англ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Менеджмент (у перекладі з латинської) - керувати Менеджмент - це ефективне управління господарством (включаючи міжособистісні відносини, управління виробництвом, підприємством) з метою отримання прибутку, шляхом раціонального використання ресурсів.
Специфіка професіоналізму - це розумова праця аналітичного характеру, це створення матеріальних благ через інших працівників.
Вимоги до менеджера: Спеціальні знання та здібності (уміння обґрунтовувати і приймати рішення в будь-яких ситуаціях, включаючи ситуації невизначеності і критичності). Інформованість (з питань розвитку галузі, підприємства, техніки, технології, конкуренції, попиту і т.п.). Досвід роботи (знайомство з досвідом). Здатність управляти ресурсами, прогнозувати і планувати роботу підприємства; володіння способами "ефективності". Уміння використовувати інформацію в сучасних інформаційних технологіях (знання ПК). Здатність працювати з людьми та управляти ними і самим собою. Почуття обов'язку і відданість справі; чесність і довіра до партнерів. Уміння чітко висловлювати свої думки і переконувати. Шанобливе ставлення до людей незалежно від їх повноважень. Здатність швидко відновлювати фізичні і душевні сили і критично оцінювати свою діяльність.
Функції менеджера Передбачати (вивчати майбутнє і встановлювати програму дій) Організовувати (створювати матеріальну базу і трудовий колектив) Розпоряджатися (приводити в дію ресурси підприємства) Погоджувати (з'єднувати дії і зусилля) Контролювати (спостерігати, щоб усе відбувалося відповідно до встановлених рамками і розпорядженнями)
Міжособистісні ролі менеджера 1. Головний керівник. Виконує звичайні обов'язки правового чи соціального характеру. Церемонії, зборів і т.п. 2. Лідер. Відповідає за мотивацію і активацію підлеглих на досягнення цілей організації, координує їх зусилля, відповідає за набір і підготовку працівників. Всі управлінські дії за участю підлеглих. 3. Зв'язуюча ланка. Забезпечує роботу саморозвивається мережі зовнішніх контактів і джерел інформації. Листування, участь в семінарах і зборах, тобто всі елементи спілкування.
Інформаційні ролі менеджера 1. Одержувач інформації. Збирає поточну інформацію спеціалізованого характеру про зовнішнє і внутрішнє середовище організації. Обробка пошти, робота з контрактами і т.п. 2. Розповсюджувач інформації. Передає інформацію підлеглим фактично або інтерпретує (змінює), роз'яснюючи політику і основні цілі організації. Обробка пошти, бесіди, огляди. 3. Джерело інформації. Передає інформацію для зовнішніх контактів з метою організації планів політики дій. Участь в засіданнях, виступах, спілкування через пошту.
Ролі, пов'язані з прийняттям рішень: 1. Підприємець Визначає напрямок росту організації (всередині і поза організації); розробляє і запускає проекти по вдосконаленню організації; контролює розробку проектів. Участь в засіданнях по розробці перспективних планів, стратегії. 2. Усуває порушення Забезпечують коректувальні дії, коли організація виявляється перед несподіваними порушеннями. Участь в нарадах з обговорення стратегічних питань. 3. Розподільник ресурсів Відповідає за розподіл всіляких ресурсів організації. Складання графіків, запитів, програмування роботи підлеглих.
Схожі презентації
Категорії