X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Художні напрями 20 ст"

Завантажити презентацію

"Художні напрями 20 ст"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Художні напрями 20 ст.

Слайд 2

Імпресіонізм “Impression” – відчуття, враження. Стиль мистецтва, що передає миттєве враження від природи, від людини, не вдаючись у психологічну глибину і нехтуючи усіма канонами та традиціями живопису. Народження стилю пов’язують із французькими художниками, які змінили власне ставлення до повсякденності та людини в мистецтві.

Слайд 3

Французькі художники-імпресіоністи К.Моне, К.Піссарро, Е.Дега, О.Ренуар, А.Сіслей Найяскравіші представники імпресіонізму в музиці – французькі композитори Клод Дебюссі та Моріс Равель

Слайд 4

Клод Моне. “Враження. Схід сонця”

Слайд 5

Клод Моне “Осінь”

Слайд 6

К.Моне “Водяні лілї (хмари)”

Слайд 7

Огюст Ренуар “Зонтики”

Слайд 8

Огюст Ренуар Портрет Жанни Самарі

Слайд 9

Альфред Сіслей “Стежка на березі”

Слайд 10

А. Сіслей “Луг навесні”

Слайд 11

А. Сіслей “Паводок в Марлі”

Слайд 12

Модернізм Мистецтво кінця ХІХ – початку ХХ ст. Модернізм – це загальна назва цілого ряду різнорідних художніх напрямів у мистецтві (модерн, фовізм, кубізм, сюрреалізм, абстракціонізм, супрематизм та ін.) Кожен з цих напрямів мав свої характерні неповторні риси.

Слайд 13

Модерн (з фр. – новий, сучасний). З одного боку, модерн намагався увібрати в себе все те, що було вже накопичено людством в сфері художньої творчості, а з іншого – сказати зовсім нове слово у мистецтві, побудувати нові форми та образи. Модерн знайшов своє відображення у архітектурі, в музиці, в театральному мистецтві, в рекламі та афішах, у фотографіях та книжкових ілюстраціях, у предметах повсякденного вжитку.

Слайд 14

Вілла Савой (Франція)

Слайд 15

Житлові будинки в стилі модерн

Слайд 16

Житловий будинок

Слайд 17

Житловий будинок

Слайд 18

Фовізм (з фр. – “дикун”) – головним засобом виразності обрано колір. Фовісти створювали художні образи, використовуючи чисті, насичені відкриті кольори. Свою глузливу і дещо образливу назву фовізм одержав від критиків у 1905р. після виставки у Парижі. Найяскравіші представники фовізму: А.Матісс, Р.Дюфі, А.Дерен, А.Марке, М.Вламінк

Слайд 19

Анрі Матісс “Площа в Сен-Тропе”

Слайд 20

Анрі Матісс “Червоні рибки”

Слайд 21

Анрі Матісс “Розмова”

Слайд 22

Експресіонізм (“виразність”)- зображення, форма, колір – все підкорене прагненню до підвищеної виразності. Стиль зародився у 20-х роках у післявоєнній Німеччині. Тому у багатьох творах можна побачити жахливі враження від часів війни. Е.Мунк, Е.Кірхнер, Е.Нольде, О.Кокошко, О.Дікс

Слайд 23

Едвард Мунк “Крик”

Слайд 24

Едвард Мунк

Слайд 25

Кубізм – деформація світу геометричними формами Засновники стилю – іспанець Пабло Пікассо та француз Жорж Брак

Слайд 26

Пабло Пікассо

Слайд 27

Пабло Пікассо

Слайд 28

Ж.Брак

Слайд 29

Футуризм (“майбутнє”) – спроба створити мистецтво майбутнього, відкинувши досягнення минулого Італійці Джоакомо Балла та Дж.Северині висловлювали свої ідеї в маніфестах та у картинах, де намагалися передати рух, технічний прогрес, зростання темпу життя.

Слайд 30

Дж.Балла “Дівчина вибігає на балкон” “Динамічна послідовність”

Слайд 31

Дж.Балла “Ластівки”

Слайд 32

Дадаїзм (“нісенітниця”) –абсурд, безглузді колажі, домальовані шедеври, концерти, де замість музики били в банки, блазенські танці, скандали…Це своєрідний анархічний бунт молодих художників, які намагались зрозуміти і показати бурхливий дух своєї епохи Марсель Дюшан, Макс Ернст, Курт Швіттерс, Ханна Хьог У їхній творчості немає нічого спільного. Нічого окрім нічим не обмеженого прагнення свободи

Слайд 33

Марсель Дюшан Курт Швіттерс

Слайд 34

Сюрреалізм (“надреальне”) –реальні предмети та істоти з’являються у неймовірних поєднаннях, що дає дивні або жахливі враження від картин. Сюрреалізм прославляє сновидіння і фантазію. Сальвадор Далі, Ів Тангі, Хуан Міро, Рене Маргаритт

Слайд 35

С.Далі

Слайд 36

Абстракціонізм – безпредметне мистецтво, яке цілком виключає ідейний зміст та образну форму і відмовляється від видимої реальності. В.Кандинський: “В сучасному живописі крапка говорить іноді більше, ніж людська фігура” В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан

Слайд 37

В.Кандинський

Слайд 38

Слайд 39

Казимир Малевич

Слайд 40

Оп-арт (“оптичне мистецтво”) – передача оптичних ефектів, використання різних зорових ілюзій, що грунтуються на особливостях сприйняття пласких і просторових фігур. Засновники течії: Віктор Вазарелі, Бріджит Райлі

Слайд 41

В.Вазарелі

Слайд 42

Б.Райлі

Слайд 43

Б.Райлі

Слайд 44

Імп-арт (“неможливе мистецтво”)- досліджує властивості просторового сприйняття. Майстри імп-арту зображують об’єкти, які не можуть існувати реально: їхні елементи з’єднано між собою так, як фізично поєднати їх було б неможливо. М.К.Ешер, Роб Гонсалвес

Слайд 45

Р.Гонсалвес

Слайд 46

Слайд 47

Слайд 48

Поп-арт (“популярне мистецтво”) – стиль, що виник у 50-х роках ХХ ст. на противагу абстракціонізму як мистецтво витонченої розваги вищих класів. Зображаються повсякденні речі й технічні вироби, причому втрачається межа між живописом і скульптурою, колажем і театральною виставою. Р.Раушенберг, Р.Ліхтенштейн, К.Ольденбург

Слайд 49

Слайд 50

Слайд 51

Постмодернізм – стиль, що прийшов на зміну модернізму і авангардним течіям. Постмодерністи, завдяки гіркому історичному досвіду, переконалися у марноті спроб поліпшити світ, втратили ідеологічні ілюзії. Архітектори ХХ ст. відмовились від традиційних стилів, прагнучи до створення раціональних і функціональних конструкцій, які б відповідали вимогам сучасності.

Слайд 52

Слайд 53

Слайд 54

Слайд 55

Слайд 56

Слайд 57

Деконструктивізм

Слайд 58

Слайд 59

Слайд 60

Слайд 61

Слайд 62

Слайд 63

Слайд 64

Слайд 65

Слайд 66

Слайд 67

Слайд 68

Слайд 69

Хай-тек – стиль в архітектурі і дизайні кінця ХХ ст.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура