X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Етикет електронного листування

Завантажити презентацію

Етикет електронного листування

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

- ЦЕ СУЧАСНО, ЕКОНОМНО, ТА ПРОСТО КРУТО!

Слайд 2

Що ми дізнаємося? 1.Проблеми безпеки електронної пошти 2. Фальшиві адреси відправника 3.Перехоплення листа 4.Поштові бомби 5.Небажані листи (спам) Чому ми навчимося? 1. Писати і відправляти листа дотримуючись правил етикету в електронній пошті ДІЗНАЄМОСЯ НАВЧИМОСЯ

Слайд 3

Слайд 4

Проблеми безпеки електронної пошти Основні протоколи передачі пошти (SMTP, P0P3, ІМАР4), як правило, не здійснюють надійної автентифікації, що дозволяє легко створити листи з фальшивими адресами. Ці протоколи не використовують криптографію, яка б гарантувала конфіденційність електронних листів.

Слайд 5

Фальшиві адреси відправника Адресі відправника, в електронному листі, не можна довіряти, оскільки відправник може вказати фальшиву зворотну адресу або заголовок може бути модифікований під час передачі листа.

Слайд 6

Перехоплення листа Заголовки та вміст електронних листів передаються в незашифрованому вигляді. У результаті вміст повідомлення може бути прочитаний або змінений під час передачі його через Інтернет. Заголовок може бути модифікований, щоб приховати або змінити відправника, або для перенаправления повідомлення.

Слайд 7

Поштова бомба Поштова бомба — це атака за допомогою електронної пошти. Система, що атакується, переповнюється листами, поки не вийде з ладу. Деякі провайдери Інтернету дають тимчасові логіни для тестування підключення до Інтернету, і ці логіни можуть бути використані для подібних атак.

Слайд 8

Небажані листи (спам) У минулому, коли Інтернет був дослідницькою мережею, її комерційне використання було заборонене. Зараз працює маркетинг в Інтернеті. Якщо ви вказали вашу поштову адресу на веб-сайті, то він може продати вашу адресу «поштовим сміттярам». Деякі веб-браузери самі вказують вашу поштову адресу, коли ви відвідуєте веб-сайт, тому ви можете навіть не знати, що ви її дали. Крім того, фільтрація листів відбувається після того, як лист уже отриманий, тому ускладнюється видалення великих обсягів листів.

Слайд 9

Поради використання електронної пошти: ніколи не довіряйте електронній пошті ті листи, які не повинні переглядатися ніким, крім адресатів; не надсилайте неетичних повідомлень навіть тоді, коли ви звертаєтесь до своїх друзів; будьте обережні з фразами, які можна тлумачити по-різному; повідомлення буде відображатися на будь-якому терміналі, якщо воно має не більш ніж 60 символів у рядку, тому слід обмежуватися таким числом символів; використовуйте обидва регістри літер.

Слайд 10

Поради використання електронної пошти: Великі літери можна використовувати для надання емоційності деяким словам листа; не використовуйте зайве форматування, наприклад розмітку жирного шрифту. Різні термінали реагують на нього по-різному; перед відправкою повідомлення ще раз уважно його передивіться; користувач сам несе відповідальність за зміст свого листа.

Слайд 11

Етикет електронного спілкування: завжди вказуйте тему листа. Вона має якомога точніше відображати його зміст; у самому листі намагайтеся дотримуватися теми. Пам'ятайте, що більшості людей щодня надходять десятки листів, тому викладайте свої думки стисло та зрозуміло; перевіряйте правопис — листи з помилками сприймаються як прояв неповаги та недбалості; не робіть повідомлення занадто довгими та уникайте великих абзаців. Абзаци рекомендується відокремлювати один від одного за допомогою вільного рядка;

Слайд 12

Етикет електронного спілкування: не відправляйте листи з вкладеннями великого обсягу, не домовившись заздалегідь про це з одержувачем; у відповіді включайте фрагменти тексту листа, на який відповідаєте. Але цитувати слід лише фрази, що безпосередньо стосуються вашої відповіді; використовуйте підпис, у якому вказується ваше ім'я та адреса електронної пошти; завжди будьте ввічливими; користуйтесь у повідомленнях смайликами — схематичними познаками емоцій.

Слайд 13

Пам'ятайте, що e-mail — засіб спілкування між людьми. Перед тим, як надіслати листа, прочитайте його уважно ще раз і поставте подумки себе на місце одержувача

Слайд 14

Етикет електронного листування: данина моді чи необхідність сьогодення? Етикет - це складова частина культури людини і суспільства. У нього входять вимоги, які набувають характеру більш-менш строго регламентованого церемоніалу і в дотриманні яких особливе значення надається певним нормам поведінки. Знання правил етикету в сучасному світі - це не просто данина моді, а майже необхідність.

Слайд 15

Користуйтеся усіма перевагами електронної пошти! Зручність, Швидкість, Легкий доступ до новин, Реклама, гороскоп, інформація на всі смаки і потреби!

Слайд 16

Слайд 17

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика