X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Третій /верхній/ ряд клавіатури. Букви ЙЦУКЕ+НГШЩЗХЇ

Завантажити презентацію

Третій /верхній/ ряд клавіатури. Букви ЙЦУКЕ+НГШЩЗХЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема уроку: Третій /верхній/ ряд клавіатури. Букви ЙЦУКЕ+НГШЩЗХЇ * ДПТНЗ “Житомирський професійний технологічний ліцей”

Слайд 2

План Актуалізація попередніх знань; Третій /верхній/ ряд клавіатури; Закріплення нового матеріалу; Виконання вправ; Домашнє завдання; Рефлексія. *

Слайд 3

Актуалізація знань Який пристрій називається клавіатурою?; Яке призначення клавіші “пробіл”?; Назвіть групи клавіш на клавіатурі; Дайте визначення десятипальцевого методу набору на клавіатурі; Назвіть букви основного ряду клавіатури; Назвіть відповідність пальців і букв основного ряду клавіатури; Назвіть букви верхнього ряду клавіатури. *

Слайд 4

Групи клавіш на клавіатурі * 1. Алфавітно-цифрова група клавіш. 2. Функціональна група клавіш. 3. Клавіші управління курсором. 5. Спеціальні клавіші.

Слайд 5

Десятипальцевий метод набору на клавіатурі - це метод друкування текстів всіма десятьма пальцями рук. Люди які володіють методом сліпого машинопису можуть друкувати тексти зовсім не підглядаючи на клавіатуру. Десятипальцевий метод набору має значні переваги перед звичайним. Оскільки під час друкування десятипальцевим методом використовуються всі десять пальців, це зумовлює високу швидкість друку у порівнянні зі звичайним методом. *

Слайд 6

Основний ряд клавіатури - другий знизу * Основна позиція для пальців наступна: Ліва рука: Мізинець - ф; безіменний - і; середній - в; вказівний - а. Права рука: Мізинець - ж; безіменний - д; середній - л; вказівний - о. Великі пальці обох рук розташовуються над клавішею пробілу.

Слайд 7

Букви   "к"   "е"   "н"   "г " Удар виробляється: Букви "к" і "е" натискають вказівним пальцем лівої руки. Букви "н" і "г" - вказівним пальцем правої руки. *

Слайд 8

Букви   "у"   "ш“ Удар виробляється: Буква "у“ – середнім пальцем лівої руки. Буква "ш" - середнім пальцем правої руки. *

Слайд 9

Букви   "ц"   "щ" Удар виробляється: Буква "у“ - безіменним пальцем лівої руки. Буква "ш" - безіменним пальцем правої руки. *

Слайд 10

Проробіть такий експеримент: З мізинцями, вказівними і великими пальцями проблем не виникає. Вони піднімаються високо і легко. Трохи гірше із середніми, а от безіменні пальці піднімаються зовсім небагато від поверхні столу, при цьому кисть сильно напружується. Тому розробці цього пальця приділіть належну увагу. * Покладіть кисті рук на стіл долонями вниз. Підніміть по черзі пальці рук так, щоб інші не відривалися від поверхні столу.

Слайд 11

Букви   "й"   "з“ Удар виробляється: Буква "й“ - мізинцем лівої руки Буква "з“ - мізинцем правої руки *

Слайд 12

Букви   "з”  "х"   "ї"  "є“ Удар виробляється: Усі ці букви ("з" "х" "ї" "є”) обслуговуються правим мізинцем. *

Слайд 13

УВАГА! Якщо для лівого мізинця рух зручний (палець рухається до зовнішньої сторони кисті, тому що лівіше від нього пальців немає, то йому нічого не заважає). Для правого - трохи незручно, тому що приходиться "підгортати" інші пальці правої руки. Правий мізинець обслуговує три букви в третьому ряду (з, х, ї). Тому варто формувати правильні рухи для кожного символу. Можливо мізинці спочатку будуть втомлюватися більше ніж інші пальці. Тоді потрібно виконати наступну вправу. *

Слайд 14

Вправа Стисніть кисті рук у кулаках, але не сильно. Тепер робіть обертальні рухи мізинцями спочатку в одну, а потім в іншу сторону. Це допоможе трохи зміцнити м'язи мізинців. *

Слайд 15

Основні правила виконання вправ: Не поспішайте. Обов'язково повертайте після кожного удару пальці на основну позицію. Не підглядайте на клавіатуру. Не переходьте до наступної вправи, поки досконало не освоїте поточну. Не перевтомлюйтеся. Пам’ятайте, що з кожним наступним заняттям Ви будете працювати набагато краще, ніж на попередньому. *

Слайд 16

Завдання для самостійної роботи на комп’ютері Робота з інструкційною карткою: «Учбова схема клавіатури»; Виконання практичної роботи «Третій /верхній/ ряд клавіатури. Букви ЙЦУКЕ+НГШЩЗХЇ»; Робота на клавіатурному тренажері Stamina (записати час виконання, кількість допущених помилок та швидкість набору, згідно з критеріями виставити оцінку); Перевірна робота: друкування слів з застосуванням клавіш основного та верхнього ряду клавіатури. *

Слайд 17

Критерії оцінювання * Критерій оцінювання роботи на тренажері Критерії оцінювання при виконанні перевірної роботи Середня оцінка Символів/хв. Оцінка К-сть помилок Оцінка >120 12 без помилок 12   101-120 11 без помилок 11   81-100   10 1 10   65-80  9 2 9   53-64 8 3 8   47-52  7 4 7   40-46 6 6 6   33-39 5 7 5   27-32 4 8 4   20-26  3 9 3   13-19 2 10 2   11                1  

Слайд 18

Безпеки та праці при роботі за комп’ютером: Перед початком роботи за комп’ютером ви повинні оглянути та привести до ладу робоче місце, впевнитися, що на ньому відсутні сторонні предмети. Необхідно стійко розташувати клавіатуру на робочому столі, не допускаючи її хитання. Під час роботи ви повинні сидіти прямо, не напружуватися. Не дозволяються сторонні розмови, подразнюючі шуми. Забороняється класти будь-які предмети, напої на апаратуру комп'ютера, на клавіатуру або поруч з нею – це може вивести їх з ладу. Робити 1-2 перерви по 10-20 хвилин протягом дня та часті мікропаузи по 10-15 секунд з відведенням очей від екрану. В цілому, обмежувати час безперервної роботи на комп’ютері 45 хвилинами на годину. При виявленні будь-яких несправностей під час включення приладів робочого місця ні в якому разі не намагайтеся ремонтувати їх самостійно, а повідомте майстра в/н. *

Слайд 19

Самостійна робота практичне виконання завдань за інструкційними картками *

Слайд 20

Рефлексія * № Запитання Відповідь 1. На уроці я працювала… активно / пасивно 2. Своєю роботою на уроці я… задоволена/ не задоволена 3. Урок для меня здався… коротким / довгим 4. За урок я… не втомилась/ втомилась 5. Мій настрій… став кращим/ став гіршим 6. Матеріал уроку мені був… зрозумілий/ не зрозумілий корисний / безкорисний цікавий / не цікавий 7. Домашнє завдання мені здається… легким / важким

Слайд 21

Рефлексія сьогодні я навчилась… було цікаво… було важко… я виконувала завдання… я зрозуміла, що… тепер я можу… у мене вийшло … я змогла… я попробую… мене здивувало… мені захотілось… * Продовжте речення

Слайд 22

Домашнє завдання Підготуватися до наступної теми уроку: «Перший /нижній/ ряд клавіатури. Букви ЯЧСМИ+ТЬБЮ». *

Слайд 23

*

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика