X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ісо 26000

Завантажити презентацію

Ісо 26000

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ІSО 26000 – в регіони. Саприкіна Марина, Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності”, 11 лютого 2009 р., Київ

Слайд 2

ПРОЕКТ «ISO 26000 – В РЕГІОНИ»

Слайд 3

ЗАХОДИ ПРОЕКТУ Проведення дослідження серед 99 респондентів у 10 регіонах України. Обрані регіональні координатори або партнери у 10 регіонах України. Проведені презентації у 10 регіонах України. Проведені 8 тренінгів з розробки і впровадження стратегії КСВ в організації на основі ІСО 26000. ПРОТЯГОМ – 21 липня 2008 – 11 лютого 2009 року. ЩО ЩЕ БУДЕ ЗРОБЛЕНО? - 2 тренінги з розробки і впровадження стратегії КСВ в організації на основі ІСО 26000: Донецьк, Львів; - На запит від міжнародних організацій, буде здійснено переклад дослідження англійською мовою;

Слайд 4

КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ 99 респондентів опитано близько 250 учасників презентацій близько 150 учасників тренінгів 25 медійних повідомлень в друкованих і телевізійних ЗМІ Близько 16 телеканалів

Слайд 5

РЕГІОНИ ДОСЛІДЖЕННЯ

Слайд 6

ВИСНОВКИ ТРЕНІНГІВ. Що було цікаво Актуальність теми СВ, сутність СВ та її принципи, специфіка СВ різних організацій, в т.ч. ГО і державних установ; Стратегія СВ (теоретична частина) і її основні компоненти (практична частина); Визначення зацікавлених сторін організації, налагодження діалогу, аналіз очікувань і інтересів стейкхолдерів, механізми взаємодії зі стейкхолдерами, особливо в контексті взаємодії ГО - влада-бізнес-профспілки; Питання трудових практик; соціально-економічний розвиток громади; організаційне управління, довкілля, протидія корупції; Проблема дотримання і захисту прав людини; Висвітлення аспектів СВ; Міжнародні ініціативи із СВ;

Слайд 7

ВИСНОВКИ ТРЕНІНГІВ. ПРО ЩО ХОТІЛОСЯ БИ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ СВ в період економічної кризи; міжнародні ініціативи з СВ; конкретні індикатори моніторингу реалізації СВ організаціями; як спонукати організації до соціально відповідальної діяльності; питання чесної конкуренції; негативні аспекти діяльності органів держ. влади і її вплив на бізнес; практична частина розробки стратегії СВ.

Слайд 8

ВИСНОВКИ ТРЕНІНГІВ. ОСОБЛИВА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ вимоги міжнародного стандарту ISO 26000 до СВ організацій; специфіка розробки трудових практик неприбутковими організаціями; співпраця з профспілками, визначення способів активізації профспілок та їхньої співпраці з різними зацікавленими сторонами; тема проблеми дотримання прав людини; написання стратегії соціально відповідальної діяльності, через необхідність систематизувати окремі поодинокі практики СВ; більше інформації про те, в яких саме сферах організації можуть проявити свою СВ; інформування інших організацій про СВ. Особлива важливість цього аспекту проглядається в питаннях взаємодії із стейкхолдерами; Необхідність паралельного, одночасного розвитку СВ різних організацій, щоб з’явилась можливість спілкуватись «однією мовою».

Слайд 9

ВИСНОВКИ ТРЕНІНГІВ. ОСОБЛИВА ДИСКУСІЯ Проблема дотримання прав людини: організаціями розроблялись конкретні механізми виправлення ситуації масштабного порушення прав людини: підготовка проектів законів, розробка трудових практик, взаємодія з органами державної влади. Специфіка діяльності організацій: СВ компаній, що виробляють тютюн, алкоголь; ВНЗ. Розкривалась актуальність та необхідність структурного закріплення СВ-ї діяльності. Проблема законодавства, оподаткування. МСБ: не в змозі повною мірою враховувати інтереси держави як зацікавленої сторони через недосконалість податкової системи; керівництво працює за усталеною застарілою схемою, молодь не має фінансової можливості відкриття власної справи (аспект отримання кредитів). І відповідно молоді люди ідуть працювати в «закостенілі» бізнес-організації, де їм дуже складно в процесі роботи довести до керівництва принципи СВ. (Проблема «замкнутого кола») Необхідність контролю громадою. Зробити обов’язковою оцінку діяльності влади на всіх її рівнях -> підзвітність громаді; ввести обов’язковість громадської експертизи). Проблема прискорення програмно-цільового методу фінансування місцевої громади. Взаємодія зацікавлених сторін у реалізації різних проектів (оскільки в рамках тренінгу, з однієї сторони ГО, а з іншої сторони органи державної влади, досить чітко визначили очікування від діяльності один одного, і мали можливість проговорити безпосередньо всі потенційні конфліктні ситуації) Актуальність розвитку СВ-ті як такої - «А для чого стратегія СВ-ті взагалі?!». Важливою особливістю дискусії став саме той аспект, що організації, які попередньо були обізнані з тематикою СВ-ті самі ж пояснювали переваги ведення соціально відповідальної діяльності для необізнаних організацій; Тематика трудових практик, Укладення колективного трудового договору. Підзвітність організацій і прозорість діяльності, важливість звітування. актуальність розробки етичного кодексу та створення етичних комітетів; (бізнес - корпоративний кодекс поведінки; ГО - систематизація етичних норм в документальному вигляді може ображати членів організації).

Слайд 10

ВИСНОВКИ ТРЕНІНГІВ. ПОБАЖАННЯ Більше часу, два дні; Висвітлення досвіду організацій, в тому числі українських, які вже застосовують ISO 26000, стандарт дає лише основу; акцент на законодавчих аспектах СВ в Україні; провести регіональний рейтинг соціально-відповідальних організацій згідно розподілу їх на групи стейкхолдерів - дасть можливість активізувати організації з впровадження принципів СВ в їхню діяльність; ГО: розробити і прийняти етичний кодекс для ГО, зробити загальновідомим список організацій, які підписались щодо його дотримання; провести додаткові тренінги для кожної окремої групи стейкхолдерів; більше інформації про історію розвитку СВ, мотивацію впровадження принципів СВ в діяльність організації; державні службовці – бажані учасники; продовжувати проводити тренінги з тематики СВ, в тому числі розробити тренінг функціонування СВ-го бізнесу в умовах економічної кризи Готовність до співпраці; Залучати більшу кількість людей; Проводити якомога більше тренінгів із СВ.

Слайд 11

ОСОБЛИВА ПОДЯКА ЗА ПІДТРИМКУ ISO 26000: Фонд “Східна Європа”; Глобальний Договір ООН; Сістем Кепітал Менеджмент (СКМ); ТЕЛЕНОР; РУСАЛ; ГК “ФОКСТРОТ”; ГК “ВОЛЯ”; ІСД.

Слайд 12

ДЯКУЮ! ЗАПИТАННЯ? Саприкіна Марина, Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності”, 11 лютого 2009 р., Київ

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне