Навколишній світ у якому ми живемо. Мікро, мега світи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Навколишній світ, в якому ми живемо. Мікро-, макро- і мегасвіти. Простір і час. Послідовність, тривалість і періодичність подій. Одиниці часу. Лабораторна робота. "Вимірювання часу" Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Перевірка домашнього завдання 1. Уявіть, що розвиток фізики зупинився б50 років тому (або 100 років тому). Чим відрізнялося б наше життя від нинішнього? 2. Назвіть відомі вам технічні пристрої, які ми використовуватимемо на уроках фізики. 3. Назвіть кілька вчених, які зробили найважливіші відкриття в галузі фізики. Чи зможете ви назвати ці відкриття? 4. Яких українських вчених-фізиків ви знаєте? Які їхні наукові досягнення?
Простір — одне з основних понять фізики, за допомогою якого описується взаємне розташування об’єктів. Час — одне з основних понять фізики, за допомогою якого описуються тривалість і послідовність подій. Для вимірювання часу використовують періодичні процеси.
Таблиця фізичних величин У практиці ми використовуємо не тільки основну одиницю часу (секунду), а й інші звичні та зручні одиниці. 1 хв = 60 с, 1 год = 60 хв, 1 доба = 24 год, 1 рік = 365 діб Назва Позначення Одиниці Прилад для вимірювання Час t с Годинник, секундомір
Різні види приладу для вимірювання часу – годинника (хронометра) Електронний хронометр Механічні хронометри
Пісочний годинник Водний годинник Різні види приладу для вимірювання часу – годинника (хронометра)
Питання для закріплення матеріалу 1. Чи можна використовувати для вимірювання часу будь-які процеси або події, що повторюються? 2. Що треба зробити, щоб порівняти тривалість двох подій: оберт Землі навколо своєї осі та збільшення росту дитини на 1 см? Розв’язування задач 1. Скільки хвилин у 10 годинах? 2. Скільки секунд триває урок? 3. Скільки годин у тижні?
Контрольні питання Яка ціна поділки секундоміра? 2) З якою точністю можна виміряти час за допомогою показаного на рисунку секундоміра? 3) Визначте за рисунком, який час пройшов після пуску секундоміра. 4) Накресліть фрагмент шкали секундоміра з ціною поділки 4 с.
Домашнє завдання Прочитати матеріал за підручником; вивчити за конспектом; задачі 2.11, 2.30, 2.40.
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми ВГ «Основа» «Електронний конструктор уроку» © ТОВ «Видавнича група ˝Основа˝», 2010 Джерела: 1. Усі уроки фізики. 7 клас / Гельфгат І. М., Петракова М. О. — Х.: Вид. група. «Основа», 2007.— 144 с. 2. Уроки фізики в питаннях і завданнях. 7 клас / Мовчан А. О. — Х.: Вид. група «Основа», 2008.— 144 с. — (Б-ка журн. «Фізика в школах України». Вип. 8 (56)). 3. Сайти: astronews.prao.ru; obychnogo.net; popnano.ru; maracana.it; aptr.ru; astronet.ru.
Схожі презентації
Категорії