Передавання інформації
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Передавання інформації Урок 10 Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)
Перевірка домашнього завдання Згрупуй прикметники у синонімічні ряди: підкресли синім олівцем синоніми слова ароматний, а зеленим — синоніми слова видатний: ЗАПАШНИЙ, ВРОДЛИВИЙ, ВИЗНАЧНИЙ, ЗНАТНИЙ, ПРЕКРАСНИЙ, ДУХМЯНИЙ, ПАХУЧИЙ, ЗНАМЕНИТИЙ, СИМПАТИЧНИЙ. Слова, що залишилися непідкресленими, є синонімами слова красивий
А яку тему вивчали на минулому уроці? Пам'ять комп'ютера Що таке оперативна пам'ять? Чим вона відрізняється від пам'яті другого типу? Назвіть електронні носії інформації.
Розминка Сьогодні ми вивчимо, що таке анаграми. Анаграми – це загадки, для розв'язання яких треба переставити місцями букви.
Дайте відповіді на запитання Що таке інформація? Інформація – це відомості про навколишній світ. Які є властивості інформації? Повнота, правдивість, зрозумілість, достовірність
Передавання інформації Урок 10 Учитель. Я готувала комп'ютер до роботи. І раптом з'явився текст. (текст з екрану). Комп'ютерні віруси дійсно можуть сильно пошкодити операційну систему. Нам не можна гаяти часу. Давайте покажемо, що вірус помилився, і ми всі зробили домашнє завдання. Завдання 1. Вірна відповідь – 1 бал. Гра “Вірю – не вірю”. (При відповіді: Вірю діти піднімають вгору обидві руки, Не вірю – руки залишаються на парті). Операційна система постійно спить. ( не вірю) Вона живе на жорсткому диску. (вірю) Вона допомагає нам працювати з комп'ютером. (вірю) Вона не знає пристрої комп'ютера. (не вірю) У неї нема друзів. (не вірю) Вона контролює виконання програм. (вірю) Молодці діти. Запишіть кількість балів, яку ви набрали. (зникає чорний екран з текстом і відображається назва уроку) Подивіться на цю чудну назву, її теж пошкодив вірус, але ми зможемо здогадатися, яка тема у нашого уроку. Спробуйте переставити літери. (відповіді дітей)
Колись первісна людина зобразила на скелі тварин та рослини, знаряддя праці та мисливства, сюжети зі свого життя. На скелях зберігалася інформація. Завдяки цьому ми дізналися про те, яким був світ у той час.
Первісна людина передавала інформацію за допомогою міміки і жестів, а пізніше - звуків. Потім з'явилася мова - найчудовіший засіб спілкування та передачі інформації. Інформацію передають рослини й тварини. Своїми рухами бджоли-розвідники "розповідають" іншим бджолам, куди їм слід летіти по мед. В Індії на березі Гангу росте "сором'язлива мімоза". Вона відчуває наступ тропічної зливи.
Тільки-но перші краплинки дощу падають на листя, сигнал про зливу передається від гілки до гілки і всі рослини згортають своє листя. Восени 1794 року французька армія відступала, тому що голландці відкрили шлюзи каналу й затопили дороги. Раптом ,-французький генерал звернув увагу на поведінку павуків, які дуже швидко плели павутину. Так вони себе поводять перед сухою й холодною погодою.
І, дійсно, вода замерзла. Французи перейшли у наступ. Відбулась передача інформації від павуків до людини, яка була уважною і спостережливою.
Що більше і на скільки: сума всіх парних чи сума всіх непарних чисел від 1 до 10? Сума парних чисел – 30 Сума непарних чисел - 25 Сума парних чисел більша на 5
На двох островах сиділо 79 чайок. Коли з одного острова 15 чайок полетіло в море, а 12 перелетіло на другий острів, то на обох островах чайок стало порівну. Скільки чайок було спочатку на кожному острові? 26 чайок 53 чайки
НЕ НАМАГАЙТЕСЯ САМОСТІЙНО Усунути неполадки У РОБОТІ КОМП'ЮТЕРА – НЕГАЙНО Повідомити про них ВЧИТЕЛЯ
Перед тобою - карта України. Слід розробити туристичні маршрути. Для цього з'єднай міста, в назвах яких:
а) наголошений перший склад; б) наголошений другий склад; в) наголос падає на третій склад; г) наголос падає на четвертий склад.
Мої враження Я тепер знаю … Я вмію … Мені цікаво було … Мені сподобалось … “Мікрофон” Діти висловлюють свої враження від уроку і малюють у робочому зошиті біля назви уроку відповідний смайлик.
Схожі презентації
Категорії