ИКТ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ "...во-первых - учиться, во-вторых - учиться и в-третьих - учиться и затем проверять то, чтобы наука у нас не оставалась мёртвой буквой или модной фразой (а это, нечего греха таить, у нас особенно часто бывает), чтобы наука действительно входила в плоть и кровь, превращалась в составной элемент быта вполне и настоящим образом." (Володимир Ленин, "Лучше меньше, да лучше", "Правда", 1923, 4 марта)
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Уперше дистанційна освіта була застосована у 1969 році у Відкритому університеті Великобританії Дистанційна освіта – це комплекс освітніх послуг для широкого загалу в країні та за її межами за допомогою спеціалізованого освітнього середовища, заснованого на використанні освітніх інформаційних технологій, які забезпечують обмін навчальною інформацією на відстані.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Відповідно до «Положення про дистанційне навчання» (розроблене на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2003 № 1494 «Про затвердження Програми розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки») під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес передавання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі, яке створене на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Світовий процес переходу до постіндустріального суспільства зумовлює: задоволення освітніх потреб громадян упродовж усього життя; забезпечення доступу до освітньої і професійної підготовки всіх, хто має необхідні здібності та адекватну підготовку. Тож дистанційне навчання, яке здійснюється на основі сучасних педагогічних, інформаційних та телекомуні-каційних технологій, сприяє ефективному розв'язанню зазначених проблем.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Взаємодія викладача-координатора (тьютора) з учасниками дистанційної форми навчання відбувається на базі Всесвітньої мережі Інтернет і здійснюється в таких формах: - індивідуальне листування із учнями по електронній пошті; - розповсюдження інформаційних матеріалів та листування з усією віртуальною навчальною групою одночасно за допомоги списку розсилання; - консультаційна допомога при проведенні навчальних проектів та вирішенні проблемних питань у рамках навчального плану; - проведення контрольних заходів.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Ми провели анкетування на предмет готовності учнів гімназії стати учасниками дистанційного навчання. Результати нашого дослідження: Учень має комп’ютер – має можливість користуватися програмним забезпеченням Microsoft (створювати та редагувати документи різних форматів); користуватися переносними носіями інформації. Учень має комп’ютер і вільний вихід у Всесвітню мережу Інтернет 98% 92%
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ Що спонукає нас впроваджувати елементи дистанційного навчання? 1. Бажання підготувати випускників нашої гімназії конкурентноспроможними членами інформаційного суспільства. 2. Продовження виконання програмового матеріалу під час довготривалого карантину. 3. Зайнятість наших учнів в позашкільних закладах (участь у конкурсах, спортивних змаганнях). 4. Відсутність міцного здоров’я деяких наших учнів (хронічні захворювання). 5. Наявність учнів, що навчаються за індивідуальним планом. 6. Надання можливості повторити програмовий матеріал, поглибити знання з певної теми, скоригувати їх. 7. Формування медіаграмотності у дітей.
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ 1. Розповсюдження інформаційних матеріалів: інформація для учнів та батьків; додаткова література, корисні сайти; додатковий матеріал для підготовки до олімпіад; тематичні короткометражні фільми з астрономії; домашні завдання. 2. Створені вчителем презентації з фізики, природознавства до певного розділу з гыперпосиланнями з метою повторення, закріплення, підготовки до тематичної атестації, підготовки до вхідного контролю. 3. Збірники карток та задач для перевірочних робіт (збірники на сайті).
ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ 4. Зворотній зв’язок через поштову скриньку. Лист 1а, Лист 1б Лист 2а, Лист 2б 6. Досвід роботи на сайті http://wiki.ciit.zp.ua 5. МАЙНДМЕПІНГ – технологія для проведення підсумкового уроку з теми чи розділу.
Використання ІКТ на уроках фізики та природознавства Актуалізація опорних знань; перевірка рівня знань програмового матеріалу, отриманого раніше. /прийом “Приховування”/ Природознавство, 5 клас. 2. Оперативний контроль рівня загальноосвітньої підготовки учнів. /утворити логічні пари/ Фізика. 8 клас.
Впровадження комп’ютерних технологій в роботі класного керівника САЙТ : zg31cl5v2010.at.ua Відеозвіт акції вшанування Дня Соборності
Категорії