Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розробка теоретичних засад функціонування креативної регіональної освіти Відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учнів Створення банку інформації щодо обдарованих учнів регіону Запровадження гнучкої системи організації навчального процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим моделям роботи з обдарованими учнями Підготовка педагогів області до запровадження інноваційних технологій розвитку творчих здібностей через удосконалення системи курсової підготовки та активізацію методичної роботи в регіоні Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних кадрів в процесі роботи над проектом
Конкретизація проблеми на рівні регіонів та окремих педагогічних колективів; Планування роботи творчих груп; Створення «банку інформації»; Визначення основних показників для системного відстеження; Діагностика рівня готовності педагогічних колективів до роботи над проблемою; Організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми креативної освіти.
Наукове обґрунтування моделі креативного освітнього закладу; Розробка відповідних проектів на рівні конкретних освітніх установ; Координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.
Розробка та апробація системи діяльності навчального закладу, або вчителя, вихователя, спрямованої на розвиток творчого потенціалу особистості; Масове запровадження новітніх педагогічних технологій, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.
Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження; Аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень; Організація огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»; Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду
Узагальнення перспективного педагогічного досвіду; Підведення підсумків огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»; Підготовка матеріалів для публікації; Науковий аналіз матеріалів моніторингу; Підготовка підсумкових наукових конференцій; Обмін досвідом між регіонами області.
Схожі презентації
Категорії