знання мерщій хапати – Щоб не було нам мороки. Всі готові до уроку? Тож, гаразд.Часу не гаймо І урок наш починаймо.
Гра "Чи є такий предмет" Читання на одному мовному видиху. Визначити, чи існують ті предмети або явища, які позначають ці слова. Кущ мед вім лук ніч гач сад
Вправа для розвитку швидкості читання ПОЛЕ ШКОЛА КАРТА ВІКНО КВІТИ ДРУЖБА НОВИНИ ГОСТИНИ ТИХЕНЬКИЙ ТЕМНЕНЬКИЙ ПЕРЕЛЯКАНИЙ СПОДОБАЛОСЯ
Ця дивна країна Довкола – чудесна, І все там чарівне, Скрізь диво краса. Подумайте, друзі, Промовте, будь ласка, Яка це країна? Згадали? Це ж… КАЗКА
Відгадай Сидить півник на печі Їсть смачненькі калачі. Ось лисичка прибігає, Півника мерщій хапає. Біжить півень рятувати, В лиса півника забрати.
Відгадай Я — бичок-беремлячок, Солом'яний у мене бочок. Із соломи дід зробив, Бік смолою засмолив.
Відгадай На городі виростала, Сили набирала, Непомітно, дуже швидко, Великою стала. Став тут дід усіх гукати Та красуню рвати. А цю казку, діти, ви Встигли відгадати?
Відгадай Вигнав дід козу із хати — Та й пішла вона блукати: В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли, Рак козуню ущипнув, Зайцю хатку повернув.
Відгадай Вовка зовсім не боявся І ведмедю не дістався, Але лисиці на зубок Все ж потрапив...
Відгадай У селі у діда й баби Гарна курочка була. Щось маленьке і кругленьке Вона дідові знесла. Мишка, хоч і не хотіла, Зачепила і розбила.
Повідомлення теми і мети уроку "Літературні казки". Раз добром нагріте серце - вік не прохолоне. В. Бичко "Казка-вигадка", А. Дімаров “Для чого людині серце".
Опрацювання вірша В. Бичка "Казка - вигадка...“ с. 62 Коли його можна казати: на початку чи після казки?
Народився 5 травня 1922р. на хуторі Гараськи на Полтавщині в сім'ї учителя. У дитинстві пережив Голодомор в Україні 1932—1933 . У повоєнні роки працював у газеті «Радянська Волинь». Анатолій Дімаров написав кілька захопливих книжок для дітей: «Блакитна дитина», «На коні і під конем», «Про хлопчика, який не хотів їсти», «Для чого людині серце», «Друга планета», «Тирлик». Помер 29 червня 2014р. у Києві. Анатолій Дімаров
Перевірка первинного сприймання Чи сподобалась вам казка? Назвіть дійові особи. Як закінчується казка?
Перевірка розуміння побаченого. - Де відбулися події? - Кого дівчинка зустріла в лісі? - Чому дерев’яні чоловічки не мали жодних почуттів? - Як ви зрозуміли слова лікаря про те, що люди мають різні серця? Як змінилося життя дерев’яного чоловічка, коли лікар вставив йому серце доброї людини?
Словникова робота схвально здивовано вражено не роздумуючи безпорадно кинуться не вагаючись безпомічно ринуться визначаючи чиїсь дії правильними плем’я тліти, слабо горіти одноплемінників рідня,народ дошкулити завдати шкоди жевріти з одного племені
Читання оповідання с.62-66 1 частина-прослуховування аудіо запису. 2 частина (діалог)- читають 3 підготовлені учні. 3 частина - читання вчителем.
Тест 1) Плем’я дерев’яних чоловічків жило: а ) в лісі; б ) в печері; в ) в місті. 2) Що здивувало чоловічків в дівчинці? а) одяг дівчинки; б) сльози дівчинки; в) колір волосся дівчинки. 3) Чому плакала дівчинка? а) бо її образили дерев’яні чоловічки; б) бо вона загубила свою іграшку. в) бо вона заблукала в лісі;
тест 4) Чому дівчинка і дерев’яний чоловічок пішли до лікаря? а) щоб попросити ліки; б) щоб попросити серце; в) щоб перевірити стан здоров’я; 5) Яке серце обрав собі чоловічок? а) серце байдужої людини; б) серце злої людини; в) серце доброї людини. 6) Чому чоловічок згорів? а) бо потрапив у пожежу; б) бо теплом свого палаючого серця він зігрів хлопчика; в) бо у нього піднялась температура.
Визначення головної думки тексту Яке з цих прислів`їв, на вашу думку, виражає головну думку казки? Що робиться в серці, знає тільки серце. Раз добром нагріте серце - вік не прохолоне. Голова має слухати серце, а серце-голову.
Технологія «Вирішення проблем» Як ви вважаєте, чи правильно вчинив дерев’яний чоловічок? А як би вчинили ви? - Яка людина могла б вчинити по-іншому ? - Яка тема цієї казки? - Яка її головна думка? - Які скарби містить у собі серце доброї людини?
А наш урок добіг кінця. Я думаю, що він залишив свій слід у вашому серці і бажаю, щоб ваші маленькі дитячі серденька були тільки добрими.
Домашнє завдання Вдома ви продовжите роботу над казкою. Оберіть завдання, яке б ви хотіли виконати. 1. Прочитати казку, діалог читати за ролями. 2. Прочитати і стисло переказати казку. 3. Скласти характеристику дійових осіб казки.
Схожі презентації
Категорії