Застосування ігрових форм при навчанні граматики англійської мови на середньому етапі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Гра – це величезне світле вікно, через яке духовний світ дитини вливається в життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра – це іскра, що розпалює вогонь кмітливості та допитливості». В. О. Сухомлинський
Гра – невід’ємна частина уроку. ■ За допомогою гри розвивається інтерес до вивчення іноземної мови. ■ За допомогою гри легше зосередити увагу учнів, залучити їх до активної роботи. Це пов’язано з психологічними особливостями дітей шкільного віку: слабким переключенням уваги, її нестійкістю, недовільністю пам’яті та мислення. ■ Як правило, збагачений ігровими моментами навчально-виховний процес активізує пізнавальні можливості учнів: гра захоплює, викликає бажання взяти дієву участь у ній і одночасно знімає психологічну напругу. ■ У грі всі рівні. Вона під силу навіть слабким учням. ■ Відчуття рівності, атмосфера захоплення і радості, відчуття здолання завдання – все це дає можливість дітям подолати сором'язливість, яка заважає вільному вживанню в мовленні слів чужої мови і сприятливо відображається на результатах навчання. ■ Непомітно засвоюється мовний матеріал, а разом з цим виникає відчуття задоволення. ■ Гру також розглядають як ситуативно-варіативну вправу, де створюється можливість для багаторазового повторення мовного зразка в умовах максимально наближених до реального мовного спілкування з властивими йому ознаками – емоційністю, спонтанністю, цілеспрямованістю мовного впливу.
Більшість дослідників вважають, що ігри, які проводяться на уроках іноземної мови, можна диференціювати за такими показниками: а) за змістом і цілями (мовні, мовленнєві); б) за типом завдань (оперативні, тактичні, стратегічні); в) за кількістю учасників (індивідуальні, парні, групові, фронтальні); г) за рівнем складності (прості, складні, моноситуативні, поліситуативні); д) за рівнем складності інтелектуальної діяльності (ігри на впізнавання, репродуктивні ігри, репродуктивно-варіативні, творчі ігри); ж) за способом, характером, формою проведення (письмові, усні, рухливі, предметні, функціональні, рольові, імітаційні, ігри-змагання).
finding sorting completing ordering collecting competitions card games matching Matching two words or phrases, matching half-sentences or matching words and pictures Finding missing words or other words to make a sentence Sorting words or phrases into categories Ordering words to make a sentence Collecting words of a kind, collecting words that collocate, collecting words to make a sentence Completing incomplete sentences or questions See how many sentences you can make, how quickly you can unmuddle sentences Lotto, bingo, happy families, board games
1) List adjectives on board(2lists with different adjectives) 2) Make columns for “ – er” and “ – more”. 3) Break pupils into teams. 4) One person from each team runs up to the board and writes adj. under correct column. 5) Correct answers when game is finished. 6) If you want you may ask to make sentences with adjectives while checking the answers.
Схожі презентації
Категорії