ІКТ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педраду підготувала заступник директора з навчально-виховної роботи Горбатюк О.Ф. Хмельницький 2012
Закон України "Про Концепцію Національної програми інформатизації “ Державна програма “Інформаційні та комунікаційні технології в освіті та науці” на 2006-2010 навчальні роки”, затверджена постановою КМ України від 7.12. 2005 р.; № 1153 Міська Програма “Інформатизація та комп'ютеризація міської системи освіти на 2007-2010 роки” ДСанПіН 5.5.6-009-98(v 0009588-98)
Мета: підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційних та комунікаційних технологій, забезпечення реалізації прав на вільний пошук, одержання, передачу інформації, здійснення підготовки необхідних спеціалістів і кваліфікованих користувачів, створення умов для безперервного навчання протягом усього життя.
Основні завдання: підвищення загальної інформаційної грамотності учнів та вчителів СЗОШ №8; оснащення СЗОШ №8 сучасним комп’ютерним та телекомунікаційним обладнанням; забезпечення доступу до національних і світових інформаційних ресурсів; використання мережі електронних бібліотек навчальних закладів та наукових установ;
розповсюдження передового досвіду використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі; підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних кадрів СЗОШ№8; забезпечення умов для розвитку дослідницької, проектної, навчально-виробничої діяльності учнів у сфері інформаційних технологій.
Творча група “ Використання ІКТ в системі навчальних дисциплін в початковій школі ” Бігус І.М. Атаманюк Н.В. Скрипник І.А. Трофімчук М.Д. Підопригора Н.П. Слободянюк Т.П. Маланчій В.О.
К.Ушинський стверджував: “Педагог має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів і, навіть, якщо можливо нюх та смак, взяли участь в акті запам’ятовування... За такого дружного сприяння всіх органів в акті засвоєння ви переможете найлінивішу пам’ять”.
Програмне забезпечення для проектування уроку Програмні продукти (енциклопедії, навчальні програми і т.п.). Пакет Microsoft Office Система керування базами даних передбачає велику підготовчу роботу при складанні уроку, але в підсумку можна отримати ефективну і універсальну систему навчання та перевірки знань. Текстовий процесор Word дозволяє підготувати роздатковий та дидактичний матеріал. Комп'ютерні презентації дають можливість вчителю при мінімальній підготовці і незначних витратах часу підготувати наочність до уроку. Word Power Point Access
якщо інформація сприймається тільки слухом, засвоюється 20% її обсягу; якщо лише за допомогою зору, запам’ятовується 30% матеріалу за умови комбінованого поєднання «включення» слухового й зорового каналів інформації учень спроможний засвоїти до 60% інформації Microsoft Power Point Movie Maker
Структуризація навчального матеріалу; Складання сценарію реалізації; Розробка дизайну презентації; Підготовка медіафрагментів (тексти, ілюстрації, відео, запис аудіофрагментів); Підготовка музичного супроводу; Тест-перевірка готової презентації.
ЩО МОЖЕ МІСТИТИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ? Презентація, створена у програмі Power Point, може містити: ТЕКСТИ
Де? Для чого? Що? Як? На уроці контролю знань, повторення і закріплення. На етапі первинного контролю Для автоматизації процесу і економії часу обробки даних Контролюючі та тестуючі програми Комп'ютерний клас, відповідне ПЗ
Де? Для чого? Що? Як? На уроці пояснення нового матеріалу, повторення і закріплення Для навчання Навчальні програми Комп'ютерний клас, відповідне ПЗ
Де? Для чого? Що? Як? На уроці пояснення нового матеріалу, повторення і узагальнення Для демонстрації при поясненні нового матеріалу Готові програмні засоби: показ дослідів, моделей, лекцій Один комп'ютер і відеопроектор
Де? Для чого? Що? Як? На позакласних заходах Для демонстрації матеріалу Мультимедійні засоби Один комп'ютер і відеопроектор
Де? Для чого? Що? Як? На позакласних заходах Для розвитку творчих здібностей учнів Комп'ютерні версії інтелектуальних і розвиваючих ігор Комп'ютерний клас
Типи уроків Уроки-Презентації Уроки - дослідження Віртуальні екскурсії Проектна діяльність Тестування
Google http://www.google.com.ua/ Yandex http://www.yandex.ua/ Rambler http://www.rambler.ru/ META http://www.meta.ua/
екран ПК слід розташовувати на оптимальній відстані від очей учня, але не ближче 0,4 м залежно від розміру екрана монітора; Після безперервної роботи на ПК слід виконати протягом 1,5-2 хв. вправи для профілактики зорової втоми; через 45 хв роботи з використанням комп’ютера - фізичні вправи для профілактики загальної втоми щоб запобігти потраплянню на екран прямих сонячних променів та появі відблисків, що значно ускладнює читання тексту з екрана, монітор має бути повернутий у бік від вікна під кутом не менше ніж 90°; екран монітора має бути очищений від пилу, оскільки пил спричинює появу шкідливих впливів під час роботи; стіл, на якому розміщений комп’ютер, має бути вільний від сторонніх речей; щоб запобігти забрудненню клавіатури, миші, системного блока, монітора, перед початком роботи за комп’ютером слід вимити і насухо витерти руки;
для запобігання забрудненню миші, що може призвести до її виходу з ладу, під неї потрібно покласти спеціальний килимок; упродовж тижня із використанням ІКТ має бути 2 – 3 уроки; індивідуальна безперервна робота за комп’ютером має складати не більше 10хв. для учнів 1-х класів, 15 хвилин – для учнів 2-5класів. протягом уроку необхідно проводити фізкультхвилинки і гімнастику для очей; перед початком уроку необхідно провітрити приміщення, у якому діти будуть працювати.
“Якщо заперечуєш — пропонуй. Пропонуєш — роби. Хто не хоче робити, шукає причини. Хто хоче робити — шукає способи”
Категорії