X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Парфюмерія

Завантажити презентацію

Парфюмерія

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Парфюмерія

Слайд 2

Історія парфумерії Батьківщиною сучасної парфюмерії вважається Давній Схід, де було особливо розвинене виробництво пахучих речовин. Високий культурний розвиток країн Сходу , гарні кліматичні та грунтові умови сприяли вирощуванню і переробці різних пахучих речовин. Багато благовоній виготовляла Індія. В Італії з І по ІХ ст. центром виробництва і збуту парфюмерії було місто Капуя (біля Неаполя) – там виготовляли благовонія і єсенції. Проникнувши у Францію, мистецтво парфюмерії отримало великий розвиток і удосконалюється до сьогоднішнього часу. На Русі благовонія і прянності почали використовувати в 7-8 ст. завдяки торговим зв’язкам Києвської Русі з Візантією. «Пройдёт время, и вы забудете, во что была одета женщина, но запах её духов надолго останется в вашей памяти.». Кристиан Диор

Слайд 3

Історія парфюмерії Від усипальниць єгипетських фараонів, дорогами античної Греції і Давнього Риму прийшли до нас духи. 130 років назад духи прийшли в Росію із Франції. Масове виробництво парфюмерної продукції в Росії було основане французьким підданим – Генріхом Брокаром. Перші духи, назва яких дійшла до нас, були створенні в 1367 році. Це вода венгерської королеви. Згідно легенді вона отримала рецепт їх виготовлення від монаха-відшельника. Справжній розвиток парфюмерія отримала тільки в 19 віці, коли в 1828 році П’єр Франсуа Герлен заснував свою фірму. “Даже самому изысканному наряду необходима хотя бы капелька духов. Только они придадут ему законченность и совершенство, а вам добавят шарма и обаяния» - сказал однажды Ив Сен-Лоран.

Слайд 4

Парфюмерія – це … Слово “парфум” походить від французького слова і означає “диміти, випаровуватися, курити”. Наука про запахи має свою назву: одорологія. духи ПАРФУМОВАНА ВОДА туалетна вода одеколон Види парфумерії:

Слайд 5

Духи Духи – спиртові чи водно-спиртові, суміші пахучих речовин і настоїв з приємним запахом (15-30% композиції і 96% об. спирту).

Слайд 6

квіткові – представляють собою запах будь-якої квітки або суцвіття, але запах духів в порівнянні з квіткою більш виражений; фантазійні – запах, який в природі не існує і їх замінюють хімічними есенціями; квітково-фантазійні – букет із різних квітів. Духи (за характером запаху) :

Слайд 7

Компонування – мистецтво гармонійного поєднання пахучих речовин. Композиції – отримані продукти у вигляді концентрованих сумішей пахучих речовин. Композиції використовують або у вигляді розчинів (духи, одеколони, туалетні води), або як додатки до різних засобів (до мил, порошкоподібних, жирових і т.і.) для надання їм приємного запаху.

Слайд 8

рідкі; тверді; - сухі порошкоподібні чи в листочках (саше) – для ароматизації білизни; - мазеподібні. Консистенція духів:

Слайд 9

Духи (за типом запаху): ШИПРОВИЙ – здебільшого жін. аромат дубового моху, лабданума (смола, що має запах шкіри), бергамоту і пачулі. ЦИТРУСОВИЙ – переважають чол. аромати (бергамот, лимон, лайм, мандарин, апельсин, грейпфрут і т.і.). КВІТКОВИЙ - жасмін, гарденія, мандарин, фрис, троянда, фіалка, бузок, конвалія, нарцис, тубероза, сандалове дерево, мускус, абрикос. ФУЖЕРНИЙ – здебільшого чол.аромати (лаванда, дубовий мох, кумарин і бергамот в поєднанні з древесними нотами). ФРУКТОВИЙ або КВІТКОВО-ФРУКТОВИЙ – квіти та яблуко, абрикос, мандарин, ананас, папайя, персики, грейпфрут, слива, кавун, диня або ожина, малина, суниця. АЛЬДЕГІДНИЙ – синтетично виготовленний аромат. МОРСЬКИЙ - включають в себе ноти води, озону, кавуна, винограду, огірка, лілії або жимолості. Частіше використовуються як акцент, щоб оживити квіткові, східні і древесні аромати. АМБРОВИЙ – переважно жін.аромат. Це солодкі, часто пряні аромати, де домінують амбра, мускус, ваніль, спеції, екзотичні квіти. Це тип так званих вечірніх (зимових) ароматів, бо духи цієї категорії сильні, важкі. ШКІРНИЙ – переважно чол. Аромат. Близький до шипрових. Звучить сухими нотами диму, спаленого дерева та тютюну. ДЕРЕВИННИЙ – переважно чол. Аромат. сандалового дерева, рожевого куща, кедра, пачулі і ветівера, мірта, мускус і блакитний ірис.

Слайд 10

◘ Група екстра – духи з оригінальним, приємним запахом, які вміщають від 10-50% композиції. ◘ Група А – схожі за своїми властивостями до екстри, але відрізняються флаконом (він не такий оригінальний) і упаковкою. ◘ Група Б – духи середньої якості з приємним запахом, які вміщають 5% композиції і не більше 10% води. ◘ Група В – духи, які вміщають не менше 5% композиції і не більше 10% води. Групи духів:

Слайд 11

Стійкість запаху – тривалість збереження запаху характерного для індивідуальної пахучої речовини чи суміші пахучих речовин. Група екстра – не менше 50 годин фантазійні запахи і 40 годин квіткові. Група А – 30 годин. Група Б, В – не менше 20 годин. Стійкість духів :

Слайд 12

Інтенсивність запаху : Інтенсивність запаху – сила запаху індивідуальних речовин при випаровуванні (із смужки паперу, тканини). ПЛОТТЕР – смужка спеціального пористого паперу, склад якого дає можливість найбільш повно розкрити багатогранність парфума. По силі запаху поділяються на: ■ довга хвиля – духи, які володіють сильним запахом, який відчувається на великій відстані; ■ коротка хвиля – духи з несильним запахом, коли він відчувається в безпосередній близькості.

Слайд 13

ПАРФУМОВАНА ВОДА Парфумована вода (=туалетні духи) – спиртові чи водно-спиртові, суміші пахучих речовин і настоїв з приємним запахом (10-20% композиції і 90% об. спирту).

Слайд 14

Туалетна вода – водно-спиртовий розчин, який містить 1-5% композиції і 50% спирту. ТУАЛЕТНА ВОДА Як правило, туалетні води вміщають мінімум мускусу, амбри, альдегідів (синтетичні емульсії), тому мають нестійкий свіжий, фруктовий чи квітковий аромати.

Слайд 15

Одеколони – розчин з приємним запахом парфумерних композицій сумішей пахучих речовин (від 3-5% композиції і 70% спирту). ОДЕКОЛОН □ екстра; □ група А; □ група Б; □ група В. Групи одеколонів: Група Б, В – освіжаючо-гігієнічні одеколони. Стійкість не менше 15 годин. Група А, екстра – ароматичні одеколони. Стійкість не менше 24 годин.

Слайд 16

Група екстра – одеколони вищої якості з приємним ароматом. Вони вміщають від 5% композиції і 80% спирту. Група А – одеколони з кріпким запахом, які вміщають 3-5% композиції і не менше 80% спирту. Група Б – одеколони з приємним запахом, які вміщають від 3-4% композиції і 70% спирту. Група В – одеколони, які вміщають 2-3% композиції і 60% спирту. Групи одеколонів: За кольором одеколони бувають фарбовані і безбарвні.

Слайд 17

Відкривши флакон ми вдихаємо верхні ноти. Вони тримаються не більше хвилини і дають можливість відчути його характер – різкий, фруктовий, свіжий, солодкий, мускусний і т.і. Середні ноти проявляються під впливом тепла тіла і оточуючого середовища: температури повітря, вологості. М’які аромати квітів, древисини, трав і т.і. В загальній симфонії аромату вони починають проявлятися в середньому через пів години після нанесення і тримається 6-7 годин в залежності від концентрації парфума. Нижні ноти – основа аромата. Спеції, смоли, мох, мускус, амбра фіксують парфум на шкірі протягом 12-20 годин, «зв’язуючи» пахучі речовини з хімічними виділеннями її залоз на молекулярному рівні. 1. 2. 3. Структура аромата

Слайд 18

Зовнішній вигляд повинен бути однорідним і прозорим; не мати осаду при температурі до -5°С. При температурі нижче -5°С можливе помутніння, але повинне зникнути при підвищенні температури4 повинні мати відповідний контрольному зразку колір і запах; стійкість запаху повинна відповідати кожній групі духів, одеколонів і туалетних вод. Вимоги до якості парфумерних товарів

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне