Портфоліо Лісовської Аліни Вікторівни
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо Лісовської Аліни Вікторівни Вчителя-дефектолога Березівської спеціальної школи-інтернат ЗОШ I-III Житомирської обласної ради.
Лісовська Аліна вікторівна Народилася 4 грудня 1984 року в смт. Довбиш Баранівського рн. Житомирської області. З 1992р. по 2002 рік навчалася в Довбушській загальноосвітній школі I-III ступенів.За сумлінне навчання та активну діяльність в культмасових заходах нагороджена срібною медалью. В 2002р.вступила до Київського національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова на дефектологічний факультет. В 2007 році закінчила даний університет з відзнакою та отримала спеціальність-вчитель початкових класів шкіл глухих і слабочуючих,практичний психолог в закладах освіти. З 2007 року розпочала свою педагогічну діяльністьна посаді вчитель-дефектолог дошкільного відділення Березівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат I-III ступенів Житомирської обласної ради.
Робота з дітьми Дошкільне дитинство - перший і найвідповідальніший етап розвитку дитини, на якому закладаються основи її психічних якостей та пізнавальних процесів. Саме в цьому віці між дорослим і дитиною встановлюються близькі стосунки. Тож батькам і педагогам належить провідна роль в інтелектуальному розвиткові малюка, в пізнанні ним світу та становленні його особистості. Значно ускладнюється процес адаптації дитини до навколишнього світу і через обмежені можливості традиційного щоденного спілкування з найближчим оточенням. Л. С. Виготський наголошував: більшість проблем, пов 'язаних із глухотою, мають суто соціальну, а не фізіологічну природу. У вихованні нечуючої дитини ефективним може бути тільки цілісний підхід, провідним напрямком якого є спеціальне навчання як основне джерело розвитку в цілому, і зокрема мовленнєвого. Від того, наскільки оптимально воно буде організоване, залежить, як дитина зуміє контактувати з навколишнім середовищем, якого рівня розвитку досягне, а відтак... і якою професією зможе оволодіти в майбутньому. І навіть більше: чи стане вона самостійною людиною, здатною розв'язувати складні життєві питання чи залишиться вкрай залежною від сторонньої допомоги. Особливості психічного розвитку дитини зі зниженим слухом зумовлюють необхідність створення в дошкільному закладі спеціального корекційно-розвивапьного середовища. Система загальнорозвивальної та корекційної роботи спрямована в першу чергу на корекцію вторинних відхилень - розвитку мови і мовлення.
Найбільше багатство — розум. Важливе значення для розвитку словесного мовлення дитини з розладами слуху має спілкування, включене у спільну з дорослими предметну та пізнавальну діяльність. У процесі такої діяльності я намагаюсь зацікавити малюка співпрацею та навчити практичної взаємодії, яка є корисною під час обстеження різних предметів з допомогою тактильних відчуттів, зору, залишків слуху, смаку.Пристосувати дитину до дорослого суспільного життя – ось моя одна з першочергових задач.
Мої задачі Розвиток основних життєвих компетентностей учнів Розвиток духовно-моральної свідомості Формування знань та вмінь здорового способу життя Створення родинно-шкільного виховного простору . Виховна мета школи – відтворення інтелектуального потенціалу, гармонійний розвиток та саморозвиток, морально-духовне становлення дитини, її підготовка до активної творчої, соціально значущої життєдіяльності, конкурентноспроможної в соціумі.
Схожі презентації
Категорії