Кімнатні рослини в озелененні інтер’єрів шкіл
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Виконала учениця 9 класу Новоолександрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Запорізької області Запорізького району Рєпка Анна Романівна Кімнатні рослини в озелененні інтер’єрів шкіл
Актуальність теми дослідження Навчальне середовище, на відміну від загального, є штучним, сформованим людиною для досягнення мети навчально-виховного процесу. У системі заходів поліпшення умов праці велике значення має підбір оздоровчої флори, яка сприяє нормалізації складу повітря, зняттю нервово-емоційної та зорової втоми, естетичному оформленню інтер'єру. Кімнатні рослини у приміщеннях покращують мікроклімат, виділяють леткі речовини (фітонциди), які згубно діють на хвороботворні мікроорганізми.
розгляд актуальних теоретичних і практичних питань, що стосуються дослідження біологічних особливостей декоративних рослин в умовах інтер’єрів визначення межі чутливості до факторів зовнішнього середовища Мета та задачі роботи
Для реалізації поставленої мети в роботі виконано такі завдання - виконано огляд літературних джерел та матеріалів досліджень - досліджено ростові процеси декоративних кімнатних рослин - проведено обробку одержаних даних та результатів із використанням методики статистичного аналізу
В нашій школі налічується близько 6 видів пеларгонії: Пеларгонія рожева (Pelargonium roseum ) Пеларгонія запашна (Pelargonium graveolens, Пеларгонія ароматна (Pelargonium odorantissimum ) пеларгонія кучерява (Pelargonium crispum) Пеларгонія голівчата (Pelargonium capitatum At. ) Пеларгонія томентосум (Pelargonium tomentosum ).
Гібіскус (китайська троянда). Вічнозелений кущ або невелике деревце. Невибаглива рослина. Квітує майже на протязі цілого року. Помірно світлолюбива рослина. Для формування красивої крони необхідна обрізка. Основний асортимент квітів в класних кімнатах:
Кала. Трав’яниста рослина з укороченим стеблом. Декоративність забезпечує крупна листоподібна оцвітина білого кольору. Невибаглива рослина, але не виносить низьких температур. Для кращого цвітіння потрібна регулярно видаляти паростки, що утворюються біля основи рослини.
Цикламен. Трав’яниста рослина з потовщеними коренями. Квіти на довгих квітконіжках, рожевого кольору. Невибаглива рослина, але погано розмножується. Поливати цикламен бажано м’якою водою. Пожовкле листя і квітконоси потрібно обов’язково видаляти.
Бегонія. Трав’яниста рослина вологолюбна. Має красиве декоративне листя. Не любить частих перепадів температур. Вирощувати бажано в місцях куди не потрапляє пряме сонячне проміння.
Хлорофітум. Трав’янистий багаторічник з потовщеними коренями і прикореневим листям. В період активної вегетації бажано обприскувати листя. Пересаджувати рослину потрібно кожного року.
Цисус (декоративний виноград). Відносно невибаглива рослина, але не любить різких перепадів температур та протягів. Може рости і на світлі і в затінку. Використовується для вертикального озеленення, потребує опори.
Сенполія (Фіалка). Трав’яниста рослина з укороченим стеблом. Квітує близько 9 місяців на рік. Не можна цю рослину обприскувати. Добре росте при штучному освітленні. Поливати фіалку потрібно у піддон теплою водою. Вирощувати можна в грунтових посадках.
Циперус.Трав’янистий багаторічник до 1,5 м висотою; листя зібране в лутовку. Квітки дрібні. Дуже вологолюбна рослина. Краще поливати через піддон.
Під час вибору рослин для класної кімнати треба враховувати що: комфортне навчальне середовище забезпечує оптимальну динаміку працездатності, гарне самопочуття та збереження здоров'я суб'єктів навчального процесу запах рослин не може бути сильним, відволікаючим; рослини не повинні спричиняти алергічну реакцію; рослини не мають закривати проходи, затемняти вікна чи світильники навчальний процес спричинює великий тиск на організм і психічну сферу дитини тому за неправильного організування навчального середовища та навчальної діяльності такі навантаження утруднюють її розвиток і шкодять здоров'ю. Запобігти цьому допомагають різноманітні аспекти гармонізації та взаємовпливів довкілля і людини в навчально-виховному процесі. ВИСНОВКИ
Схожі презентації
Категорії