Взаємодія з аудиторією на сайті Web 2.0 компонент у роботі сайту інтернет-ЗМІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
(c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua Взаємодія з аудиторією на сайті Web 2.0 компонент у роботі сайту інтернет-ЗМІ максим саваневський (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Чому люди ретвітять? Дивіться! Я знаю! Важлива якість першого кола оточення (фоловери, фани сторінки) (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Джерела соцтрафіку facebook twitter vkontakte odnoklassniki mail.ru (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Джерела соцтрафіку Кнопки “поділитись” (share) – хай користувач рекламує вас Екаунти в соцмережах – там де користувач + функція “поділитись” (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Facebook Page, а не User/Group Публікація: вручну/автоматично Відповідальна особа Раніше почав – більша аудиторія Легкість додавання like-box, like-button (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Facebook Що публікувати на Facebook? - Заголовки новин, статей, інтерв’ю. - Інформацію про конкурси, спецпроекти. - Інформацію з внутрішнього життя редакції. - Фоторепортажі у фотоальбомах. - Опитування. limit: 6-10 на день (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Twitter Дизайн профілю у Твітері Лінки на Твітер-канали журналістів редакції Окремі канали під рубрики Не лише заголовки новин, але й внутрішню інформацію Питання до аудиторії (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Livejournal/Вконтакте/Одноклассники/Mail.ru Чи створювати екаунт/спільноту? Чи доречним є ваш контент там? Чи є там ваша аудиторія? Обмежитись share-buttons? (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Максим Саваневський, консультант з інтернет-комунікацій, керівник проекту Watcher maksym@watcher.com.ua +38-050-448-5899 @maksm (c) Максим Саваневський maksym@watcher.com.ua
Схожі презентації
Категорії