X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
СЕРВІСИ WEB 2.0

Завантажити презентацію

СЕРВІСИ WEB 2.0

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

СЕРВІСИ WEB 2.0 Підготували вчитель інформатики ЗОШ № 8 Єременко Лілія Вікторівна

Слайд 2

Веб 2.0 (Web 2.0) — поняття для позначення ряду технологій та послуг Інтернету. Веб 2.0 Термін було запроваджено 2005 року американським видавцем О’Рейлі (O’Reilly Media) для означення сукупності тенденцій у розвитку веб-технологій (на противагу технології Веб 1.0, яка показала свою нежиттєдайність). Термін «Веб 2.0» сьогодні означає філософію подання інформації у веб-орієнтованому середовищі та побудову інформаційних відношень.

Слайд 3

ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ Web 2.0 Web 2.0 (визначення Тіма О’Рейлі), — методика проектування систем, які шляхом обліку мережевих взаємодій, стають тим краще, тим повніше, чим більше людей ними користуються. Особливістю веб-сервера 2.0. є принцип залучення користувачів до наповнення і багаторазового вивіряння контента (Конте нт (англ. content — зміст) — будь - яке інформаційно значиме наповнення інформаційного ресурсу (наприклад, веб-сайта) — тексти, графіка, мультимедіа — вся інформація, яку користувач може завантажити на диск комп’ютера з дотриманням відповідних правил для особистого користування).

Слайд 4

WEB 1.0 Text Text Tex Text Text Основна «ознака» – закритість 2-10% Всі учасники чітко розподілялися на творців та споживачів. Користувач виступає пасивним споживачем інформації, яку створюють 2-10% активних учасників мережі. Контент створюють одиниці – спеціально підготовлені люди з освітою. Поріг входження високий. Отже Веб 1.0 — це статичні сайти, що наповнені корисною, довідковою інформацією.

Слайд 5

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ Te Text Txt Text Text

Слайд 6

ВЕБ 2.0 Сучасні можливості Інтернет У просторі Веб-2 звичайні користувачі: Глобальна мережа Інтернет надає користувачам сучасні технології колективного розроблення онлайнових ресурсів, об’єднані загальним поняттям «Веб-2». Відносно новим, хоча достатньо відомим явищем Інтернету є так звані блоги – онлайнові щоденники. Поступово стають популярними й найновіші засоби від корпорації Google. Зокрема, широкі можливості мають групи Google – онлайновий інструментарій, призначений для колективної роботи. Учасники групи можуть створювати та спільно редагувати найпростіші веб-сторінки, обговорювати в міні-форумі проблеми та питання, що становлять загальний інтерес, завантажувати файли тощо.

Слайд 7

WEB 2.0 Основна «ознака» – соціальність і мобільність

Слайд 8

Веб 2.0 — це платформа, до якої є вільний доступ, її структура універсальна та спрощена. 2. Учасники сервісу — співрозробники та співавтори, тобто стороння сторона скасовується. 3. Після поповнення бази даних стають доступними кожному. 4. Дані організовуються в АРІ-інтерфейсах. Риси сервісу Веб 2.0 5. Сайти не статичні, а динамічні. 6. Для сприйняття контенту не потребується відвідування сайту, є можливість читати RSS-стрічки. 7. «Вільна» ліцензія. 8. Підтримка відбувається через відділ технічної підтримки. 9. Спільний контент створюється кожним учасником.

Слайд 9

“тільки для читання” “читання - запису” “портативний індивідуальний” 250 000 сайтів 80 000 000 сайтів 255 000 000 сайтів 45 мільйонів користувачів 500 мільйонів користувачів 2 мільярда користувачів HTML сайти XML сайти Автоматизована обробка сторінок Творці сайтів Пасивні споживачі сайтів Творці сайтів Співавтори сайтів Модератори - експерти Мудрість 1 людини

Слайд 10

Вікіпедія — вільна багатомовна енциклопедія. GoogleEarth — google-карти. Flickr — онлайн-фотоальбом. Netvibes — персональний робочий стіл. Digg.com — ресурс новин. UcoZ — веб-хостинг. Приклади Веб 2.0 проектів

Слайд 11

Слайд 12

10 найпопулярніших сервісів Web 2.0  10 місце: Пошукова система "Rambler" У свій час пошукова система Rambler була найпопулярнішою в рунеті. Rambler створений в 1996 році.

Слайд 13

9 місце. Соціальна мережа Facebook. Соціальна мережа, заснована в 2004 році Марком Цукербергом, який став наймолодшим мільярдером в свої 17 років

Слайд 14

8 місце: Платформа для блогів "LiveJournal" Живий журнал, ЖЖ (англ. LiveJournal, LJ) - блог-платформа для розміщення онлайнових щоденників (блогів), або якийсь окремий блог ("щоденник", "журнал") на цій платформі. Пропонує звичайний для блогів набір функцій : можливість публікації записів, їх коментування читачами і так далі

Слайд 15

7 місце: Соціальна мережа "Однокласники.ru" Використовувана для пошуку однокласників, однокурсників і колишніх випускників. Проект запущений 4 березня 2006 року. Автор проекту - Альберт Попков. На січень 2009 року зареєстровано більше 27 мільйонів користувачів, відвідуваність сайту - 6 млн відвідувачів в добу.

Слайд 16

6 місце: Енциклопедія " Вікіпедія" Вікіпедія (англ. Wikipedia) - вільна загальнодоступна багатомовна універсальна енциклопедія, підтримувана некомерційною організацією "Фонд Викимедиа". Назва утворена від слів "вики" (технології для створення сайтів) і "енциклопедія". 12 мільйонів статей Вікіпедії (на російській - 353 947) написано спільно добровольцями зі всього світу, і усі ці статті можуть бути змінені ким завгодно, кому доступний сайт Вікіпедії

Слайд 17

5 місце: Сервіс відео-хостингу "YouTube" YouTube (русск. Ютьюб, Телевізор, назва обіграє жаргонне boob tube "телик", "ящик") - сервіс, що надає послуги хостингу відеоматеріалів. Користувачі можуть додавати, переглядати і коментувати ті або інші відеозаписи. Завдяки простоті і зручності використання,

Слайд 18

4. Пошукова система Гугл (Google), що належить корпорації Google Inc. Перша по популярності (77,05% [2]), обробляє 41 млрд 345 млн запитів в місяць (частка ринку 62,4%), індексує більше 8 мільярдів веб-сторінок, може знаходити інформацію на 191 мові (c 15 жовтня 2009). Зараз реєструє щодня близько 50 млн пошукових запитів і індексує більше 8 мільярдів

Слайд 19

3 місце: Соціальна мережа "В Контакті "В Контакті " "ВКонтакте" - це мережевий проект, який допомагає людям підтримувати зв'язок з близькими людьми. Ресурс почав своє існування в 2006 році. Швидкий ріст популярності проекту забезпечив інтерес з боку інвесторів - ще б, адже за 2007 рік сайт "ВКонтакте" спочатку увійшов до 20 самих відвідуваних ресурсів інтернету за версією Alexa.com, а потім і зовсім став першим, випередивши іншу соціальну мережу "Однокласники".

Слайд 20

2 місце: Поштова система "Пошта@Mail.ru" Mail.Ru займає лідируючу позицію серед безкоштовних поштових сервісів, надаючи своїм користувачам поштову скриньку необмеженого розміру із захистом від спаму і вірусів, перекладачем, перевіркою правопису, архівом для зберігання фотографій і багато що інше. Через поштові скриньки Mail.Ru щодня проходить більше 35 мільйонів листів.

Слайд 21

1 місце: Пошукова система "Яндекс" Назва Яндекс - скорочення двох слів : "Мовний" і "Index". Яндекс з'явився до www.yandex.ru. Слово Яндекс придумали в 1993 році, а публічно воно було вимовлене в 1996 році і означало тоді не компанію і не пошукову машину, а технологію пошуку по власному серверу і морфологічну приставку до пошукової системи Altavista.com. Пошук Яндекса дозволяє шукати по Рунету документи на російській, українській, білоруській, румунській, англійській, німецькій і французькій мовах з урахуванням морфології російської і англійської мов і близькості слів в реченні.

Слайд 22

Блог (також блоґ, англ. blog, від web log, «мережевий журнал чи щоденник подій») — це веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блогів характерні короткі записи тимчасової значущості, відсортовані в зворотному хронологічному порядку (останній запис зверху). Відмінності блогу від традиційного щоденника характеризуються середовищем: блоги звичайно публічні і мають на увазі сторонніх читачів, які можуть вступити в публічну полеміку з автором (в відгуках до блог-записів чи в своїх блогах). Сукупність усіх блогів в Інтернеті створює блогосферу.

Слайд 23

Вікіпедія Google-карти Flickr

Слайд 24

Пошукові системи

Слайд 25

Чого очікувати від Інтернету в майбутньому  Web 3.0 - це вузьконішні сайти. Є думка, що Мережа буде розвиватися по шляху створення все більш диференційованих вертикальних соціальних мереж. Люди будуть об'єднуватися навколо чогось конкретного: улюбленої справи, професії, захоплення, ділитися думками, давати і отримувати поради, рекомендації. Яскравий приклад сьогодні - кулінарні, медичні сайти. Web 3.0 як соціальна інституція - рекомендаційна, в основі якої лежить принцип автоматичний, рекомендований. На думку експертів, Web 3.0 такого роду буде відрізняється від Web 2.0 тим, що користувачі не тільки самі будуть створювати контент, але самі ж його сертифікуватимуть: відзначатимуть те, що заслуговує уваги їх однодумців.  Основна технологія Web 3.0 - це соціальна CMS, тобто CMS з доданою до неї системою управління спільнотою, яка дозволяла б спільноті "вирощувати" своїх "менеджерів знань" і давати їм додаткові можливості і права при роботі з контентом (модерація форумів, редагування і публікація статей, проведення консультацій і підготовка офлайнових заходів, дизайн та програмні доопрацювання сайту, і т.д.). 

Слайд 26

Висновок Варто зауважити, що використання соціальних сервісів Веб 2.0 не є складним процесом, оскільки не вимагає знань мови програмування або умінь створювати html-сторінки. Простота і зручність використання соціальних сервісів дає змогу економити час і не витрачати його на довгі пояснення технології функціонування веб-систем.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика