X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Класний керівник, його функції та методи впливу на учнів та позакласна діяльність

Завантажити презентацію

Класний керівник, його функції та методи впливу на учнів та позакласна діяльність

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Комунальний заклад “Нікопольська середня загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23” “ Класний керівник, його функції та методи впливу на учнів та позакласна діяльність” “ Серед вогників інтелектуальної культури, які сяють навколо школяра, вчитель мусить бути найяскравішим вогником ” В. О. Сухомлинський Класний керівник :Агєєнко Л.М.

Слайд 2

Слайд 3

Зміст плану роботи класного керівника визначається змістом його роботи з учнями, їх батьками і громадськістю: а) формування основ наукового світогляду; б) виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності, формування умінь і навичок розумової праці; в) виховання національної свідомості і розвиток громадської активності; г) формування сумлінного ставлення до праці, підготовка до вибору професії; д) виховання основ загальнолюдської моралі, свідомої дисципліни і культури поведінки; е) формування правосвідомості, дотримання вимог законів, норм, правил поведінки; є) виховання основ естетичної культури, залучення до художньої самодіяльності; ж) фізичне виховання, виховання санітарно-гігієнічних навичок; з) робота з батьками і громадськістю.

Слайд 4

План роботи класного керівника – це науково-обгрунтоване проектування становлення і розвитку класного колективу і кожного учня окремо. Складання плану вимагає: а) врахування актуальних питань в галузі народної освіти і виховання, плану роботи школи; б) цілеспрямованості, конкретності, опори на інтереси учнів; в) поєднання словесних, наочних і практичних форм і методів виховання; г) відповідності форм і методів виховання віковим особливостям школярів і рівню їх вихованості; д) врахування ювілейних і суспільно-політичних дат, подій в житті України; е) єдність педагогічного керівництва і самостійності учнів

Слайд 5

Робота класного керівника – це робота з класним колективом та батьками учнів. У 6-А класі одна з провідних цілей, які я, як класний керівник ставлю перед собою – розвиток особистості та колективу, тобто комфортне самопочуття кожної дитини в класі, рівні можливості для розвитку та самопізнання, створення позитивного психологічного клімату.

Слайд 6

Я вважаю, що необхідно проводити виховні години, які спрямовані на пізнання себе, своєї психіки, своїх сильних та слабких рис, моральних якостей та розвиток позитивного самовідношення: “ Як твої вчинки впливають на життя інших людей ”. “ Учень і вчитель: стиль взаємодії ”. “ Різниця між кумиром та ідолом ”. “ Кожен повинен працювати над своїм характером”. “Посієш звичку- пожнеш характер.” “ Культура спілкування з однолітками ”. “ Виховуй у собі повагу до вчителів ”. “ Ми будуємо своє щастя самі ”. “ Здоров’я – найбільший скарб ”.

Слайд 7

Як класний керівник, я не забуваю про дітей, які потребують особливої уваги і проводжу індивідуальні бесіди: “ Бесіда з учнями, які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками ”. “ Робота з дітьми, що знаходяться під опікою ”. “ Зміни себе ”. Також приділяю увагу дітям, що схильні до порушення дисципліни: проводжу бесіди, що сприяють корекції поведінки та вважаю за необхідне повідомляти батьків про ситуацію, яка склалася.

Слайд 8

Крім того, проводжу роботу з батьками: батьківські збори (“Діти –наше майбутнє і майбутнє для дітей”). індивідуальні бесіди з батьками дітей, що: - схильні до агресії; - потребують контролю за рівнем успішності; - мають проблеми з відвідуванням занять. здійснюю правову освіту батьків; підтримую зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень; робота з батьківським комітетом;

Слайд 9

Робота класного керівника пов’язана з вивченням та формуванням як класного колективу, так і кожної особистості. До цієї роботи необхідно залучати самих учнів та їх батьків. Досвід роботи показує, що до такої роботи можна і треба залучати учнів починаючи з першого класу, а тим більше з п’ятого. Адже дуже важливо розвивати у дітей потребу і уміння самопізнання, які є основою для самовиховання та саморозвитку. Але треба завжди пам’ятати, що вивчення особистості учнів та їх колективів – це не самоціль, а засіб більш ефективної і цілеспрямованої виховної роботи по формуванню особистості та колективу.

Слайд 10

Мій досвід роботи дозволяє зробити висновок, що саме співпраця класний керівник – учень – батьки дає конструктивне спілкування та ефективне виховання. Найпоширеніший вид виховної роботи в класі (як співпраці) – виховні години з елементами тренінгу для учнів та збори з елементами тренінгу – для батьків.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Англійська мова