X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Юдеo-християнський дiалoг і погляд на сучасні проблеми людинолюбства

Завантажити презентацію

Юдеo-християнський дiалoг і погляд на сучасні проблеми людинолюбства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Юдеo-християнський дiалoг і сучасні проблеми людинолюбства Мирослав Маринович, президент Інституту релігії та суспільства УКУ, віце-ректор з питань призначення та місії УКУ

Слайд 2

Вибір теми Перша частина лекції – конспект моєї книги “Ісус і Божий народ: юдеї і християни у спільноті спасіння” (Львів: Свічадо, 2009). Чому ця тема? Момент із розмови Кир Андрея з Давидом Кахане. Завдання за Єзекиїлом: Не лише юдеям слід усвідомити свою провину, а й неюдеї мають пізнати в цьому руку Господню: І народи взнають, що то за свої гріхи дім Ізраїля пішов на вигнання; за те, що віроломили зі мною… (Єз. 39:23). Але Irving Greenberg: No statement, theological or otherwise, should be made that would not be credible in the presence of the burning children. Юдео-християнський діалог – це важливий досвід розуміння мотивації юдеїв і християн.

Слайд 3

Секуляризація мислення Секуляризація мислення християн: релігійні аргументи “за кадром”. Слова Рауля Гільберга. Cтатус “вибраного народу” втратив релігійну обгрунтованість і перетворився на претензії. Зникла релігійна перспектива долі євреїв, зокрема її циклічність. Секуляризація мислення юдеїв: трикутник Бог – Ізраїль – вороги перетворився у лінійне протистояння Ізраїль – вороги. Біблійний Йосиф до братів, які продали його в рабство: „Не ви мене сюди послали, а Бог” (Бут. 45:8). Новітній Йосиф сказав би своїм братам сьогодні: „Не ховайтесь за спину Бога! Це саме ви послали мене сюди!”.

Слайд 4

Відмова від силуваного навернення юдеїв у християнство Nostra Aetate (1965): засудження переслідувань юдеїв поєднується з підтвердженням місійного обов’язку Церкви (п. 4). Роз’яснення Римської курії (1974), як тлумачити цю Декларацію. Заява Венеційської комісії (1977). Виступ Кард. Вальтера Каспера у Єрусалимі (2001). Едвард Кесслер: від місії до Ізраїлю до місії з Ізраїлем Консультативна зустріч у США: “Кампанії, націлені на навернення євреїв до християнства, більше не є богословськи прийнятними для Католицької Церкви”