X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Систематика по Блуму (Таксономія)

Завантажити презентацію

Систематика по Блуму (Таксономія)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Систематика по Блуму (Таксономія) Навички мислення високого рівня

Слайд 2

Основна інформація В 1956 Бенджамін Блум, професор Чикагського Університету, запропонував теорію “Таксономія освітніх цілей“ Блум визначив шість рівнів освітніх цілей, які використовуються освітянами для визначення розвитку в учнів навичок мислення високого рівня Ця система цілей отримала широке міжнародне визнання «Таксономія» (поняття запозичене з біології) означає таку класифікацію та систематизацію об'єктів, яка побудована на основі їх взаємозв'язку та використовує для опису категорії, розташовані послідовно за наростаючою складністю, тобто за ієрархією.

Слайд 3

Систематика освітніх цілей

Слайд 4

Знання Переказування чи розпізнавання інформації Знання термінології, основних фактів та елементів, знання класифікацій та категорій, принципів та узагальнень, теорій, моделей, структур Знання з предметних категорій (знаходження квадратного кореня, змішування кольорів, подачі м'яча у волейболі); технологій та методів (літературна критика, аналіз історичних документів, способи розв'язування задач, стандарти для різних письмових жанрів)

Слайд 5

Формулювання завдань на знання Переказування чи розпізнавання інформації

Слайд 6

Розуміння Здатність зрозуміти, перетворити, перефразувати, інтерпретувати чи прогнозувати матеріал (передбачити наслідки та наступні дії, ефекти) Інтерпретація (перефразування з однієї мови чи знакової системи на іншу ) Наведення прикладів Класифікація за вивченими чи знайомими ознаками Підведення підсумків Встановлення взаємозв'язків Порівняння Пояснення

Слайд 7

Розуміння (завдання) Здатність зрозуміти, перетворити, перефразувати, інтерпретувати чи прогнозувати матеріал (передбачити наслідки та наступні дії, ефекти)

Слайд 8

Використання Здатність використовувати інформацію та застосовувати знання в нових умовах Виконання завдань за відомою чи наданою вчителем інструкцією Виконання завдань за самостійно розробленою інструкцією

Слайд 9

Формулювання завдань на використання Здатність використовувати інформацію та застосовувати знання в нових умовах

Слайд 10

Аналіз Розділення (розбивання) на суттєві деталі, які не мають ознак цілого, та визначення, як ці частини відносяться до цілого диференціація (ділення цілого на складові) впорядкування визначення характерних ознак

Слайд 11

Формулювання завдань на аналіз Розділення (розбивання) на суттєві деталі, які не мають ознак цілого, та визначення, як ці частини відносяться до цілого

Слайд 12

Синтез Здатність комбінувати нове ціле з частин для отримання більш загальної картини Створення нового “продукту” з окремих складових Планування (створення сценаріїв діяльності, дослідження, експерименту) Генерування ідей, гіпотез, альтернативних рішень за певними критеріями

Слайд 13

Формулювання завдань на синтез Здатність комбінувати частини для отримання більш загальної картини

Слайд 14

Оцінювання Здатність визначати цінність чи можливість ефективного використання інформації, використовуючи відповідні критерії та стандарти (аргументувати оцінку) Перевірка згідно певних критеріїв Критика, рецензування згідно певних критеріїв Ранжування (впорядкування згідно суттєвих ознак)

Слайд 15

Формулювання завдань на оцінювання Здатність визначати цінність чи можливість ефективного використання інформації, використовуючи відповідні критерії (аргументувати оцінку)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне