Судномоделювання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Учні повинні знати: будову та властивості суден; типи кораблів і суден; геометрію корпусу судна, його властивості; суднові пристрої; специфічні суднові речі; навігаційне обладнання; технологію обробки металів; інструмент для обробки металів.
Учні повинні вміти: користуватися вимірювальним і креслярським інструментом; читати та виконувати креслення; користуватися столярним і слюсарним інструментом; користуватися обладнанням для виготовлення деталей із пластика; користуватися обладнанням для штампування деталей; виконувати роботи на верстатах: свердлувальному, токарному, фрезерному; виконувати фарбувальні роботи; користуватися й обслуговувати модельні двигуни; користуватися й обслуговувати акумулятори; користуватися радіоапаратурою керування моделями; виготовляти автоматичні пристрої.
Науково-методична проблема: «Розвиток в учнівської молоді інтересу до транспортної техніки, засобами моделювання та макетування вітрильників на заняттях гуртка судномоделювання» Кожна дитина - гарна, талановита. І коли вона прийшла до нас, до закладу - має досягти успіху. І не обов'язково перші місця в конкурсах, хоча це теж важливо. Прийшовши до нас, вона має відчути себе «своєю», частинкою великої, дружної, позитивної родини незалежно від того, з якого середовища вона походить. А завдання керівника - якомога більше пізнати кожного учня. За можливістю та необхідністю корегувати стосунки дитини та батьків, дитини й учителів, дитини та ровесників, учити дитину відвертості, адекватній поведінці, незалежно від виду занять. Враховуючи специфіку роботи в гуртках, кожен керівник вишу кує, випробовує власні знахідки, що найбільше відповідають його напряму роботи, його вихованцям. Найважливішим етапом фор мування технічної компетентності молоді є навчальний процес в позашкільному навчаль ному закладі. Сама спрямованість у гуртку формується несвідомо через розв'язання конструктивно-технічних завдань, або обговорен ня конструкції що є умовою принципу дій машин, механізмів, їх моделей чи аналогів у природі. Поняття про техніку існують не тільки у формах свідомих процесів мис лення гуртківців як щось стале, яке виступає незмінним.
У цьому випадку ситуація, потреба, се редовище є взаємопов'язані і виступають головними чинни ками, які дають гуртківцеві са моутвердитись у правильнос ті розв'язання конструктивно-технічної проблеми. Хлопці приходять на гурток для того, щоб зайнятися практичною роботою в тій області техніки, що їх зацікавила. Тому до практичної роботи треба приступати з першого заняття (розмітці й заготовці деталей, вправам технологічного характеру). У теж час конструювання моделей і приладів є не самоціллю, а засобом більш глибокого ознайомлення хлопців з технікою, практичного оволодіння нею, уміння застосовувати на практиці свої знання. З педагогічної точки зору важливий не тільки сам факт виготовлення хлопцями моделей і приладів та участі в змаганнях судномоделістів, а придбанні дітьми розвитку стійких інтересів до техніки й професійної спрямованості. У процесі практичної роботи юні техніки повинні навчитися добре володіти інструментами, робочими приладами, працювати на верстатах. При конструюванні моделей або приладів керівник так планує практичну роботу, щоб ці навички поступово ускладнювалися і засвоювалися. Вирішальне значення для про яву і формування технічної ком петентності в гуртківців має їх активна участь у практичній діяльності, в якій вони реалізують свої інтереси і нахили.
Схожі презентації
Категорії