Офіс 365 сховище чи онлайнові офісні програми
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Офіс 365 Ще в 2010 році всередині Microsoft активно обговорювалася ідея продавати свій офісний пакет разом з комп'ютерами, як це сьогодні відбувається з Windows. Таким чином, компанія моментально б наростила продажі, адже виробникам довелося б вкладати вартість Office в ціну кінцевого продукту. Але або партнери Microsoft не захотіли брати на себе зайві витрати, або відповідне дослідження показало, що за офісний пакет переплачувати готові далеко не всі. Але ця ідея так і залишилася на папері. Проте, як це часто буває, з однієї форми вона перейшла в іншу.
Основною проблемою, яку бачили в Microsoft для підвищення продажів Office був високий вхідний бар'єр. Щоб купити навіть мінімальний офісний пакет, користувачеві потрібно було заплатити від $ 100. Якщо розбити цю суму, наприклад, на три роки використання, вийдуть цілком прийнятні гроші. Але заплатити їх відразу, навіть чисто психологічно, було складно великій кількості покупців, які в підсумку знаходили вихід із ситуації на піратських ресурсах. У Microsoft не хотіли знижувати ціну, але і втрачати клієнтів їм не хотілося. У підсумку в компанії прийшли до рішення, що вартість Office дійсно варто розбити на окремі платежі. Тому Microsoft запустила новий споживчий сервіс під назвою «Office 365 Домашній преміум», в рамках якого офісний пакет можна отримати за передплатою. Давайте розберемося, що він собою являє.
Що таке Office 365? В рамках Office 365 для домашніх користувачів Microsoft пропонує комбінацію з веб-сервісу і настільних додатків. Таким чином, за абонплату в розмірі 64 грн в місяць або 640 грн на рік користувач отримує можливість завантажити і встановити на 5 комп'ютерів програми Word, Excel, OneNote, PowerPoint, Outlook, Access і Publisher плюс 20 ГБ місця в хмарному сховищі SkyDrive. Додатково в браузері можна редагувати документи в Word, Excel, OneNote і PowerPoint через веб-додатки. Також в рамках підписки користувач отримує 60 хвилин дзвінків в Skype на стаціонарні телефони в 40 країн, при цьому, як не смішно, але в Україні зателефонувати можна.
П'ять ліцензій, які доступні в рамках Office 365 також поширюються і для комп'ютерів на Mac OS X, але по суті користувачеві доступний офісний пакет Office 2011 for Mac з програмами Outlook, Word, Excel і PowerPoint. У підсумку за 64 грн на місяць можна отримати повний набір додатків Microsoft Office 2013 і плюс до них додаткове місце для зберігання даних в SkyDrive. Але варто відзначити, що всі п'ять ліцензій, які отримує користувач, прив'язані до облікового запису Microsoft. Просто так подарувати або продати кому-небудь свою ліцензію не можна, і справа не тільки в горезвісних правилах використання ПЗ, ця людина може отримати доступ до аккаунту користувача, і в тому числі до SkyDrive.
На відміну від офісного пакету Office 2013, у якого були проблеми з перенесенням ліцензій, в Office 365 цей процес реалізований дуже гнучко. Адже додатки закріплюються за певним комп'ютером, а за обліковим записом користувача. При цьому він може самостійно управляти ліцензіями додаючи або видаляючи їх з певних ПК. Реалізовано все це через сайт office.com. Всього в розпорядженні користувача є п'ять ліцензій, які він може використовувати на комп'ютерах під управлінням Windows і OS X.
Інтеграція з SkyDrive При установці Office 365 на Windows, програма автоматично завантажує і встановлює на комп'ютер клієнт SkyDrive, який тісно пов'язаний з новим офісним пакетом. Документи, з якими працює користувач, можуть автоматично зберігатися не тільки в пам'яті ПК, але і на серверах SkyDrive прямо в момент набору тексту, створення таблиці або презентації. Таким чином, наприклад, можна друкувати текст на одному комп'ютері, а потім відкрити його на іншому, при цьому курсор буде знаходитися на тому ж місці, де користувач його залишив. Це безумовно дуже зручна функція, яка дозволяє, по-перше, отримувати доступ до документів з будь-якого ПК, а по-друге, не втратити їх в разі поломки або втрати комп'ютера. Гіпер силка >>>
Схожі презентації
Категорії