«МОНІТОРИНГ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ В ПРЕСІ»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«МОНІТОРИНГ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ В ПРЕСІ» КОРОТКІ РЕЗУЛЬТАТИ Академія Української Преси Інститут соціології НАН України квітень 2004 l
«МОНІТОРИНГ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ В ПРЕСІ» ПРОЕКТ: "Моніторинг виборчої кампанії в пресі" (травень - жовтень 2004 р) МОДЕЛЬ: Контент-аналіз всеукраїнської й обласної преси Третій повний тиждень кожного місяця 20 джерел Проект виконується науковими колективами Академії Української Преси й Інституту соціології НАН України за підтримки Фонду "Відродження". Керівники проекту д.с.н. Наталія Костенко і д.ф.н. Валерій Іванов. «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
МЕТОДОЛОГІЯ МЕТА дослідження: визначення стану й динаміки політичного змісту новин в пресі в період президентської виборчої кампанії ВИБІРКА: "Моніторинг виборчої кампанії в пресі" Всеукраїнські видання Голос України Урядовий кур’єр Факты Сільські вісті Зеркало недели Киевский телеграф Львівська область Високий замок Експрес Донецька область Донбасс Салон Дона и Баса Харківська область Событие Слобідський край Дніпропетровська область Зоря Днепр вечерний Полтавська область Зоря Полтавщини Полтавська думка Одеська область Одеські вісті Юг Крим Крымская газета Крымская правда «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
МЕТОДОЛОГІЯ "Моніторинг виборчої кампанії в пресі" ОПЕРАТИВНІ ПОКАЗНИКИ: (фіксуються кожного місяця) рейтинг уваги до кандидатів в президенти оцінки кандидатів в президенти доступ кандидата до преси (обсяг цитування) політична реклама рейтинг уваги до партій/фракцій АНАЛІТИЧНІ ПОКАЗНИКИ: (фіксуються раз на два місяці) тематизація виборчої кампанії (тема повідомлень із згадуванням про вибори/політреформу) точки зору на виборчу кампанію ціннісний контекст виборчої кампанії імідж кандидата в президенти «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
МЕТОДОЛОГІЯ ПІЛОТНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 19-25 квітня 2004 р шість всеукраїнських видань Контент-аналіз здійснювався 4-ма операторами. Коефіцієнт надійності методики: 85-95% (для різних категорій аналізу) Використовувалися паперові й електронні версії кожного видання Концептуальна схема аналізу (основні категорії): 1) повідомлення (характеристики повідомлення, тема повідомлення, цінності, що транслюються) 2) політичні суб’єкти (партії/фракції, персоналії) Одиниця контексту: номер видання Одиниця аналізу: повідомлення Одиниця підрахунку: 1) поява категорії (ознаки категорії) у повідомленні 2) кількість знаків, яку відведено на трансляцію категорії Голос України Урядовий кур’єр Факты Сільські вісті Зеркало недели Киевский телеграф «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
ПОЛІТИЧНІ ГРАВЦІ ПОЛІТИЧНІ ПЕРСОНИ: РЕЙТИНГ УВАГИ 19-24 квітня 2004, шість всеукраїнських видань Індекс цитування політиків у пресі* згадуються більш ніж у 1,5% усіх повідомлень про політику * % загальної кількості знаків у повідомленнях про політику Азаров М. 61 Ющенко В. 61 Мороз О. 112 Грищенко К 114 Грач Л. 122 Плющ І. 127 Тарасюк Б. 134 Кравченко Ю. 134 Гавриш С. 276 Кремень В. 651 Лавринович О. 716 Порошенко П. 794 Тигіпко С. 807 Тимошенко Ю. 921 Кириленко І. 1027 Янукович В. 1750 Литвин В. 1836 Кучма Л. 4677 «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
ПОЛІТИЧНІ ГРАВЦІ: РЕЙТИНГ УВАГИ Урядовий кур’єр Голос України Факты Сільські вісті Зеркало недели Киевский телеграф 19-24 квітня 2004 «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
ПОЛІТИЧНІ ГРАВЦІ: ІНДЕКС ЦИТУВАННЯ Урядовий кур’єр Голос України Факты Сільські вісті 19-24 квітня 2004 Зеркало недели Киевский телеграф «Моніторинг політичних новин» травень-червень 2004
Схожі презентації
Категорії