X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Домінантна тема Фізіологічної культури «ПЕРЕРВА НА ЦУКЕРКУ»

Завантажити презентацію

Домінантна тема Фізіологічної культури «ПЕРЕРВА НА ЦУКЕРКУ»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Домінантна тема Фізіологічної культури «ПЕРЕРВА НА ЦУКЕРКУ» Цим розділом ВідеоКниги я звертаюся і до батьків, і до вчителів шкіл, і до вихователів садочків! Перестаньте, будь ласка, сварити дітей, що вони НЕ ТАК сидять або НЕ ТАК ходять... та все роблять НЕ ТАК! А краще скористайтеся з пізнання технології реновації Дитячого здоров’я на засадах Фізіологічної культури. Вона має назву: «Перерва на Цукерку» 1

Слайд 2

Спочатку теорія – вона необхідна. Є такий Закон науки сенсфізіологіки: Це не вони (діти) НЕ ТАК сидять, це не вони (діти) НЕ ТАК ходять – скособоченими і згорбленими, це їхній Організм – так ЗАХИЩАЮЧИ ЇХНЄ ЖИТТЯ!!! Мама з татом вчора посварилися. Покричали, надриваючи горло, один на одного… а в дитини завтра-післязавтра – ангіна! Лікують батьки дитя антибіотиками, вбиваючи все живе в Організм – адже яка різниця для танка або атомної бомби, чи того ж антибіотика. ЩО і КОГО вони нищать! Лікуйте себе в першу чергу! 2

Слайд 3

Тільце дитинки лише ПОВТОРЮЄ всі ті проблеми, що виникають від ерзацжиття батьків, від ерзацсидіння, від ерзацрозумності, а дитинці – бідній – аденоїди вирізають, або гастрит, астму без кінця лікують, запитують: “звідки взявся” діабет?!. Або ж мама-тато поначіплюють на свої шиї ланцюги та ланцюжки “для демонстрації статків і “віри””… А у бідної дитини теж, як і у них, припиняється нормальна циркуляція між головним і спинним мозком… згодом саме такі запитують: “звідки взявся” у їхніх дітей новонароджених (або і пізніше) аутизм та дитячий церебральний параліч чи гіпертонія (“у такому юному віці і – он бачиш”), чи виникають постійні болі голови у дитини, або болі та перекривленість хребта, епілепсія… Список продовжити? Ви, мами, розмахуєте, коли годуєте-одягаєте дитину, відрощеними-нарощеними нігтями, а ПІДСВІДОМІСТЬ дитинки від страху сахається! Навіть коли “гладите” рукою з пазурами, по голівці. Дитина від такої “ласки” внутрішньо сахається, як і Ви би сахалися, коли б на Вас Ваша улюблена киця лапою з випущеними кігтями махнула. Інстинкт самозахисту Організму – назва проблеми. А дитину карають, бо плаче, коли одягають, їсти не хоче, плаче… і так далі, і так далі, і тому подібне, і тому подібне... Тато-мама сидять, наприклад, як завгодно. І через своє обжорство перед телевізором та напівлежаче сидіння, яке утискує і шлунок, і легені, і серце, вони перестали нормально працювати, вільно дихати носом, перетравлювати ту ж їжу... ДІТИ НІКОЛИ НЕ ХВОРІЮТЬ – ВОНИ ЛИШЕ РЕАГУЮТЬ Закон 3

Слайд 4

Я можу навести безліч випадків з моєї діагностичної й терапевтичної практики чудодійних зцілень хронічно-хворих дітей, зцілень, що відбулися відразу після виліковування проблем їхніх батьків... І навіть, і то безліч, після простого знімання та ліквідації “мамотатоцяцьок”. Але вважаю, що мабуть не варто робити з таких прикладів книгу. Адже Ви, якщо Ви стаєте Людиною Свідомою, якщо Вам шкода дивитися на страждання Ваших дітей, негайно, це читаючи, проаналізуєте СВОЇ ПРОБЛЕМИ. І зі здоров’ям, і з емоціями, і з поведінкою. Візьміть близько до серця ці засади Фізіологічної культури, методи та технології від науки сенсфізіологіки і вилікуйтесь! І саме так, досліджуючи себе, на базі (далі) фундаментальних Законів Всесвіту, як це рекомендує наука сенсфізіологіка, саме аналізуючи свої проблеми, включаючи проблеми зі здоров’ям і тим стаючи Людьми Свідомими, Ви нарешті перестанете калічити Своїх діток ліками, обстеженнями, лікарями, процедурами... Вони – Ваші діти – завжди є здоровими! ВОНИ своїми захворюваннями РЕАГУЮТЬ НА ВАС… і таким «оригінальним» методом рятують від Вас своє життя!!! І все це відбувається через те, що вони, Ваші діти, це Ваше інформаційне Дзеркало: Дзеркало і Ваших Емоцій, і Вашої Поведінки, і Ваших Характерів... і, знову ж таки, Вашого здоров’я! Ви самих себе, як і кожна людина, – не бачите! Підійдіть до дзеркала! І Вас видно! Так само уважно подивіться у своє внутрішнє дзеркало: Чим і як Ви знищуєте і калічите життя своїй дитині. Чим? Вивчайте попередній матеріал цієї відеокниги. 4

Слайд 5

Ще і ще раз буду повторювати і повторювати, базуючись на гіркому досвіді діагностично-терапевтичної практики з дітьми: Ваші діти хворобою так само, а це завжди дзеркально, реагують на Вас і на Ваші проблеми, при чому реагують моментально, постійно і звично на все Ваше, включаючи проблеми зі здоров’ям, як реагує Ваше ж відображення у дзеркалі на Ваші рухи!!! І все в цьому дивовижному реагентному процесі відбувається так само і з фізіологією. І цю фізіологічну проблему дітей моєю статтею в медичній періодиці ще в 1994 році вперше названо: «Мавпячий ефект» – тобто ЕФЕКТ ІНФОРМАЦІЙНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПОВТОРЕННЯ. Саме через ефект інформаційно-енергетичного повторення діти НЕ ТАК сидять, саме через ефект інформаційно-енергетичного повторення діти НЕ ТАК ходять, саме тому діти все НЕ ТАК роблять. Все це стається через слабкість або, навпаки, надлишок функцій органів і систем “дзеркального до Вас Організму дітей”, або через спазм чи слабість певних м’язів за тієї ж причини, чи спазм і слабість судин, неадекватність реакцій нервової системи, які всі собою реагують, при тому буквально і точно, на інформацію від Організмів батьків! 5

Слайд 6

Образилися за звинувачення? Дійсно, бо я про це завжди знаю, що ця моя інформація і твердження науки сенсфізіологіки відразу і в більшості з Вас викличе негативне сприйняття: “Я (ми) винна-винен-винні в хворобах своїх дітей???!!!” “Це його (мої) фантазії і видумки!” НІ! Це не фантазії і видумки – це гірка практика. Суспільству, як і кожному з таких “ображених” батьків лише ЗДАЄТЬСЯ, що є “дитячі” проблеми для виникнення у дітей захворювань. І так само ЗДАЄТЬСЯ, що є лише “дитячі” захворювання – адже навіть є звання: Дитячий лікар… Перелічимо ВСІ захворювання дітей, включаючи і згорблене сидіння за партою, перед комп’ютером, телевізором... Всі вони “від батьків-дідусів-бабусь”, точніше від їх звичок,. Крапка. Мною тут зовсім невипадково вжите таке слово, ЗДАЄТЬСЯ, бо Організм кожної дитини, навіть не дивлячись на наявність якихось захворювань, завжди знаходиться… в стані перманентного здоров’я!!! І це наука сенсфізіологіка доведе “будь-кому”!!! Організмові дитини, щоб Вам було відомо, достатньо ДЕКІЛЬКОХ СЕКУНД для реновації стану здоров'я... якщо ні на її Організмові, ні в її Організмові немає постійного тиску накопичень інформаційно-фізіологічного бруду, наносного від інформаційного бруду батьків! 6

Слайд 7

Згідно з дослідженнями, проведеними наукою сенсфізіологікою стосовно такої проблеми як понадпонадпонаднормативна захворюваність дітей, а це дійсно величезна проблема сучасності: Лише 7%, вдумайтесь, сім! відсотків дітей, з дев’ятого класу до закінчення школи, вважаються здоровими, а 93% ! (суха статистика) йдуть у доросле життя вже інвалідами – саме для поповнення ПЕРШОСТІ України за захворюваністю та передчасною смертністю у Європі. Але найстрашніше в цій статистиці те, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що більшість і саме Ваших дітей, батьки, дітей, які сьогодні закінчують школу, так і не зможуть дожити до 60-річного віку! (статистика) До речі, наукою сенсфізіологікою з’ясовано, що єдиною проблемою, яка ніяк НЕ ЗАЛЕЖИТЬ від “дзеркального хворобозображення” (відбір інформаційного бруду від батьків) – є неадекватне до норми функціонування зору дитини і її окорухових м’язів при користуванні сучасними інформаційними системами. Адже коли дитина бере і читає Книгу, а не сидить, як теперішня більшість, перед комп’ютером-телевізором, тоді вона хоч раз на колись, але все-таки переносить книгу з руки на руку, її очі «бігають» по тексту… Це і приводить до такої своєрідної “гімнастики” м’язів тіла, що було застигли статикою, та до розблокування всіх систем Організму Дитини, Яка Читає Книгу. Але сучасна дитина найчастіше знаходиться не з книгою. Вона або перед телевізором, або перед комп’ютером. Де є лише один миготливий екран – і саме через те, я говорю про миготливий екран, Організм дитини перестає не лише бачити перспективу руху до Мети, а ще й реагує СТРАХОМ і СКУТІСТЮ на екран телекомп’ютера. 7

Слайд 8

То в чому тут вина дитини? За що її сварити?! – зігнуту в кріслі перед телевізором-комп’ютером? Мимо вас пані Муха пролетить – вже згинаєтесь! ІНСТИНКТ – ось Хто винен. Це значне і важливе твердження науки сенсфізіологіки про СТРАХ перед картинкою з екрану (якою б вона гарною не була!) є фактом сенсфізіологіки втрати здоров’я дітей (окрім згаданого мавп’ячого ефекту). Чому так трапляється? Впевнений, що Ви особисто добре знаєте і пам’ятаєте класичний образ, як на початку кіноери глядачі втікали з залу кінотеатру від потяга, який “летів” на глядача?! Тут, зі страхом і скутістю дітей, ситуація на 100 відсотків аналогічна! Просто дорослі вже звикли «до кінопотягів» та миготінь дисплеїв комп’ютера і на це “ніби не звертають” уваги... (Ви це миготіння бачили, наприклад, коли знімається оператором сюжет десь в офісі). Звикли! Як до всього люди звикають… Але це не стосується Організму дитини!!!У ньому, у цій біоформі з ідеальною і цілісною системою безпеки, зовсім інші категорії оцінки явищ і предметів! Вони, категорії оцінки явищ і предметів, на порядки вищі від Ваших за чутливістю до зовнішніх факторів, тут мигання екрану. Ось чому дитина, згинаючись, «ховається» глибоко в крісло, бо мусить «ховатись» від миготіння екранних НЕБЕЗПЕК. 8

Слайд 9

У людей є дві надзвичайно точні і надзвичайно чутливі аналітичні системи: вібраційна та інформаційна, які і дають можливість захисту життєдіяльності. Але Ви, дорослі, і таке миготіння дисплея та мелькання екранних картинок не можете бачити саме тому, що вони, ці аналітичні системи, «допомагають» одна одній, закриваючи “чужу” картинку – “своєю” картинкою. Але якщо вже камера оператора таке миготіння фіксує! То що в такому випадку говорити про Організм дитини, як Геніальну Захисну і тому наднадчутливу Систему?! Миготіння кадрів, та ще й до того ж дисплея (тобто подвійна негативна дія!) – це для дитини (і для Вас також! – не думайте, що омине) завжди є сигналом НЕБЕЗПЕКИ! Це таке ж Організмом людини відчуття, коли хтось зачне перед Вашими очима розмахувати, наприклад, гілочкою, пальцем або рукою! Спробуйте проаналізувати свої реакції – і свого Внутрішнього, і свого Зовнішнього – дуже гарна вийде ілюстрація! Ілюстрація виникнення у Вас самих інстинктивного страху – того ж точнісінько страху, що так вражає і зір, і психіку, і все тільце дитини! То за що дітей сварити?! Коли вони від ПІДСВІДОМОГО страху скособочуються перед телекомпогілляками. За відчуття?! Сварити за відчуття того, що віртуальні «гілка», «пісок», «камінь», «комаха» летять з екрану у Вічі? ПРИПИНІТЬ. 9

Слайд 10

До слова. Хоч я і назвав всі віртуальні страшилки: “гілляки”, пісок” “каміння” тощо як інформація страху з екрану – але вони… дійсно летять дітям у вічі! І летять “завдяки” ІНФОРМАЦІЙНИМ ЗЛОЧИНЦЯМ. Сучасним рекламщикам (назву так образливо злочинців, що вбивають своїми знаннями психіку людей, продукуючи страх Підсвідомості). Тепер надто широко й активно використовується фактор ”локомотива, що летить на Вас” (див. сенсфізіологіку сприйняття інформації). Це і люди, що “біжать-вискакують на Вас”, і написи, які “листям під вітром” летять у Ваші і Ваших дітей вічі, і авто, “яке ось-ось або тарахнеться, або Вас приб’є”, це і “вкидання на Вас” тих самих рекламованих предметів і тому подібне, і тому подібне, і тому подібне, те, що ініціює у психіці людини “страх фіксації” (див. сенсфізіологіку сприйняття інформації), що і викликає бажання “придбати і мати”! (ще див. дію Закону Триграмм та Першоелементів від китайської Філософії У-Сін) “Люди перед рекламою телебачення – це передекранні самовбивці” (постулат науки сенсфізіологіки) 10

Слайд 11

Варто тепер Вам, як Людині Свідомій (Homo Sensus), вивчаючи та досліджуючи таку технологію постійної реновації здоров’я дітей як “Перерва на Цукерку”, ще і ще раз уважно передивитися графіку ходу вібраційного та енергетичного меридіанів сечового міхура, надану нам китайською медициною. Саме ці меридіани, як це видно на схемах, (нижче), “відповідають” не лише за рухливість очей, але і за фізіологічну рухливість всіх решти систем Організму дитини! І ще, що дуже важливо в контексті досліджуваного нами питання, навіть забезпечують нормальне функціонування мозку! вібраційний (зліва) та енергетичний (справа) меридіани сечового міхура 11

Слайд 12

Зверніть до цього Увагу ще і на таке Послання від Вищого Розуму – це китайський театр. Там вистава полягає в тому, що артисти специфічно крутять очима. Для Чого такий оригінальний театр не вмер за віки? Для чого артисти так дуже крутять очима? Саме для того… Для того щоб нагадати сучасникам і про “вибраність” для центральної нервової системи саме окорухових м’язів, і про те (ну звідки стародавні китайці про це могли знати?!), що в ембріональному віці людини, як про це вже писав раніше, з ДВОХ ембріональних листків мезодерму утворюються окорухові м’язи… і лише з одного мезодермального, вдумайтесь, – всі решта м’язів тіла. Потрібно бути аж надто заангажованою людиною, щоб зовсім не хотіти бачити і не звернути Увагу на такий прямий зв’язок: Нерухливість очей перед компо-телевізором і факт появи перекошенності тіла, і факт блокування, викликаного наведеною мною “технологією підсвідомого страху”, рухливості Організму в цілому – це кролик перед удавом! (говоримо про дитину перед теле- або компоекраном). Ви звернули Увагу на схемі, як вібраційний меридіан йде до ока і як він “згинає і розгинає” тіло? Із тієї ж Китайської Медицини також відомо про те, що енергетичний меридіан сечового міхура зачинається з дна ока (та Ви і про свою реакцію очей знаєте, коли Вам сю-сю не терпиться!). Також Ви вже досконало знаєте-пам’ятаєте подану мною, ще раніше в книзі схему іннервації з неврології – де саме до окорухових м’язів, зважаючи на їх архіважливість Організмові, йде окремий нерв! (подаю схему ще раз, через важливість питання). 12

Слайд 13

При пізнанні теорії (ще не втомив?), на базі якої діє технологія реновації дитячого здоров’я «Перерва на Цукерку», окрім ліквідації інформаційно-енергетичного бруду, “набраного” дитям від батьків, окрім кролико-удавового споглядання на екран телевізора або комп’ютера і через те “ховання себе” від такого тваринно-підсвідомого страху, є ще одна цікава для Вас, батьків, вчителів, вихователів, деталь для усвідомлення Вами проблеми саме здоров’я дітей і представленої мною далі технології їх оздоровлення і виліковування від безлічі болячок: У ступні Людини Розумної 26 основних кісточок. Тобто, якщо зіставити дві ступні разом – то це буде 52 кісточки... а це градус кута відомих Вам єгипетських Пірамід. І хоч і це дивовижно, і ще ніхто про таку відповідність не знає, та ось і градус прогнатизму черепа (щоб довго не пояснювати що це таке, це кут, коли дивитися на череп збоку) теж становить майже ті самі 52 градуси! Для Чого існує саме ТАКА відповідність? Це Вам вже відомо з Секрету Фараонів, розкритого для Вас наукою сенсфізіологікою і повідомленого Вам раніше у книзі. Повторю тезисно: В усіх пропорціях Пірамід закладені пропорції ідеального тіла Людини Свідомої (Ви вже знаєте про Ваших дітей індиго, як перших “поселенців цивілізації Homo Sensus (Людини Свідомої)”, і знаєте про те, що розташування Пірамід на території… ідеально відповідає точкам “концентрації навантажень на хребет та місця відбору інформації з атмосфери певними зонами хребта людини і навантажень на ступню, коли людина йде” (точніше, мова йде про місця контакту точок ступні з Планетою, коли Людина Свідома натхненно йде на Шляху до Мети, реалізуючи свою Місію). 13

Слайд 14

Пізнаючи далі і далі теорію та практику технології реновації здоров’я дітей “Перерва на Цукерку” (ось як довго до неї “добираємося”), Вам необхідно усвідомити ще одне надзвичайно важливе знання – що хребет Людини Розумної ззовні і з середини підтримується чотирма м’язами спини, а сила цих м’язів, точніше, програмна випростаність “тільки вверх” забезпечується не лише вже відомими Вам вібраційними меридіанами сечового міхура (два м’язи від ззовні, окремо лівої і окремо правої половин тіла біля хребта), а також вібраційними меридіанами нирок (два м’язи від середини тіла, окремо лівої і окремо правої половин тіла біля хребта) – і це добре видно на представлених нижче схемах. Важливо Вам, і батькам, і вчителям, і вихователям, знати також те, що і вібраційний меридіан нирок, і вібраційний меридіан сечового міхура зачинають свою дію на хребет, тобто на всю центральну нервову систему і на увесь Організм, з мізинця ноги. Тільки меридіан нирок іде вверх з внутрішнього боку мізинця (шкода, на схемі не видно), а сечового міхура зачинає свою дію вверх із зовнішнього краю мізинця. вібраційний меридіан сечового міхура вібраційний меридіан нирок 14

Слайд 15

Вам також з попередньої моєї інформації стало відомо про те, що УСІ м’язи хребта, які і є «організаторами» Вашої вертикальності до Планети, вібрують-працюють ЛИШЕ ВВЕРХ! Тобто обидва ці вібраційні меридіани (і нирок, і сечового міхура) своєю вібрацією стабілізують не лише графіку вигинів хребта, а й організовують його ергономіку як пружної і пружинної системи. Та ще, окрім того, забезпечують (див. на схемах) просторове положення черепа на хребті. Вам також стало відомо з такої теми фізіологічної культури: “Як використати сидіння авто для реновації постійного здоров’я хребта” – і про те, що S-видна форма хребта, cтворена саме для порятунку такої вертикальної Конструкції (тіла дитини, Вашого тіла) від коливань кори Планети. Ви, і батьки, і вчителі, і вихователі, також пам’ятаєте, будете пам’ятати і будете ЗАВЖДИ пам’ятати – і це як табличку множення – Основне Правило Людини Свідомої (яке забезпечить завжди і здоров’я дітей, і Ваше здоров’я: РОЗСЛАБЛЕННЯ М’ЯЗІВ ХРЕБТА ВПРОДОВЖ ДНЯ, НАВІТЬ ПІД ЧАС СНУ ЛЮДИНІ РОЗУМНІЙ КАТЕГОРИЧНО ПРОТИПОКАЗАНЕ! або, якщо точніше, протипоказане “втікання” вдень від навантаження хребта вагою голови та плечового пояса, а вночі протипоказаний пошук “зручностей для хребта” – лежання-зігрівання його надто теплими перинами та подушками та калічення новомодними “концентраторами, набраних за день у центральній нервовій (паравертебральній) системі проблем” – “спецзручними” матрасами. Адже, залишаючи і на ніч “зручність”, до якої пристосувався хребет впродовж дня своїми вигинами. 15

Слайд 16

А ось ще одна гілка, але вже енергетичного меридіана нирок, сама йдучи дещо іншим від вібраційного меридіана шляхом (поцікавтесь на попередніх схемах як це), забезпечує функцію не чого небудь… а самого КОРЕНЯ ЯЗИКА! Вам до означеного потрібно ще одне достовірно знати – що “на практиці” початком руху енергій у енергетичному меридіані нирок є не зовсім мізинець, а вже Відома Вам точка китайської акупресури та акупунктури під пальцями ступні ЮНЬ ЦЮАНЬ (Велике фонтануюче джерело). До цього знання засад технології реновації здоров’я дітей і паралельно Вашого, як дитини Всесвіту, додамо ще й такий факт: Як Ви вже побачили на попередній схемі, вібраційний меридіан нирок обох половин тіла підпирає собою зсередини основу черепа. І доки Людина Розумна жива і тому активна, її череп утримується цим вібраційним меридіаном саме так… «щоб не опадала голова». Полюбуйтесь! Це я, ЮНЬ ЦЮАНЬ – велике Джерело Вашої дієвості, мобільності і вертикальності! Я створюю з Вашого тіла Фонтан Дій, як можливість ВСЕ робити і руками, і пальцями рук! 16

Слайд 17

Між іншим, УСІ вібраційні меридіани, тобто меридіани, які забезпечують вертикальність і активність Людини Розумної у Просторі, зачинають свою роботу від нігтів пальців ступні, а стимулюються натискуванням всією Вашою вагою (точніше, ваговим центром) саме на точку ЮНЬ ЦЮАНЬ «Велике фонтануюче джерело» меридіану нирок. Ця статуя Меркурія саме і показує (це Послання нам від Вищого Розуму) виникнення підіймального ефекту (назву його Ефектом Меркурія) під час активації і мізинців, і точки Велике фонтануюче джерело. 17

Слайд 18

І ось тепер, нарешті, коли Ви добре підготовлені і теоретично, і «графічно», і “скульптуромеркуріологічно”, коли Ви дізналися, що станеться з хребтом, коли один з цих чотирьох м’язів, “наповнюваних енергією і вібрацією” вказаних меридіанів, раптом стане з різних причин ослабленим – хребет перекосить, як показано на цих малюнках, коли Ви вже усвідомили запропоновану мною цю всю об’єктивну інформацію, включаючи і основний фактор виникнення захворювань дітей – відзеркалення дитинкою, а згодом дитиною, Ваших проблем на своє тільце і тіло… тоді Ви, вже як Hoмо Sensus, як Людина Свідома, замість того, щоб сварити безневинних дітей, візьміть і організуйте для діток таку собі інтелектуально-фізіологічну ГРУ від науки сенсфізіологіки як “Перерва на Цукерку”. 18

Слайд 19

Для цього Ви пропонуєте дитині (батьки вдома, а вчителі у класі, вихователі в садочку) зробити в роботі на уроці в школі, в групі, або перед комп’ютером, або під час приготування вдома уроків, чи перегляду телепрограми перерву. Але це буде не просто перерва, а Перерва на Цукерку! Що ж необхідно зробити. Потрібно перед Грою “Перерва на Цукерку” дати кожній дитині, Ви вже здогадалися – Цукерку, або Печиво і запропонувати дітям стати так, щоб ступні Ніг були ЗІСТАВЛЕНІ разом. Особливо зверніть Увагу дітей на те, чи достатньо стиснуті разом коліна. Діти так стоять і, смокчучи Цукерку чи тримаючи у роті Печиво (цукерку і печиво не потрібно жувати! – нехай вони розчиняються слиною і роботою язика – це дуже важливо для такої технології реновації здоров’я дітей), зачинають ледь пружинити на вже відомій Вам точці меридіану нирок «Велике фонтануюче джерело». У класі вчителю бажано мати схему, де показано її розташування, а батьки дітям показують, як потрібно робити. До слова. Пропонуючи Вам таку визначну для реновації здоров’я дітей технологію як Перерва на Цукерку, я чомусь впевнений у тому, що заради повної реновації стану здоров’я Організму дитини, в тому числі випростування хребта дитини у фізіологічні параметри, а також заради реновації ідеальної графіки хребта і забезпечення нормативної сили його м’язової системи батьки знайдуть вдома печиво або цукерку, та ще й допоможуть вчителям школи, вихователям садочків їх придбати, щоб можна було і вчителеві, і вихователеві організувати таку приємну суперГру з дітьми! Вже згодом, коли така сенсфізіологічна Гра як “Перерва на Цукерку” стане одним з постійних елементів Фізіологічної культури суспільства якому вчать підростаючу Людину, тоді Цукерки та Печиво для такої поважної Гри стануть окремою статтею Бюджету Школи. (як я кажу моїм учням, скоро так само будуть вчити дітей в школі науці сенсфізіологіці – цій надефективній технології поновлення постійного здоров’я – як і науці Фізиці). 19

Слайд 20

Наука сенсфізіологіка з багатолітньої практики досліджень доводить: Саме такої “Перерви на Цукерку” буде в більшості випадків достатньо для того, щоб відновити функції. Вам відомих вже своєю фізіологічною дією вібраційних та енергетичних меридіанів, які зачинаються на пальцях ступні: сечового міхура та нирок, шлунка та селезінки-підшлункової залози, жовчного міхура та печінки. Ці всі меридіани, працюючи в комплексі, і забезпечують роботу не лише ергономіки хребта, а й всього тіла. Зверніть Увагу при цьому – коли після такої перерви як сенсфізіологічна Гра “Перерва на Цукерку” Ваша дитина знову сяде (учні в класі, дітки в групі) на своє робоче місце, її хребет автоматично займе нормативне фізіологічне положення! І дитина САМА, “без вказівок зверху” (старших), перестане згинатися та перекошуватися! Вписуємо в бюджет школи: На цукерки для сенсфізіологічної Гри потрібно... 20

Слайд 21

Пізнання батьками, вчителями, вихователями та дітьми цієї процедури саме як Гри для реновації постійного здоров’я (тобто повернення Організму до ідеального стану), а не як просто фізичної процедури чи терапевтичної, а саме Гри, і навичка Фізіологічної культури, надасть можливості відновлення Первинної Програми Будови Організму… і саме МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ! Хоча... ніхто не забороняє і “старшим реноваторам” теж погратися собі у таку Гру як «Перерва на Цукерку»: і на роботі, і при виникненні втоми, і вдома після посиденьок перед телевізором або комп’ютером. Хтось з Вас, так думаю, має сумнів стосовно корисності Цукерки – адже всюди звучить: «Від Цукерок зубам і здоров’ю багато шкоди»? Перестаньте турбуватися. Наука сенсфізіологіка доводить, що таку тезу популяризують саме ті лікарі, які у фізіології Дитини і взагалі в дії Цукерки на фізіологію Організму дитини (і не лише при сенсфізіологічній Грі!) АБСОЛЮТНО НЕ ОРІЄНТУЮТЬСЯ! (бо не вивчають багатовікові знання Людства на цю тему)! Тим паче, що останніми дослідженнями американських та англійських вчених вже статистично доведено: шкоди від цукерок для зубів – немає. 21

Слайд 22

До речі різні релігійні течії вже давно і доволі активно користуються пропонованою наукою сенсфізіологікою технологією реновації стану здоров’я “Перерва на Цукерку”. І саме як елементом ритуалу. Людині, яка вистояла (або висиділа) на проповіді і, відповідно, фізично втомилася, що може викликати у неї згодом небажання знову приходити до церкви чи костелу щоб цієї неприємності не сталося дають (після довгих проповідей) проскуру, наприклад, у православній вірі або облатку – ц в католицькій вірі, або мацу в іудейській, або ковтнути вина, або, як у зороастрійців – це загальна трапеза стоячи тощо. Тобто всіма цими релігійними течіями використовується для оздоровлення прихожан практично така ж технологія, яку пропонує наука сенсфізіологіка своєю «Перервою на Цукерку». В ритуалах: і вином, і проскурою, і мацою, і облаткою ... “проводиться ремонт” вже втомлених від ненормативної діяльності вібраційних та енергетичних меридіанів. А вже за ними сприйме естафету вібраційного КОДУ і увесь Організм віруючої людини, випростуючи цю людину у вертикальний стан над Планетою та створюючи саме тим відчуття “підйому Духу”, інколи навіть до релігійного екстазу... і бажання знову бути Прихожанином. Недаремно Ім’я Бога з давньоєврейської звучить: «Той, Хто примушує вставати» (читай, підійматися у вертикальний стан). 22

Слайд 23

Наука сенсфізіологіка, аналізуючи фізіологічні процеси і Акти Самозахисту Організму, дещо ширше ніж релігія актуалізує елементи теорії і практики технології відновлення вертикальної мобільності “Перерва на Цукерку”, тому Вам просто необхідно додатково проаналізувати чисто фізіологічне значення тих та інших релігійних ритуалів та обрядів. Всі вони виконують свою визначну роль, аналогічно прикладу з китайським театром, мацою, проскурою, облаткою, вином тощо – перенесення інформації через віки. Як технології реновації: і фізіологічного, і фізичного, і емоційного, і ментального здоров’я Людини Свідомої. ритуал ламання облатки облатка маца 23

Слайд 24

Користуючись такою багатовіковою інформацією, до того ж такою багатогранною – і релігійної обрядовості, як зразком фізіологічної дії на Організм віруючих відомих ритуалів, і даних Китайської та Єгипетської Цивілізацій, а також науки сенсфізіологіки... батьки, вчителі, вихователі і діти тепер, щоб розширити всої можливості реновації, нехай згадають і про інформаційну відповідність ступні Пірамідам Египту (тобто про “пірамідальний” зв’язок ступні з Центром Планети, а також про зв’язок ступні з небом (космосом) за рахунок дії вібраційних меридіанів. І, я в цьому впевнений, відразу захочуть скористатися… спеціальним додатком до сенсфізіологічної Гри “Перерва на Цукерку” – пірамідним. Рекомендую цей “єгипетський варіант” не лише дітям, а й старшим «реноваторам здоров’я» також. Для реновації пірамідного типу, а це для реновації такого біокристалу як Людський Організм, а Ви добре пам’ятаєте про те, що всі Закони Кристалу – це Ваші Закони, дітям необхідно під час Гри «Перерва на Цукерку», стати на МініПірамідку, утворену складеними ступнями (на мал.). Що і створює інформаційно-камертонний комлекс і до прогнатизму черепа, і до Планети базі градусності Пірамід Єгипту. Ступні під час смоктання Цукерки або Печива повинні стояти на їхній боковій поверхні… де і є ті мізинні пальці, з яких і розпочнеться вібраційна хвиля реноваційних процесів на увесь Організм та ще з підйомом тіла у стан “гуморальної невагомості”, як це показано статуєю Меркурія. 24

Слайд 25

Щоб Пізнати силу дії та ефективність МініПірамідки на Ваш Організм, проведіть такий експеримент: Спробуйте утримати в стиснутих губах, у рівновазі, довгий предмет до побудови Міні Пірамідки і після – хоча б олівець – або й виделку. Цей метод інколи використовується мною одночасно як тест і на “правильність” побудови МініПірамідки, і на виникнення моменту появи “пірамідного зв’язку” між біокристалом- Організмом і мантією Планети як додекаедром. Також таке тримання довгого предмета в губах вже само по собі є дуже ефективним реноваційним методом відновлення взаємодій меридіанів Управитель і Зачаття (далі), відомих Вам з теорії та практики, якими Ви користувалися при творенні мініпланети (див. урок Фізіологічної культури “Мініпланета в роті, або Як відновити стан здоров’я під час жування жвачки”) Зверніть особливу Увагу на те, що після побудови МініПірамідки Ви будете тримати довгий предмет між стиснутими губами без зусиль і без коливань, і практично при будь-яких рухах тілом і головою! Що цього Ви не змогли б досягти ДО побудови пірамідки зі ступнів. Це дуже важливий тест-показник від науки сенсфізіологіки на антигравітаційну чутливість! Це неперевершений тест Організму людини на якість фізіологічного стану такого «непевного» коливального модуля на хребті, як череп ЖИВОЇ ЛЮДИНИ! Подивіться на його зображення! Як він, череп людини, дивно подібний знизу на обличчя!.. Для чого? Відповідаєте, вже як сенсфізіологіки, просто: Для можливості створення свободою основи черепа свободи – читай, Краси – обличчя. 25

Слайд 26

А це його скульптурний аналог. Послання від Цивілізації Майя! Це другий шийний хребець Аксис Сила утримання довгого предмета в губах є також ще і моїм важливим тестом наявності повного інформаційно-вібраційного зв’язку коливаннь черепа на Атланті (перший шийний хребець) та функції вже відомого Вам Аксиса – це другий шийний хребець. Хто не пам’ятає: Протилежністю цих хребців за Законом Осі є куприк, центри головок стегнових кісток і, що надважливо знати Людині Свідомій, вектор зв’язку головок стегнових кісток між собою, і всі вони залежні від взаємодії з цими хребцями за Законом Осі. Я намагався нижніми малюнками показати Вам (див.), що цей тест є ще і результатом пізнання-дешифрування наукою сенсфізіологікою секрету статуй Цивілізації Майя (порівняйте кістяний аксис (зліва) і дуже відому скульптуру Цивілізації Майя!) Також за цією ж “технологією дешифрування” відбулося пізнання фізіології виникнення ефекту просвітлення Будди, про що Ви вже знаєте, та відповідності суті коливань черепа як коливального модуля на хребті статуям на Острові Пасхи. У ЦЬОМУ МІСЦІ СУТЬ СВОБОДИ ЛЮДИНИ Будда активував функцію Аксиса – своїм методом, а Цивілізація Майя своїм... А хто Вам не дає користуватися і тим, і тим методом?!!! 26

Слайд 27

У чому ж основний секрет такої фізіологічної ефективності реновації і хребта, і всього Організму дітей саме при користуванні такою технологією від науки сенсфізіологіки як “Перерва на Цукерку”? Вам з моїх довгих попередніх пояснень вже відома схема взаємодії двох поважних енергетичних меридіанів, з якими Ви “працювали” при творенні Мініпланети у роті – це меридіани Управитель і Зачаття. Вам також добре відома їх об’єднавча роль між енергетичними потоками в Організмі: Лівого з Правим, Верхнього з Нижнім, Переднього із Заднім. Вам також відомо, що рух енергій цих двох важливих меридіанів зачинається у найнижчій точці корпусу тіла, а зустрічаються вони саме на губах – меридіан Зачаття підходить до губ знизу і закінчується на нижній губі, а меридіан Управитель, йдучи від найнижчої точки тіла посередині хребта вверх, згодом йде через голову до верхньої губи... ТАК ! ТАК ! ТАК! Саме губами відбувається об’єднання енергій тіла людини у єдине ціле! Об’єднання Лівого з Правим, Верхнього з Нижнім, Переднього з Заднім... в таку вібруючу «в Космос» систему як Людина Розумна! 27

Слайд 28

Я завжди дивуюся Глибині Пізнання, яке Людині Розумній передано системою знань енергетичних та вібраційних меридіанів з Китайської Медицини! Адже кінцева точка меридіану Зачаття, яка розташована на нижній губі, має недвозначний переклад ієрогліфу: «Збирач рідин»! Але ж Ваш Організм – це і є «зібрана до купи рідина»! Пам’ятаєте, що Ви на 80% з Води? При цьому кінцева точка меридіану Управитель, яка розташована на верхній губі, має ієрогліф: «Перехрестя інь» (тобто перехрестя всього стабільного (інь), що є в Організмі, для вірності руху всього нестабільного (янь)… за “правилами”) В Організмоі ДАІ – це Гомеостаз. До речі гомеостазом і є Програма функцій ідеального Організму. Програма, яка “включена” Творцем при творенні Людини Розумної, і яка забезпечує саме те основне (гомеостаз) як стабільне і постійне, що є у нашому Організмові , і що формує усі його функції! (остання інформація про ці дві точки – особливо важливий Знак для лікарів!) Тому запропонуйте дітям під час Гри “Перерва на Цукерку” вже після того, як Вони закінчили смоктати Цукерку-Печиво, ще й завібрувати губами. До речі, уміння пирхати губами і є… показником дієвості об’єднаної вібрації УСІХ меридіанів – правда, трохи голосно і смішно буде, але це ж Гра! (хоча й сенсфізіологічна). Зліва – Зулуси! У Зулусів губи якісь особливі?! (Слово “Зулуси” перекладається як “діти Неба” – Для Чого?) 28

Слайд 29

Наступна Гра з циклу технологій «Перерва на Цукерку». Їй просто немає альтернативи у відновленні порушених функцій Організму! І у відновленні функцій не лише хребта дітей, а також гравітаційних та антигравітаційних функцій скелета, м’язової, нервової систем… а й емоційних та навіть ментальних! І таким простим і одночас чудодійним методом реновації постійного здоров’я - є використання у нашій сенсфізіологічній Грі ще одного Послання (теж історичного). Мова йде про відомий ще з періоду комуністичного режиму Піонерський Салют! До відома батьків, вчителів і вихователів. Коли Ви зачнете користуватися з дітьми технологією «Піонерський Салют» – однією з технологій циклу реноваційних методів для дітей «Перерви на Цукерку», то звернете Увагу, що саме ця технологія збільшує ефект «Перерви на Цукерку» у багато разів і, основне, є ефективним засобом для реновації зору. Реновації саме того, що страждає на сьогодні у багатьох з них (погіршення зору у школярів за період навчання зростає в 1,5 рази! – статистика) 29

Слайд 30

Певно Ви всі бачили відому картину В.М. Васнєцова “Три богатирі”? Де один з Богатирів видивляється з-попід Долоні ворога. Піонерський салют і є модифікованим «Вдивлянням у Далечину», тобто він є Увагою до.... Погодьтеся зі мною, коли людина видивляється в далину, тоді вона інстинктивно-специфічно ставить на своє чоло долоню для прикриття очей від світла неба, “щоб не заважало бачити”. Так, дзавдяки малярському класику, нам стає відомо, що “Піонерський Салют” і є одним з типів “модифікованого” інстинктивно-інтуїтивного руху рукою для зменшення світлопопадання у зіниці, показаного картиною Васнєцова. Але ж у Вас, а тим паче у Дітей Людини Свідомої ворогів бути не може! В далечині перед Людиною Свідомою і її Дітьми може бути лише одне – бачення Мети і Місії! Тому Ви при вивченні технології та сенсфізіологіки Піонерського Салюту також зверніть Увагу ще і на технологію (сенсфізіологіку) аналогічного руху руки під час “Військового Салюту”, або т.зв. “віддавання честі”! До речі, неприємне це поняття – віддавати свою честь… а згодом говорити про відсутність якоїсь офіцерської честі?!! Віддаючи честь, і Солдат, і Генерал демонструють один одному, чого вони варті: “що вони чемно і ревно вартують, бачать ворога, і що… ще є у них сила підняти руку!”. Але до чого тут я про військовий салют, коли ми зачали дослідження сенсфізіологіки саме Піонерського Салюту і його використання в наший сенсфізіологічній Грі. 30

Слайд 31

Ми ще повернемося до “військового салюту”. А ось базис ефекту реновації і зору, і здоров’я дітей “Піонерським Салютом” дуже простий. Великий палець руки дитини під час виконання піонерського салюту автоматично торкається на чолі такої точки меридіану Управитель як «Двір перед духом Шень» (точки «Божий Двір»!) Ще є і така недвозначна інтерпретація ієрогліфу точки як: «Запечатування духу»! Що означають ці поняття для ефекту реновації? А чи не назвемо ми той світ, що довкола нас, саме Божим Двором, який розкинувся “перед духом”? Який варто побачити-розглянути очима і оцінити духом-зором?! Погодьтеся, що від побаченої Краси Світу просто Дух захоплює!!! (читайте замість “дух захоплює” “ дух запечатує” і будете знати і про таке значення точки, крім “зорової” функції). А якщо рука “піонера” – дитини піде, за рахунок інерції, ще трохи вище… Тоді великий палець руки торкнеться не просто чола! Він торкнеться точки “Верхня Зірка”, яка, між іншим, є точкою прямої дії на внутрішні елементи носа! (торкніться, відчуйте нове дихання і згадайте про аденоїди). Фізіологам добре відомо про те, що дихання носом саме і вентилює внутрішніми ходами очі! це – Божий Двір це Верхня Зірка При цьому, коли робите “Піонерський Салют” при смоктанні Цукерки і торкаєтесь великим пальцем руки до “Верхньої Зірки”, бажано лікоть подати до центру тіла. А ось при “входженні” до Божого Двору лікоть подавайте вбік. Для Чого? Так з ліктя, тіла, плеча, голови утворюється аж два кута градусності, звернете Увагу, “єгипетської” Піраміди (Піраміди здоров’я!) Але це суттєвого значення не має. Зробіть і так, і так, і так, і так! Також для забезпечення більшої ефективності необхідно повторити Піонерський Салют ще й протилежною рукою – для дії Закону Осі. 31

Слайд 32

Ще одна “сенсфізіологічна оздоровотворча” цікавинка. Під час відомого Вам з радянських часів Піонерського Салюту діти на пропозицію піонервожатого «Будь готовий!» всі доволі дружно відповідали: «Завжди готовий!». Як буквально! Виходячи з технології дії вказаних точок, “віддавання честі” та намірів богатирів з картини Васнєцова “видивится щось-когось”. Мені, коли я “побачив” цю технологію і практично (на безлічі випадків і навіть на собі) дослідив її здоровозоротворчу ефективність, цікава ця – винайдена кимось (точніше подарована для людей) методика реновації, як вже зупинявся, і здоров’я фізіологічного, і емоцій, і ментальності дітей через пряму дію на “Божий Двір”, “Верхню Зірку”, “Запечатування Духу”… Будемо вдячні Невідомому Винахіднику за таку чудодійну технологію відновлення здоров’я дітей (і не лише дітей) у вигляді Піонерського Салюту! Без сумніву, ВІН (нам Невідомий) досконало ЗНАВ про те, про що Ви дізнались сьогодні. Окрім наведеного. Піонерським Салютом дитина через доторкування і пальців, і кисті, ще й додатково діє на додаткові точки мотивованої акупресури – ХОХ масаж (це так мною названа технологія надлегкого доторкування до мікроволосків шкіри на і над точками акупресури під загальною назвою Холістичне Оновлення Характеристик). Це конкретні, з конкретною фізіологічною дією точки меридіанів (див. мою книгу “Секрети китайської медицини для домашнього вжитку”). Але сьогодні я лише про одне шкодую – що у цій відеокнизі мені просто неможливо надати Вам решту зразків дії «піонерських салютів», аналогічних показаному базовому. Вони, у вигляді специфічних позицій пальців кисті та позицій ліктя руки, діють, виходячи з потреби стимуляції певних вібраційних меридіанів і дають додатковий результат. Та саме про це є моя згадувана “товста” книга – «Секрети китайської медицини для домашнього вжитку». 32

Слайд 33

Повторюю! І буду повторювати ще і ще раз. Будьмо вдячні Невідомому Комусь за такий чудодійний винахід як Піонерський Салют! Не менше! Будемо з Вами, батьками і вчителями, вдячні Фараонам... (маємо зображення “золотої кисті” із зібрання Тутанхамона) Адже в нашій сенсфізіологічній Грі Ви скористаєтесь і їхнім Посланням! Зверніть Увагу на те, як саме ПОКАЗУЄ золота кисть Фараона. Це не просто “така собі видумка” якогось митця! Вона показує нам, прийдешнім… теж ТЕХНОЛОГІЮ. Технологію, як подіяти нігтем великого пальця на вертикальність дитини і, відповідно, якщо захочете, і Вашу. Відновлення (реновація) вертикальності дитини до Планети відбувається, здається, “дріб’язковим”, легким натискуванням кінчиком нігтя великого пальця на пучку вказівного пальця … де знаходиться “представник” точки ЛАО ГУН (Палац Праці) – ця точка на вказівному, її відповідність – така собі Міні Лао Гун (схема від професора Пак Джі Ву). Але чи це не нагадує Вам… ТАКЕ САМЕ складання пальців Буддою? Проблема в тому, що “рука від Фараона” передає інформацію, а серед тисяч образів Будди, складно знайти правдиву. точка Міні Лао Гун тобто Міні Палац Праці точка Лао Гун Палац Праці Візьміть самі теж натисніть нігтем великого пальця на центр вказівного пальця і йдіть до Геніальності! Між іншим, легко “перевірити” Послання Фараона на ефективність саме на собі – це зробити просто. Вставати зі стільця без користування Посланням, проаналізувати і встати, натискуючи на Міні Лао Гун! Яка виникає легкість! До речі, хворим людям ця технологія від Фараона допоможе легко вставати і йти у життя… 33

Слайд 34

Знову я “пішов” до хворих (така вже моя Робота!). Але ж ми хочемо дати постійне здоров’я дітям і саме для цього досліджуємо таку геніальну технологію реновації здоров’я як “Перерва на Цукерку”! Навіть он сам Фараон своїми Посланнями дає рекомендацію, як доповнити таку красиву Гру – “Перерва на Цукерку”. Чому саме красиву? Складіть так, як показує нам Фараон Посланням, пальці… і зверніть Увагу, як моментально виникне специфічне відчуття самовартості, навіть з внутрішньою усмішкою впевненості в цьому. Подивіться в цю мить на вираз облич дітей! До батьків, вчителів і вихователів. Коли дітки втомилися від роботи, нехай вони під час Гри “Перерва на Цукерку” натиснуть нігтиком великого пальчика руки, як показують Фараон і Будда, саме на центр пучки пальчика вказівного, але ще й при цьому “помахають крильцями” (порухають всіма пальчиками), слідкуючи, щоб кінчик нігтя великого пальця “не втікав від обов’язку допомоги в реновації здоров’я”. Таке собі вийде “перебирання пір’ячка” як перед важливим Польотом. Ну дуже симпатична сенсфізіологічна Гра! Показує Будда, як робити, щоб сенсфізіологічна Гра досягла успіху Його, Будди, проблема в тому, що він тоді не знав (причини ще не з’ясовані), що потрібно не ноги закладати, що в СУТІ вірно, бо таке напруження ніг і викликає вібраційну реакцію меридіана нирок, меридіана сечового міхура та ще і такої Протилежності до ніг – як основи черепа (голови), А “вірно” – це потрібно, тримаючи нігтя на відповідності ЛАО ГУН, смоктати цукерку або печиво, або, що найкраще! шматочок хліба. 34

Слайд 35

До відома. Скіпетр у Руці Меркурія – це і є алегорія реновації процесів циркуляції та відчуття підйому тіла людини у вертикальний стан над Планетою. А крильцями на скіпетрі, крильцями на ступні і крильцями на голові Меркурія показано алегорію зникнення відчуття ваги голови, ніг, всього. Повернемося від Меркурія до Фараона – це ще не всі його подарунки для дітей-людей. Перераховувати всі технології “від Фараона” мені немає потреби! Адже про ці та інші Послання Фараонів є моя книга «Як єгиптяни до Космосу ходили». Ось ще від нього технологія: Відоме Вам поняття Фараон – це не що інше як специфічний “богоробний” звукоряд (ФА-РА-Ом...м...м) . Він виведений наукою сенсфізіологікою на базі моєї вже визнаної науковим світом інноваційної концепції і дослідницької праці “Здоров'я – це Мова. Мова – це Здоров’я” (див. на сайті). Цікаво те, що такий звукоряд як ФА-РА-Ом...м...м теж є одним із важливих методів реновації постійного здоров’я дітей! Він діє на надважливу функцію – функцію ступні. Візьміть перевірте, промовивши, щоб побачити зміни свободи її рухів і збільшення чутливості до стану Планети. І саме скульптура Бога Меркурія (повторюю попереднє твердження і навіть фото ще раз подаю) демонструє для нас чудодійний ефект від такої симпатичної Гри, бо після дії нігтиком великого пальця на центр вказівного – аж літати хочеться! 35

Слайд 36

Та буквально, класично, звукоряд сенсфізіологіки звучить не як ми звикли – ФАРАОН, а так: «П’А – Р’А – Ом...м...м...м...» Але навіть краще, коли Ви для реновації функції та чутливості ступні заміните звукоряд «П’А – Р’А – Ом...м...м...м...», наприклад, на звукоряд вібрацій СВОГО (повного!) Імені – це допоможе Вам усвідомити усі фізіологічні залежності між вібраціями голосового апарату людини та вібраціями і функціями решти – аж до клітинних структур Організму! …Цю технологію мною названо я “сенсфізіологічна симфонія”. Тому що є дійсний за Суттю вираз зі старовини: “Немає нічого солодшого для людини ніж звук її імені” Зверніть Увагу, користуючись саме такою технологією реновації здоров’я дітей, коли вимовляється у “класичному” звукоряді (П’А – Р’А – Ом...м...м...м…), звук «П» вимовляється вібрацією губ і ніби роз’єднує меридіани Управитель і Зачаття, які, об’єднуючи енергетичні потоки Організму, зустрічаються на губах. 36

Слайд 37

Апостроф при вимовлянні цього звукоряду викликає в дитини рух піднебіння і глибин носа, а ось вимовляння у cлові П’А – Р’А – Ом...м...м... Імені Бога Сонця (РА) саме з апострофом викликає максимальну вібрацію кінчика язика – відповідно, і верхівки серця як аналога язика, а ось апострофом активуюється решта найглибших структур рота, що і відблоковує ТЕ, чим людина, ЄДИНА зі створінь на Планеті, уміє користуватися, “як захоче”, а не лише, щоб тваринно ковтати і жувати. При цьому широковідомий у східних культурах звукоряд Ом...м...м... створює звуком «О» вібрацію кореня язика, а згодом такої важливої для активації Розуму Людини частини Організму як Під’язикової Кістки. Залишилось тепер Людині Свідомій, щоб “теоретично і практично” бути підготовленою до стану постійного здоров’я і постійної розумності, усвідомити сенсфізіологічну дію вібрації звукоряду: «М...м...м....» Цей – що ніби зникає і знову поновлюваний глибокий звукоряд – є і одночасне «закривання» губ, кінцевим коротким «м», бо відбувається вібраційне з’єднання вказаних меридіанів, але відразу за цим виникає і послідовне нове відкриття губ…, так ніби людина відкрила рота «в очікуванні інформації» або “коли старається щось гарно зробити”! Цей звукоряд «М...м...м....» продовжує (точніше, з’єднує) увесь Організм дією вібраційних та енергетичних меридіанів Управитель і Зачаття. Прошу звернути Увагу ще і на таке, НАДВАЖЛИВЕ, що вібрація звукоряду “М..м…м…м” йде… до кінчика носа дитини, який, як вже зупинявся, ПЕРШИМ перед Вами “йде у світ” Тут прошу Вас згадати Закон науки сенсфізіологіки: “Куди б не йшов і щоб не ніс – попереду у мене ніс!” 37

Слайд 38

Вібрація українського звуку «г» йде «з глибини Душі», тому «чисто фізіологічно» звук “г” утворює вібрацію вже знаного Вами… Тімуса, а за ним і кісткового мозку! Адже цей звук, звук “г” створює собою вібрацію не чого-небудь, а грудини як основної “фабрики” кровотворення! А за грудиною зачинається кровотворна вібрація ребер, а за ними… за ними функція Самого пана Хребта ... До цього “Жарт” від науки сенсфізіологіки: Он Для Чого українські вишиванки, щоб відчувати душею вимовляння “г” і таким чином ставати козаками “кров з молоком” ! Продовжимо теорію – бо мусимо, зважаючи на наше бажання досягти повного і постійного здоров’я дітей та припинити ті страшні цифри їх захворюваності!. Чи Вам відомий такий факт – що лише в Українській Мові є такий специфічний звук як звук «г»? Він специфічний тим, що викликає не лише вібрацію ступні в напрямку від великого пальця ноги, а й вібрацію самих ніг, та ще і і чакри Муладхара, відомої з індійської філософії ! (на мал.) Скористаємося! Коли після смоктання Цукерки, та ще й стоячи на Пірамідці, складеній ступнями, скористатися звукорядом такого слова як «ГРА»… то це не просте Слово! У ньому “заховано” базис такої надважливої для здоров’я дитини-людини реновації як реновація здоров’я крові! При чому такий у слові ГРА звукоблок, як «РА», додає собою ще й вібрацію кінчика язика! Повторюю сентенцію (точніше, постулат) від науки сенсфізіологіки: “Мова є реалізована у звукові не лише Розумність Людини, а і її здоров’я!” Вірно вимовлене слово «гра» - та ще й об’єднання цього слова зі словом (звукорядом) “ГУРТ ОМ...м...м...м...” ( українське “гра гуртом”) викликає просто неперевершену емоційно-ментальну дію!... Зупинимось. Тут мною подані лише поодинокі приклади, а вся тема відображена, як зупинявся, в публікації «Здоров’я – це Мова. Мова – це здоров’я». 38

Слайд 39

Або ж подати великого пальця руки у напрямку на того ж РА. Або ж поставити одну долоню на грудину, знаєте для чого, а вказівний палець іншої руки підняти так, абояк показує Леонардо да Вінчі картиною про Івана Хрестителя, або, ще краще (вище) так само, як показує Меркурій (статуя), бо те саме акцентує своїм постулатом Авіценна!... Але, при цьому, потрібно обов’язково піднімати на кінчик вказівного пальця “як на антенну до РА” погляд (не голову!) та ще і поводити вказівним пальцем в повітрі так ніби “шукаючи на небі РА”! (коли зв’язок з РА знайдеться – відчуєте, бо в ту мить вказівного пальця самовипростає). Під час такої фізіологічної, емоційної і ментальної гри як «Перерва на Цукерку», можна дітям ще запропонувати, навіть не знаючи теорію (мабуть не буду давати, бо втомилися) це «погратися у Фараонів». Для цього необхідно поставити ступні одна за другою на одній лінії. ( необхідно про це уважно прослідкувати! – саме на одній лінії) І нехай діти «зроблять погляд на РА” (подивіться на будь-яку скульптуру з Єгипту, щоб знати як це). Образом Бога Сонця РА може бути і сам вчитель, наприклад, і ті ж батьки, і книга на полиці, і дерево, і вулиця за вікном, і т. д. Усі вони, немає де правди діти, діти Бога РА... раз їх ВИДНО! При “погляді на РА” можна і умощувати розпростованими пальчики ступні на поверхні Планети, і різно модифікувати гру, виходячи з інструкцій Фараонів (фрески, скульптури), модифікувати, наприклад, покручуванням в кулачку великим пальцем руки вниз до Планети… 39

Слайд 40

Суть тут ефекту – саме у реновації вже відомих Вам вібраційних меридіанів. Які моментально, звернете Увагу, “витягнуть” тіло дитини в напрямку кінчика вказівного пальця “який впіймав РА” (виникне антигравітаційна стабільність). А головне, що особливо важливо, – тим пройде ПОВНА реновація роботи окорухових м’язів! ДОВІДКА: Поставлені в позицію Кроку Фараона ступні (але ідеально на одній лінії!) – це, як побачите, наднестабільніша позиція тіла людини!!! (мабуть для того Фараони нам її і показують фресками з Анхом-стабілізатором в руці). І саме така позиція ніг… це і є ПЕРВИННИЙ стан Людини Розумної, яка намагається робити Перший Крок у напрямку Мети і Місії - ТОБТО ЙТИ В ПОЛІТ! Ось саме аким чином Ви, і саме Кроком Фараона зі знаходженням дитиною зв’язку з РА (тут і Простором і Атмосферою), згадайте, як так само, як і Іван Хреститель, і Меркурій роблятьінтуїтивно люди. Вони слюнявлять вказівного пальця, і його виставляють вверх… щоб довідатись все про рух в Атмосфері! А раз так, то берете, і цим глибокофізіологічним методом, активуєте внутрішні захисні механізми Організму дітей (мокрий палець ВЖЕ провів “аналіз” і подав у водне середовище Організму команду : Готуйсь До речі це корисно і для Вас, якщо скористаєтеся, щоб на інстинктивному рівні перестав Організм боятися. 40

Слайд 41

Ефект реновації бачиться на дітях, чи відчувається Вами, тоді, коли відбудеться відновлення стабільної вертикальності! Також буде специфічна реакція очей, м’язів хребта... Після цього дітям необхідно змінити положення ніг на протилежне – щоб забезпечити повну гармонізацію в Організмові (дія Закону Осі). Коли у дітей виникне антигравітаційне чуття – а це буде збільшене відчуття шкірою ступні поверхні Планети – у діток з’являється внутрішня радість і Просвітлення! Погляньте! Чутливість ступні важлива. Ступня Людині Розумній завжди говорить: «Моя чутливість – це твоя безпека. Мій Розум – це твій розум, Моє здоров'я – це твоє здоров'я, Моя пам’ять – це твоя пам’ять». Саме антигравітаційна чутливіть ступні та її ідеальна геометрія, що і виникають після сенсфізіологичної гри “Перерва на Цукерку”, визначають ПОДАЛЬШУ МОДЕЛЬ побудови всього Організму дитини, і, відповідно, Стан її здоров'я. 41

Слайд 42

До слова (щодо ступні). Ісус Христос якось вчив своїх учнів знанню методів реновації функції ступні. Так у католиків, здається, залишилась пам’ять про Його, на нашу тему, уроки. Мова йде про ритуал “омовіння ступнів”. В принципі, незалежно від віросповідання, бо Ви є Людиною Свідомою, і тому обряди та ритуали сприймаєте в їх сенсфізіологічній (читай оздоровчій) суті, кожен з Вас може внести, наприклад, у життя своєї сім’ї, і для дітей особливо, і таку визначну реноваційну процедуру як “омовіння ніг” (читай реновацію гравітаційної чутливості ступні) щоб зменшити таку ж чутливість в Протилежності ніг (руках , голові) “щоб не тягнуло на чотирилапу тваринність”! Це, одночасно, збільшити в них чуття антигравітаційне – для “легкості діянь при Творінню”. Провести омивання ніг (раджу раз в 14 днів) можна так. В тазику, чи, навіть, мокрим полотенечком-шматкою. Але проводити слід не вище, ні в якому разі!, гомілково-ступневого суглобу, ноги зіставлені разом. “Ритуал реноваційний” проводите спочатку в сидячому, затим в стоячому положенні, але постійно контролювати притиснутість ніг між собою, і особливо колін! Бажано при омиванні ніг смоктати хліб-печиво-цукерку (див. Перерва на Цукерку). Вже після омивання ступнів, дівчатка (особи жіночої статі) ставлять ступні одна через одну. Чим з них утворюється “Хвіст Русалки”. Ви вже пам’ятаєте про те, що Атмосфера довкола Вас наповнена Водою і що тіло людини фактично і практично у ній плаває. Тому при такому плаванні в атмосфері, дівчатка поправте кінчиками пальців волосся на голові та ОБОВ’ЯЗКОВО зробіть декілька раз швидкий рух очима, але чітко вліво та вправо. Зверніть Увагу на позитивну при цьому реакцію тазу і виникнення гіперстабільності тіла, та його “модельну форму”. Згодом змініть ступні – це Ваша допомога для дії Закону Осі. Хлопчики, та особи чоловічої статі, після омивання ніг перевалюють вагу тіла на пальці ступнів і, не піднімаючи носа!, маківкою голови просто тягнуться вверх, але очима при цьому рухають чітко вверх і чітко вниз... 42

Слайд 43

Згодом ступні хлопчиками ставляться в позицію “Крок Фараона” і зробити повторно рух очима вверх та вниз. Згодом змінити поставлення ступнів... Виникнення гіперстабільності тіла, та утворення м’язового корсету грудей “ а ля Шварценеггер” (таке бачиться у поставі хлопчиків, і Ваше самовідчуття) – є реальним результатом від реновації функції ступнів. Якщо і Вам, і Вашим дітям сподобалась, а мені подобається, така сенсфізіологічна Гра як «Перерва на Цукерку» - тоді для Вас пропоную ще одну Цікавинку до такої Гри... Вам необхідно Усвідомити, що НІС ЛЮДИНИ РОЗУМНОЇ - це те єдине, що окрім волосся і нігтів, росте у неї все життя! Для Чого? Увага! Якщо в когось десь щось зачинає з’являтися або і рости назовні Організму, то це чіткий СИГНАЛ до Людини Свідомої від Організму. Він про зупинку “прийому інформації” через антени-волосся і… через Ніс! “Вина” в цьому носа, що саме відчуття ЗАПАХУ – це єдине з чуттів, яке поступає прямісінько до центру мозку людини… До слова. Вам вже давно відомо про т.зв. стволові клітини. І про те, що стволові клітини мають здатність собою відновити навіть цілий орган. Тобто технологія самореновації в Організмові людини постійна, і нікуди від Ваших дітей і Вас не пропадала і не пропадає. БО ТАК ЗАПРОЕКТОВАНО ТВОРЦЕМ, щоб забезпечити “своє дитя-творіння” усіма можливими (і саме до земних умов) засобами захисту і відновлення – навіть, вже здається, втраченого назавжди! Просто між стволовими клітинами та органами, які потребують заміни своїх постраждалих частин, переривається інформаційний зв’язок… бо, бачте, або мікроволосся шкіри “не працюють”, або не працює той самий: “Куди б не йшов і щоб не ніс…” Ніс. І якщо сучасні знання про стволові клітини Людина Свідома візьме і поєднає зі знаннями Закону Відповідності, згідно якого долоня є міні Організмом і, одночасно, міні мозком назовні, а рухова, та чутлива функція пальців є руховою та чутливою функцією кори головного мозку… 43

Слайд 44

Головне тут те, що цей метод, а це використання знань про стволові клітини та Закону Відповідності… здавна відомий усім дітям! Як ДРАЖНИЛКА! Коли дитиною до носа приставляється великий палець руки і вона рухає при цьому всіма пальцями - “дражниться”. А коли дражниться – то специфічно витягує голову вперед! І так виходить інтуїтивний аналог Погляду на Ра. Навіть інколи дражнилка робиться дітьми одночасно двома кистями одночасно. При цьому великий палець другої руки приставляеться до мізинця тієї руки що торкається носа... Яка пречудова інтуїція на методи реновації здоров'я, і по відновленню органів “викликом швидкої зі стволових клітин”, у наших дітей і які безмірні знання у Глибочіні захисника людини - Організмові!!!) На малюнках показані інформаційні системи, які “допомагають” стволовим клітинам у реновації дітей. 44

Слайд 45

Зверніть ще раз Увагу на те, які у дітей величні внутрішні знання!!! І, що цікаво, саме такого фундаментального Закону Всесвіту як Закону Відповідності! (інтуїтивне знання систем відповідності кисті і руки Організмові...) Знаючи їх підсвідомо, дитина, інтуїтивно приставляючи кисть до носа, рухами своїх пальчиків, тобто “дражнилкою”, ніби показує колезі свій розум: “Дивись, як у мене вільно дихає ніс і як вільно рухаються мої пальці!” “Дивись, так само як мої пальці працюють, так само добре працює і мій мозок!”… І тут Людина Свідома згадує ілюстративно-пророчу казку саме до цієї технології реновації здоров’я – про Буратіно. При такій “дражнилковій процедурі” під час Перерви на Цукерку, коли легко і вільно зарухаються в “сенсфізіологічній дражнилці” пальчики дитини, а вони, саме дякуючи ГРІ, а не “з примусу спеціальної гімнастики” САМІ так зарухаються, відбувається не лише відблокування (унормування) дихання через ніс, а ще і виникає специфічна графіка позиції рук – тут лікоть стає “кутом піраміди”, з відомим Вам “прогнатичним” кристалоефектом. Але основний ефект дражнилки навіть не в цьому, а тому, що “сенсфізіологічною дражнилкою” дитина автоматично тягнеться очима і всим тілом (аналог погляду на РА) до об’єкта “дражніння” – тобто тягнеться до Мети!!! І тоді, незалежно і автоматично, вона переносить вагу тіла… саме на точку “Велике фонтануюче джерело” меридіану нирок! ДЖЕРЕЛО РОЗУМНОСТІ зачинає фонтанувати! Це і випростання тіла вверх, бо є сила “струменю”, і “ефект фонтану”, бо в самому верху тиск “фонтану” зачинає розбігатися на кінчики пальців (читай, на будь-які СФОРМОВАНІ думкою, дії ними). Це все подібне до того, як і сьогодні є безліч модифікацій фонтанів: і кольоромузичних, і зі спокійноплинучим вверху грибочком і пирскаючих врізнобіч аналогом кульбаби… Що й потрібно було нам досягти грою “Перерва на Цукерку” – СВОБОДИ самореалізації дітьми Самих Себе, НЕ ЗВАЖАЮЧИ НА СВОЄ ТІЛО!!!!! 45

Слайд 46

На коплексному малюнку показано “Перелистування інформації від РА” (тут листки книги – це просто мною придуманий аналог і миготіння пальчиків перед очима, і об’єму отриманої дітьми інформації). Діти НІКОЛИ не хворіють! Вони лише реагують. І такою ГРОЮ як Перерва на Цукерку ми даємо дітям можливість вивільнитися від накопичень інформаційного бруду батьків, від страхів “невміння”, за які очкується кара, тощо. Тут необхідною умовою, яку варто таки враховувати Людині Свідомій, є лише те, що коли діти (або і Ви) “подражнили”, то потрібно, щоб не порушити Закон Всесвіту, Закон Осі, змінити руки у “дражнилці” навпаки. Все-таки, погодьтеся, тіло дитини – це система і конструкція, яка повинна мати ідеальну вертикальність! Ніби достатньо. Але вирішив, кому цікаво, надати ДОДАТОК ДО ПОПЕРЕДНІХ ТЕХНОЛОГІЙ. Можете (не акцентуючи всю теорію собі і дітям) “подражнити”... і Самого РА! Як це? Користуючись сенсфізіологічною дражнилкою, і раз по раз змінюючи руки при цьому, уважно дивитись… на реалізоване світло – або на Сонце, або на Місяць, або на Зірку, яка сподобалася, або на Дерево, Шафу, Котика, Маму, Тата, Вчителя… або на інші РА. І закривати ПО ЧЕРЗІ то ліве, то праве око! Тоді миготінням пальчиків проводиться ДИФРАКЦІЙНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ СВІТЛА ВІД РА НА СІТКІВКУ ОКА! (Ось яка величезна сила захована в простій “дражнилці”!!!) 46

Слайд 47

Сенсфізіологічна Гра тим хороша, що ніколи не дає можливості занудьгувати! Наприклад: Ви, чи то батьки, чи то дідусі-бабусі, чи то вчитель, вихователь, але вже акцентуючи про це дітям теорією, можете рекомендувати їм, коли вони пружинять на ступнях, “зробити Ейнштейна” (це максимально висунути язик за відомим фото). Вам вже відомо, що точка “Велике фонтануюче джерело” меридіану нирок, яка активується дитиною при “Перерві на Цукерку” має прямий зв‘язок з коренем язика. Тому можете з метою активації такого зв’язку “ускладнити процес орозумнення” і язика, і мови, і серця, і мозку тим, що запропонувати дітям тягнутись кінчиком язика у різні боки: вверх-вниз, вліво-вправо, та ще й спробувати помасувати кінчиком язика відомі Вам точки: “Джерело Поміркованності” на підборідді або “Збирач Рідин” під губою, або дві точки “Мудрості” на нижній щелепі і не забудьте про, головну для випростування точку: “Середина Людини”, що під носом. Даю точки чуття антигравітації послідовно: Середина Людини (під носом), дві точки Мудрості (на нижній щелепі) і точка Джерело Поміркованості, Безкорисливості та Помірності (на кінчику підборіддя) Для Чого ця точка головна? Через те, що САМЕ ЦЯ точка є “місцем зустрічі, якого не можна змінити” – зустрічі сил Гравітації – від Планети – і сил Антигравівтації – від Ноосфери і Космосу (точніше, від космічного Вакууму). Для тих “грамотних” осіб, які заявлять нам, що про існування Антигравітації наукою не доведено, повідомляю: Подивіться на Дітей! 47

Слайд 48

Поясню постулат. Людство зовсім-зовсім невипадково і повсюди тиражує саме це фото Ейнштейна-Генія. Це все для того, щоб наука сенсфізіологіка проявила для Вас важливість уміння володіти м’язами язика, яке проявляється… під час сенсфізіологічної Гри “Перерва на Цукерку” 48

Слайд 49

і також очевидним і дітям, і їх батькам, і вчителям, і вихователям, що Гру з дітьми “Перерва на Цукерку” можна безмежно модифікувати. Така вже це ВСЕЛЕНСЬКА ГРА! Нехай діти “вдивляються у Світ” за методом богатирів Васнєцова чи піонерського салюту, або стануть, підносячись за вказівним пальцем, Богом Меркурієм – посланцем зі стародавньої Греції, або проводять дифракцію інформації “сенсфізіологічною дражнилкою”. А може графікою рук зроблять піраміду Хеопса або ж, наприклад, стануть і зроблять “дражнилку” в позі Фараона на фресках, або можна запропонувати дітям поставити великий палець при “видивлянні Місії і Мети” (Погляд на РА), або і у “дражнилці”, не на ніс, а на точку “Двір перед Духом Шень” та ще й “повібрувати пір’ячком” з пальчиків... Або ж, наприклад, запропонувати поставити ступні навхрест, та ще і перехрестити руки в Позі Фараона... Або ж хлопчики можуть тримати руки “за чоловічим типом” (тобто, “йдучи до РА”, виставляють вперед саме ліву ступню і тримають напружено великим пальцем руки вниз до центру Планети, а дівчатка “йдуть до РА” вже навпаки – правою ступнею – і ставлять долоню паралельно поверхні Планети та напружують мізинчиком... Як стає для Вас, Homo Sensus (Людини Свідомої), ОЧЕВИДНИМ… 49

Слайд 50

Технологія науки сенсфізіологіки реновації стану здоров’я “Перерва на Цукерку” – це просто нескінченна тема навичок Фізіологічної культури дітей! Це також практична технологія можливого виліковування дітей і Вас теж від проблем. Як Ви це бачите – методів технологій здоров’я людством інтуїтивно винайдено було безліч (тут на прикладі і дражнилки, і піонерського салюту, і послань Фараонів тощо). Тому при користувані ними СВІДОМО – стан постійного здоров’я стає фактом. Що насамкінець теорії і практики цієї технології важливо повідомити. Що при усвідомленні фізіологічної дії лише одних вібраційних меридіанів або повтору звучання таких, наприклад, ієрогліфів для точок мотивованої акупресури: ДЗУ САН ЛІ, ДА БАО, ТАО ДАО, ДА ЧЖУЙ, ХЕ ГУ, ЛАО ГУН, ЮНЬ ЦЮАНЬ та інших – ними, і в цьому наш Організм як диво, точно так само, як і “Перервою на Цукерку” вже буде проведена реновація постійного здоров’я і Організму в цілому, і конкретних Органів і Систем ЗА ПОТРЕБОЮ і Вас, і їх... Тому зупинимось і зробимо перерву… не на Цукерку, а на Усвідомлення і до наступних сторінок моїх Книг. професор Олександр Харченко Луцьк, телефон: + 38 0508760217, пошта:sensfiziologika@gmail.com 50

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне