Майндмеппинг
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ МЕНТАЛЬНОЇ КАРТИ В ТЕХНОЛОГІЇ МАЙНДМЕППІНГ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНА ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК, ЩО ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ФОРМУВАТИ І РОЗВИВАТИ ЖИТТЄВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ Вибір теми ментальної карти. Поділ теми на підтеми. Обговорення назви карти. Створення груп для роботи над певною підтемою з вибором модератора групи. Отримання завдання групами. Збір інформації в поштовій скриньці модератора групи для надання можливості модераторам групи редагувати інформацію.
ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ МЕНТАЛЬНОЇ КАРТИ В ТЕХНОЛОГІЇ МАЙНДМЕППІНГ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНА ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК, ЩО ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ ФОРМУВАТИ І РОЗВИВАТИ ЖИТТЄВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Підготовка групою схеми карти, визначення наявності необхідної теоретичної та ілюстративної інформації, підготовка інформації до створення ментальної карти. Підготовка доповіді з теми з використанням ментальної карти. Як альтернатива, створення групою на базі зібраної інформації презентації для представлення всьому класу на узагальнюючому уроці з певної теми. Вивішування ментальної карти на стенд для можливості ознайомлення з результатами роботи учнями гімназії та їх батьками.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ (якість наданої інформації, участь у створенні карти, активність): відповідність темі; логічність, аргументованість, цікавість, важливість, сучасність інформації; відповідність віковим можливостям для сприйняття; оформлення роботи відповідно до вимог українського правопису; якість ілюстрацій і відповідність теоретичному матеріалу; дотримання вимог технології майндмеппінг при виготовленні карти; загальний внесок учня у роботу групи; спроможність зробити узагальнення теми з використанням частини ментальної карти будь-якої групи.
Схожі презентації
Категорії