X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інтерактивний контент в електронному інформаційному середовищі 1 учень - 1 комп`ютер

Завантажити презентацію

Інтерактивний контент в електронному інформаційному середовищі 1 учень - 1 комп`ютер

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

День початкової освіти Калейдоскоп ідей Шкільний світ

Слайд 2

Учні сьогодні дуже залежать від грифельних дощок, що коштують занадто дорого. Що робитиме учень, якщо його дошка розіб`ється? Вони будуть безграмотними. З виступу на зборах вчителів (1703)

Слайд 3

Учні сьогодні залежні від паперу. Вони не знають, як правильно користуватись грифельною дошкою, щоб не обсипати себе крейдою з ніг до голови. Що вони робитимуть, якщо паперу стане обмаль? Звіт директора школи (1815)

Слайд 4

Учні сьогодні занадто залежні від чорнил. Вони не знають, як правильно загострити ножем олівець. Перо та чорнила ніколи не замінять олівець! 1907 Журнал Національної асоціаії вчителів

Слайд 5

Учні сьогодні занадто залежні від чорнильних ручок. Коли в ручці закінчується чорнило, вони не можуть навчатись, тому що їм нічим писати. Це дуже сумна ситуація в сучасній освіті. Журнал «Сільський учитель» (1968)

Слайд 6

Учні сьогодні занадто залежні від кулькових ручок. Їх каліграфія стає дедалі гірша. Кулькові ручки не сприяють виробленню гарного каліграфічного почерку. Газета «Батьківський комітет» (1971)

Слайд 7

Кулькові авторучки зруйнують систему освіти в нашій країні. Учні постійно гублять або викидають старі й купують нові. Банківські службовці й офісні працівники ніколи не дозволять собі подібної розкоші. Журнал «Federal Teachers» (1979 р.)

Слайд 8

      Комп`ютери…

Слайд 9

 Вчені розглядають комп'ютери учнів як засіб зміни педагогічного ландшафту.

Слайд 10

Найбільш важливим у персональних комп'ютерах є те, що вони створять нове середовище читання і письма, в якому люди можуть обговорювати і створювати нові потужні ідеї зовсім не так, як вони це робили з книгами. 1969 р.

Слайд 11

Розвиток особистості можливий через спільне навчання, і через вільну, нерегламентовану дружбу. Свідома, розумна зміна людського інституту у відповідь на усвідомлення зміни людських потреби. Буде час, коли діти знатимуть і вмітимуть більше своїх батьків. Маргарет Мід (Margaret Mead) «Дорослішання на Самоа» Розділ «Наші педагогічні проблеми у світлі самоанських антитез» 1965 рік

Слайд 12

Розширити можливості нового покоління громадян

Слайд 13

Властивості Classmate PC з поворотним екраном Веб-камера з можливістю повертатись Сенсорний екран-розгортка Малювання Рукописний текст та розпізнавання рукописних символів Мобільність Зручні сенсорна панель й клавіші Екран з авто-розміщенням тексту під час читання. Керувати можна й пальцями Зміна екрану від портретного до альбомного розташування в русі Маніпуляції стілусом

Слайд 14

фото

Слайд 15

Дидактичні матеріали

Слайд 16

в класі

Слайд 17

математика Укр.мова Укр. читання Обмін матеріалами взаємонавчання обмін Ресурси Нетбук 4-А 4-Г 4-В Спільна проектна діяльність Загальна тема Загальний час демонстрація Редагування Публікація в Інтернеті Розширення меж співробітництва загальні Оосбистий Та ще 2 учнів Співробітництво

Слайд 18

4- А Дослідження історичих даних, оформлення матеріалов 4-В Дослідження місцевості, складання плану 4-Г Дослідження легенд, віршів, публікацій про парк Цікаві відомості про минуле парку Проведення дослідів на відкритій місцевості Літературна діяльність Проектна діяльність

Слайд 19

3 класс

Слайд 20

вчитель інформатики в початкових класах спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій м. Білої Церкви, методист відділу менеджменту освітніх проектів Інституту інноваційних технологій і змісту освіти при Міністерстві освіти і науки України NataliSSNA@gmail.com edupro.ua@gmail.com +380681242542

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика