X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Патон Євген Оскарович

Завантажити презентацію

Патон Євген Оскарович

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Патон Євген Оскарович Український вчений в галузі зварювальних процесів і мостобудування

Слайд 2

Мости – це завжди великі і невтомні трудяги, в яких немає ні свят, ні вихідних. Вони працюють цілодобово, за будь-якої погоди і пори року. Багато іх залишив у спадок нащадкам Євген Оскарович Патон. Та є у Києві один міст – Парковий, зведений у далекому 1904 році, дивовижно романтичний, легкий і вишуканий. Хочеться навіть назвати його щонайлагідніше – місток, такий він тендітний, невагомий, хоча абсолютно міцний та надійний

Слайд 3

. Перекинутий через Петрівську алею, він начебто покликаний лише поєднувати, а не розлучати, недарма у народі його знають як Міст Закоханих. Чудовий краєвид відкривається з нього! На Труханів острів, Дарницю, на Дніпро, по якому велично пливуть білі кораблі та ширяють прогулянкові річковіі трамвайчики. Цей чудовий міст, створенний натхненною інженерною думкою, є ще одним незабутнім подарунком Майстра, який умів радіти життю і захоплюватися неминущою красою молодого Києва.

Слайд 4

Сторінки життя Євген Оскарович Патон народився 5 березня (20 лютого за старим стилем) 1870 року в Ніцці. Закінчив Дрезденський політехнічний інститут (1894 р.) та Петербурзький інститут інженерів шляхів сполучення (1896 р.). Інститутський професор Вільгельм Френкель, фахівець світового рівня, помітив здібного студента і після випуску у 1894 році запросив Євгена до себе асистентом на кафедру мостобудування. Одночасно Патон почав працювати інженером на реконструкції Дрезденського залізничного вузла і, за його словами, «спроектував близько 62500 пудів залізничних конструкцій».

Слайд 5

Патон береться до проектування мостів і металевих перекриттів у технічному відділі служби колії Миколаївської (згодом Петербурзько-Московсь