X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Майбутня модель життєзабезпечення територіальних громад

Завантажити презентацію

Майбутня модель життєзабезпечення територіальних громад

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Державно-приватне партнерство (ДПП) - (Public-Private-Partnership) Майбутня модель життєзабезпечення територіальних громад? Механізми, досвід, приклади з практики в Німеччині Доповідь 6 липня 2009 р. в Україні Доповідач: Проф. д-р Альфред Катц Schneider, Geiwitz & Partner Адвокат та консультант громад Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.) * Seite *

Слайд 2

1. Сфери діяльності проектів ДПП Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 3

ДПП між виконанням власних завдань та матеріальною приватизацією Власне виконання Матеріальна приватизація Формальна приватизація Традиційне придбання Аутсорсинг ДПП Неформальні ДПП Публічно-правові договори про співробітництво Цивільно-правові договори про співробітництво Часткова приватизація Кооперація на основі права товариств Галузі застосування ДПП (Поняття) Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 4

Сучасні вимоги до територіальних громад Екологічні, економічні та політичні зміни вимагають адаптації стратегічного спрямування діяльності територіальних громад. Німеччина є провідною країною в Європі щодо екологічних стандартів утилізації та постачання Політичні завдання призводять до подальших вимог Забезпечення якості (напр., стічних вод) вимагає високих річних реінвестицій) Важливі умови для планування місцевих бюджетів Важливий фактор привабливості для розміщення підприємств Наріжний камінь місцевої соціальної політики Зниження кількості населення в Німеччині На споживацьку поведінку накладають свій відбиток свідомість заощадження витрат, технологічні інновації та екологічні аспекти Тенденції лібералізації продукують конкурентний тиск (напр., постачання / відходи) Інфраструктура, що відповідає вимогам часу (з точки зору економіки та екології) Привабливий рівень зборів та податків / виплат Демографічні зміни / Зміни споживацької поведінки Зміни регуляторного середовища Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 5

Моделі та проекти ДПП, причини “наступу” ДПП Важливо Доскональна перевірка кожного окремого випадку (з урахуванням загального блага) Серйозне, надійне, прозоре порівняння економічності Але Не є панацеєю, (напр., Toll-Collect, Cross-Border-Leasing) Немає додаткових фінансових можливостей (жодного будівництва без грошей) Ані настрої „шукачів золота”, ані „сезонний розпродаж держави”, ані ДПП як країна, що розвивається, ані “інструмент втечі” з норм правової держави Зміни розуміння ролі держави (реформа та модернізація управління; від держави забезпечення порядку до держави з надання послуг та уклін до держави з надання забезпечення) „фінансова криза“, „розвантаження“ місцевих бюджетів Зменшення інвестиційних заторів та заторів санації державної інфраструктури Усунення неефективних, непрофесійних структур (економічні шляхи вирішення) Використання рушійної сили ефективності та інновацій - широке приватне ноу-хау - Концепція життєвого циклу - Прозорість витрат, порівняння економічності Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 6

Сприяння розвитку метода ДПП через роботу “Task-Forces“ в якості стратегії підтримки та рекомендації - Федерація (www.ppp-bund.de) - Федеральні землі (www.wm.baden-wuerttemberg.de/www.ppp.bayern.de/www.ppp.nrw.de) - difu / Фонд Бертельсмана ДПП як політична ціль міститься майже у всіх урядових заявах Федерації та земель (дані коаліційних угод; спільні засідання Урядів земель Баден-Вюртемберг і Баварії 24.01.2006 - BAB -) Прискорення та зменшення бар'єрів для ДПП (зокрема, через Закон про прискорення ДПП від 01.09.2005; Закон про спрощення ДПП у підготовці) Стратегічна ціль: Збільшити обсяги ДПП у державних інвестиціях на сьогоднішній день від прибл. 3 – 4 % у середньостроковій перспективі до прибл. 10 % (максимум 15 – 20 %; по можливості також функціонування) Проблема: Коефіцієнт корисної дії від Task-Forces (за умов зменшення бюрократії, аспектів функціональної критики і дерегулювання? Чи не: занадто багато паперу та занадто узагальнено?) Task-Forces для ДПП (Стратегії підтримки) Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 7

Список цілей Податкова оптимізація Посилення економічної привабливості території Забезпечення робочих місць Збереження муніципального впливу Підвищення конкуренто-спроможності Оптимізація притока коштів Забезпечення постачання / утилізації Стабільність зборів Наприклад Концепції ДПП Огляд очікувань Спільне встановлення очкувань як важливий елемент Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 8

Концепції ДПП, переваги та недоліки або шанси та ризики (досвід) ЗА Більш ефективне виконання робіт та надання послуг (Потенціал для заощадження, забезпечення витрат) Використання інноваційних та креативних переваг приватних підприємств Використання потенціалу методів, економічності та менеджменту приватних підприємств (включно із синергіями та ноу-хау) Переваги ефективності за рахунок “концепції життєвого циклу” (оптимізація через цілісний підхід до планування, будівництва, функціонування, використання, тривалості тощо) Використання “культури ДПП” в сенсі поштовху до ефективності та інновацій (за умов конкуренції як рушійної сили) ПРОТИ Громади Kommunen позбавляються безпосереднього доступу та впливу при виконання своїх завдань Комплексність моделей та договорів (включно з тендером) Складне встановлення чітких оперативних цілей, результатів, витрат та ризиків Високі видатки на трансакції та управління (часто більш високі фінансові витрати) Ризики банкрутства приватних учасників Непередбачуваний розвиток, ризики змін тощо Дуже короткочасний успіх (“здоровий розрахунок”) Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 9

“Розгляд життєвих циклів” у проектах ДПП (муніципальна нерухомість) У відношенні до повного життєвого циклу ДПП експлуатаційні витрати в 3-10 разів більше від інвестиційних витрат Цілісний розгляд витрат життєвий цикл) Частотність фаз життєвого циклу in Prozent Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 10

Фази процесу ДПП (I) (стадії процесу) З'ясування потреб Machbarkeitsstudie Рекомендація / Політичне рішення Рекомендація / Політичне рішення Позитивне техніко-економічне обґрунтування та політичне рішення В разі необхідності, процедура дослідження ринку Підготовка держзамовлення / Оголошення конкурсу Участь у конкуренції Аналіз пропозиції та переговори Доказ економічності Рекомендація / Політичне рішення Добавка Втілення проекту / Почато будівництва Процес закупівель для ДПП - Фази робочих процесів - Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 11

Фази процесу ДПП (II) (План дій та календарний план) “Процес закупівель” для ДПП (після встановлення потреб) План дій та календарний план Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 12

Спрощений розрахунок економічності (I) (Традиційний / ДПП; за ініціативою “ДПП у Баварії”) Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 13

Розрахунок економічності (II) Переваги ефективності в проектах ДПП у державному будівництві (приклади) Обсяг інвестицій Перевага у млн. євро ефективності Школи округ Оффенбах Лос Ост 100 18 % Школи округ Оффенбах Лос Ост 100 19 % Освітній центр Остенд, Франкфурт 41 25 % Школи Кельн 34 10 % Школи Монгейм 24 15 % Адміністративний будинок округу Унна 20 6 % Міська рада Гладбек 16 14 % Школи округу Рейн-Ерфт 16 10 % Школи Бедбург 11 10 % Школи Віттен 10 9 % Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 14

Приклади з практики міста Ульм Міський центр ХСС / Конгрес-центр / Готель Відкритий басейн / Ковзанка / Басейн Скотобойня Будинок престарілих Послуги з чистки Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 15

Приклади з практики (1) Міський центр ХСС / Конгрес-центр / Готель ТОВ “Марітім” Готель на 300 кімнат, 20 конференц-залів, та інші зручності; Обсяг інвестицій прибл. 100 млн. нім. марок Місто Ульм Міський центр із залами на 1500 та 400 осіб Обсяг інвестицій прибл. 60 млн. нім. марок Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 16

Приклади з практики (2) Приватизація відкритого басейну / Ковзанка / Басейн “Атлантіс” Договір підряду Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 17

Приклади з практики (3) Приватизація скотобійні та скотного двору Ульм Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 18

Приклади з практики (4) Будинок престарілих Віблінген / Реабілітаційна лікарня м. Ульм (Приватне підприємство з оператором) Міське державне підприємство у міському бюджеті UA 4320 Покриття витрат прибл. 65 % ТОВ “Реабілітаційна лікарня Ульм” 100 % місто Ульм раніше сьогодні Alfred Katz, Neu-Ulm Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 19

Приклади з практики (5) Міське підприємство з чистки / ТОВ “Квартири та поселення Ульма” / Приватне підприємство Перейняття персоналу за умовами TVÖD Додаткова особиста доставка надавачем послуг Організаційна форма з високим ступенем гнучкості Покращення послуг (спеціалізація) Синергії Розстановка кадрів Управління окремими об'єктами Керування та контроль Придбання приборів та матеріалів Місто Ульм ТОВ з надання послуг Персонал Чистка Керування підприємством Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 20

Висновки (I) Готових рецептів швидкого, простого та безпроблемного досягнення конкурентоспроможності не існує та не існуватиме. Необхідно якомога раніше починати діяти, такі дії забезпечать соціально прийнятну адаптацію та раціональні економічні рішення Моделі ДПП це (1) „безпрограшна ситуація” з відповідним розподілом ризиків та шансів, (2) з чітко та всеохоплююче сформульованими договорами (управління договорами), (3) кваліфіковані договірні партнери (оператори), (4) рішення, сприятливі для користувачів (за умов мінімальних можливостей впливу місцевого рівня) і (5) тривала економічність (порівняльний рахунок). Vergleichsrechnung). Тенденція до приватизації не є можливою та раціональною без обмежень. В якості таких меж слід особливо назвати: Демократичний принцип (ст. 20, 28, 33 Основного Закону; достатня політично-демократична легітимація; дієве місцеве самоуправління, забезпечення впливу та ін.) Забезпечення основ правової та соціальної держави (не лише тільки “втеча” в приватне право; базовий законопорядок; муніципальне право; життєзабезпечення) Прозорі, прийнятні для громадянина рішення (послідовність приватизації чи регулювання не повинні ускладнювати виконання завдань; сприйняття громадянами) Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 21

Оскільки багато громад ще мало здатні до ДПП або не є конкурентоспроможними, виникає термінова потреба в діях: Підготовка до “мислення та культури ДПП”, конкурентного діалогу (підвищення кваліфікації персоналу, організаційне пристосування, цілісне мислення на основі життєвого циклу, тривалість ефекту). Кваліфікація для ноу-хау ДПП (методична, інструментальна, правова, економічна та ін.); управління договорами та їхній контроль. І приватні фірми, що беруть участь у моделях ДПП повинні дотримуватись державних рамкових умов (принципів демократії, правової та соціальної держави, суспільного блага, публічних цілей, забезпечення впливу, прийнятність для громадян та ін.; спільні цілі, філософія, культура). Збалансування або гармонізація державних / приватних цілей, інтересів та ін. (збалансовані, чесні, прозорі рішення та розподіл ризиків у напряму “безпрограшної ситуації”) Висновки (II) Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Слайд 22

Дякую за увагу! Проф. д-р. Альфред Катц Адвокат та партнери Перший бургомістр у відставці E-Mail: alfred.katz@schneidergeiwitz.de Тел.: 0731 / 970 18 - 683 Schneider, Geiwitz & Partner | Professor Dr. Alfred Katz (Partner und Bürgermeister a.D.)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне