ИКТ 2010
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ "...во-первых - учиться, во-вторых - учиться и в-третьих - учиться и затем проверять то, чтобы наука у нас не оставалась мёртвой буквой или модной фразой (а это, нечего греха таить, у нас особенно часто бывает), чтобы наука действительно входила в плоть и кровь, превращалась в составной элемент быта вполне и настоящим образом." (В. Ленин, "Лучше меньше, да лучше", "Правда", 1923, 4 марта)
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Уперше дистанційна освіта була застосована у 1969 році у Відкритому університеті Великобританії Дистанційна освіта – це комплекс освітніх послуг для широкого загалу в країні та за її межами за допомогою спеціалізованого освітнього середовища, заснованого на використанні освітніх інформаційних технологій, які забезпечують обмін навчальною інформацією на відстані.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Відповідно до «Положення про дистанційне навчання» (розроблене на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2003 № 1494 «Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки») під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес передавання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі, яке створене на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Світовий процес переходу до постіндустріального суспільства зумовлює: задоволення освітніх потреб громадян упродовж усього життя; забезпечення доступу до освітньої і професійної підготовки всіх, хто має необхідні здібності та адекватну підготовку. Тож дистанційне навчання, яке здійснюється на основі сучасних педагогічних, інформаційних та телекомуні-каційних технологій, сприяє ефективному розв'язанню зазначених проблем.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Взаємодія викладача-координатора (тьютора) з учасниками дистанційної форми навчання відбувається на базі Всесвітньої мережі Інтернет і здійснюється в таких формах: - індивідуальне листування із учнями по електронній пошті; - розповсюдження інформаційних матеріалів та листування з усією віртуальною навчальною групою одночасно за допомоги списку розсилання; - консультаційна допомога при проведенні навчальних проектів та вирішенні проблемних питань у рамках навчального плану; - проведення контрольних заходів.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Ми провели анкетування на предмет готовності учнів гімназії стати учасниками дистанційного навчання. Результати нашого дослідження: Учень має комп’ютер – має можливість користуватися програмним забезпеченням Microsoft (створювати та редагувати документи різних форматів); користуватися переносними носіями інформації. Учень має комп’ютер і вільний вихід у Всесвітню мережу Інтернет 98% 92%
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Що спонукає нас впроваджувати елементи дистанційного навчання? 1. Бажання підготувати випускників нашої гімназії конкурентноспроможними членами інформаційного суспільства. 2. Продовження виконання програмового матеріалу під час довготривалого карантину. 3. Зайнятість наших учнів в позашкільних закладах (участь у конкурсах, спортивних змаганнях). 4. Відсутність міцного здоров’я деяких наших учнів (хронічні захворювання). 5. Наявність учнів, що навчаються за індивідуальним планом. 6. Надання можливості повторити програмовий матеріал, поглибити знання з певної теми, скоригувати їх. 7. Формування медіаграмотності у дітей.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ 1. Інформація для учнів та їх батьків. 2. Додаткова література. 3. Створені вчителем презентації до певного розділу з посиланням на відеоролики з мережі Інтернет: повторення, закріплення, підготовка до тематичної атестації, підготовка до вхідного контролю. 4. Тренувальні вправи для підготовки до підсумкової атестації або контрольної. 5. МАЙНДМЕППІНГ – технологія для проведення підсумкового уроку з теми чи розділу. 6. Збірники карток та задач для перевірочних робіт (збірники на сайті). 7. Зворотній зв’зок через поштову скриньку. 8. Для обдарованих – конкурси, олімпіади. 9. Створення короткометражних тематичних відеороликів.
Використання ІКТ на уроках фізики та природознавства Актуалізація опорних знань; перевірка рівня знань програмового матеріалу, отриманого раніше. /прийом “Приховування”/ Природознавство, 5 клас. 2. Оперативний контроль рівня загальноосвітньої підготовки учнів. /утворити логічні пари/ Фізика. 8 клас.
НЕЙРОБИКА – ЗАРЯДКА ДЛЯ МОЗГА Мозгу, как и нашим мышцам, необходима зарядка. Нейробика служит для улучшения мыслительной деятельности. Она задействует разные участки головного мозга, заставляя их работать быстро и слаженно. НЕРВНЫЕ КЛЕТКИ ВОССТАНАВЛИВАЮТСЯ !!!
Упражнения нейробики 1. Чистить зубы и причесываться следует левой рукой, если Вы правша. 2. В магазине рекомендуется всегда покупать какие-нибудь новые товары, а в ресторане – пробовать новые блюда. 3. Привычные действия можно выполнять с закрытыми глазами. 4. Правша каждый день должен хотя бы несколько строчек писать левой рукой, а левша – правой. Это будет стимулировать проводящие пути и кору противоположной стороны мозга, что приведет к расширению интеллекта. 5. Очень полезно бывать в новых местах и знакомиться с новыми людьми. Во время путешествий по другим странам рекомендуется постараться, как можно больше увидеть, услышать, узнать. Пытайтесь говорить на незнакомом языке. 6. Старайтесь разнообразить свой гардероб. Ученые считают, что одежда воздействует на ощущения и образ мыслей человека. Очень полезно будет освоить шрифт Брайля (система чтения и письма для слепых) и язык жестов. Это развивает чувства.
Упражнения нейробики 7. Меняйте дорогу, по которой привыкли ходить каждый день, ищите новые маршруты. 8. Выбирайте нестандартные ответы даже на самые стандартные вопросы. 9. Рекомендуется обучиться различать монеты разного достоинства только пальцами. 10. Старайтесь читать новые газеты и журналы. Читайте статьи даже о том, чем раньше никогда не интересовались. 11. Время от времени смотрите телевизор без звука. При этом старайтесь воспроизвести диалог или монолог. 12. Вносите разнообразие в свой отдых. 13. Очень полезно для мозга придумывать новые шутки и анекдоты. Это еще и учит мыслить креативно.
Схожі презентації
Категорії