X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Кімнатні рослини в озелененні інтер’єрів шкіл

Завантажити презентацію

Кімнатні рослини в озелененні інтер’єрів шкіл

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виконала учениця 9 класу Новоолександрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Запорізької області Запорізького району Рєпка Анна Романівна Кімнатні рослини в озелененні інтер’єрів шкіл

Слайд 2

Актуальність теми дослідження Навчальне середовище, на відміну від загального, є штучним, сформованим людиною для досягнення мети навчально-виховного процесу. У системі заходів поліпшення умов праці велике значення має підбір оздоровчої флори, яка сприяє нормалізації складу повітря, зняттю нервово-емоційної та зорової втоми, естетичному оформленню інтер'єру. Кімнатні рослини у приміщеннях покращують мікроклімат, виділяють леткі речовини (фітонциди), які згубно діють на хвороботворні мікроорганізми.

Слайд 3

розгляд актуальних теоретичних і практичних питань, що стосуються дослідження біологічних особливостей декоративних рослин в умовах інтер’єрів визначення межі чутливості до факторів зовнішнього середовища Мета та задачі роботи

Слайд 4

Для реалізації поставленої мети в роботі виконано такі завдання - виконано огляд літературних джерел та матеріалів досліджень - досліджено ростові процеси декоративних кімнатних рослин - проведено обробку одержаних даних та результатів із використанням методики статистичного аналізу

Слайд 5

В нашій школі налічується близько 6 видів пеларгонії: Пеларгонія рожева (Pelargonium roseum ) Пеларгонія запашна (Pelargonium graveolens, Пеларгонія ароматна (Pelargonium odorantissimum ) пеларгонія кучерява (Pelargonium crispum) Пеларгонія голівчата (Pelargonium capitatum At. ) Пеларгонія томентосум (Pelargonium tomentosum ).

Слайд 6

Гібіскус (китайська троянда). Вічнозелений кущ або невелике деревце. Невибаглива рослина. Квітує майже на протязі цілого року. Помірно світлолюбива рослина. Для формування красивої крони необхідна обрізка. Основний асортимент квітів в класних кімнатах:

Слайд 7

Кала. Трав’яниста рослина з укороченим стеблом. Декоративність забезпечує крупна листоподібна оцвітина білого кольору. Невибаглива рослина, але не виносить низьких температур. Для кращого цвітіння потрібна регулярно видаляти паростки, що утворюються біля основи рослини.

Слайд 8

Цикламен. Трав’яниста рослина з потовщеними коренями. Квіти на довгих квітконіжках, рожевого кольору. Невибаглива рослина, але погано розмножується. Поливати цикламен бажано м’якою водою. Пожовкле листя і квітконоси потрібно обов’язково видаляти.

Слайд 9

Бегонія. Трав’яниста рослина вологолюбна. Має красиве декоративне листя. Не любить частих перепадів температур. Вирощувати бажано в місцях куди не потрапляє пряме сонячне проміння.

Слайд 10

Хлорофітум. Трав’янистий багаторічник з потовщеними коренями і прикореневим листям. В період активної вегетації бажано обприскувати листя. Пересаджувати рослину потрібно кожного року.

Слайд 11

Цисус (декоративний виноград). Відносно невибаглива рослина, але не любить різких перепадів температур та протягів. Може рости і на світлі і в затінку. Використовується для вертикального озеленення, потребує опори.

Слайд 12

Сенполія (Фіалка). Трав’яниста рослина з укороченим стеблом. Квітує близько 9 місяців на рік. Не можна цю рослину обприскувати. Добре росте при штучному освітленні. Поливати фіалку потрібно у піддон теплою водою. Вирощувати можна в грунтових посадках.

Слайд 13

Циперус.Трав’янистий багаторічник до 1,5 м висотою; листя зібране в лутовку. Квітки дрібні. Дуже вологолюбна рослина. Краще поливати через піддон.

Слайд 14

Під час вибору рослин для класної кімнати треба враховувати що: комфортне навчальне середовище забезпечує оптимальну динаміку працездатності, гарне самопочуття та збереження здоров'я суб'єктів навчального процесу запах рослин не може бути сильним, відволікаючим; рослини не повинні спричиняти алергічну реакцію; рослини не мають закривати проходи, затемняти вікна чи світильники навчальний процес спричинює великий тиск на організм і психічну сферу дитини тому за неправильного організування навчального середовища та навчальної діяльності такі навантаження утруднюють її розвиток і шкодять здоров'ю. Запобігти цьому допомагають різноманітні аспекти гармонізації та взаємовпливів довкілля і людини в навчально-виховному процесі.  ВИСНОВКИ

Слайд 15

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Біологія