як тварини захищаються
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
учителя української мови та літератури Биковецького НВК Презентація досвіду роботи Савчук Ганни Іванівни-
Особисте досьє Савчук Ганна Іванівна Дата народження – 08.08.1967р. Освіта – вища Який навчальний заклад закінчила – Тернопільський державний педагогічний інститут Спеціальність за дипломом: учитель української мови та літератури Стаж педагогічної роботи -33 роки
Пропрацювавши не один рік, виробила для себе правила, від яких намагаюся не відступати: - сприймати кожного учня як особистість; - не допускати найстрашнішої учительської хвороби – байдужості до дітей; - намагатися бути потрібною людям; - уникати педагогічного старіння МІЙ ДЕВІЗ: «Поважай будь-яку особистість, не обходь увагою жодного дитячого обдарування»
Життєве кредо: «TANTUM POSSUMUS, QUANTUM SCIMUS» « Неможливо примусити людину щось зробити – треба допомогти їй захотіти зробити це» Льюіс Педагогічне кредо: « Ми стільки можемо, скільки знаємо» (Френсіс Бекон)
Проблема, над якою працюю: «Формування пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інтерактивних методів навчання»
Мета створення презентації: проаналізувати недоліки; показати свої досягнення оцінити власний потенціал; Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших… В.О.Сухомлинський систематизувати свою роботу;
Актуальність проблеми: Реалізація навчальної діяльності учнів Відбір методів і прийомів навчання Зацікавлення учнів навчальним матеріалом і процесом оволодіння ним Використання елементів інноваційних технологій Уміле поєднання фронтальної, групової та індивідуальної роботи
Для того, щоб підвищилась ефективність уроків, я вважаю доцільним: Учити дитину позитивно ставитися до себе Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати індиві- дуальні особливості учнів Зробити мету уроку-метою учнів Створити оптимальну зацікавленість для кожного учня, можливість проаналізувати себе в навчанні
Форми і методи роботи: Метод «Прес» «Учень замість учителя» Рольова та ділова гра Орфографічний калейдоскоп «Мозковий штурм» «Колесо фортуни» Літературна мозаїка Робота в групах
Форми і методи роботи: Метод «Займи позицію» «Незакінчене речення» Робота в парах «Вірю – не вірю» Інформаційне ґроно «Асоціативний кущ» Мікрофон
ффффффввввввввввввс Форми і методи роботи: Хронологічний диктант диктант-плутанка диктант-тиша цифровий Диктанти графічний диктант загадковий диктант
Досягнення моїх учнів: Медвідь Вікторія – конкурс знавців української мови ІІ місце 2011 – 2012 н.р. Дацюк Ірина – олімпіада з української мови та літератури ІІ місце 2011 – 2012 н.р. ІІІ місце – 2012-2013 н.р., конкурс ім. Т.Г.Шевченка – ІІІ місце – 2014-2015 н.р. Ковальчук Яна – конкурс ім. П.Яцика ІІ місце - 2014-2015 н.р. ; олімпіада з української мови та літератури ІІ місце - 2014-2015 н.р, ІІІ місце - 2015-2016 н.р
Досягнення моїх учнів Бондарчук Ілона – конкурс ім. П.Яцика ІІ місце – 2015-2016н.р., олімпіада з української мови та літератури ІІ місце - 2015-2016 н.р, ІІІ місце - 2016-2017н.р. Антонюк Валерія – конкурс ім. П.Яцика ІІ місце - 2016-2017 н.р. конкурс ім. Т.Шевченка ІІ місце – 2017-2018 н.р. Шупінська Яна – конкурс ім. П.Яцика ІІІ місце 2015-2016 н.р. олімпіада з укр. мови та літ.- ІІІ місце -2017-2018н.р.
Методична робота Розробка дидактичного матеріалу до уроку, планування роботи вчителя Підготовка до друку і видання власних розробок уроків та сценаріїв Підготовка до уроків, виховних заходів, семінарів, виступів
Учитись важко, а учить ще важче, Але не мусим зупинятись ми, Як дітям віддамо усе найкраще, Тоді й самі сягнем нової висоти П.Сингаївський
Схожі презентації
Категорії