X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
транспрт

Завантажити презентацію

транспрт

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала Білокур Єлизавета Розвиток транспорту Сумської області

Слайд 2

Транспорт Сумської області — система транспортного обслуговування на теренах Сумської області, яка включає основні види міжміського громадського, залізничного та повітряного транспорту.

Слайд 3

Власником тролейбусної мережі сумського тролейбуса є місто, забезпечення перевезення пасажирів здійснює КП СМР «Електроавтотранс» (Сумиелектротранс). Тролейбус у Сумах є одним з головних видів громадського транспорту, що покриває як центральну частину, так і окремі віддалені мікрорайони.

Слайд 4

Історія Тролейбусний рух у Сумах було відкрито 25 серпня 1967 року. Першим міським тролейбусним маршрутом став «Хіммістечко — Залізничний вокзал». На початку відкриття було 25 б/в МТБ-82 з Москви і 10 нових Київ-4. За період від дня відкриття тролейбусного руху по теперішній час підприємство очолювало 16 директорів, з них Іванов О.Ф. пропрацював найбільше — 11 років (1987—1998 рр.).

Слайд 5

У кризові 1990-ті Сумам в цілому вдалося зберегти мережу сумського тролейбуса, однак від 1991 року не виконувався капітальний ремонт тролейбусів, а ремонтні роботи здійснювалися лише з відновлення корпусу та ходової частини. Враховуючи, що половина тролейбусів має термін експлуатації 20-28 років, стан електрообладнання в Сумах викликає серйозне занепокоєння. В 2009-2010 роках на підприємстві велася цілеспрямована робота зі стабілізації тролейбусного парку. Разом з оптимізацією виробничого процесу, на підприємстві досягли того, що 2009 — на початку 2010 року на лінію щодня виходить 46-48 тролейбусів (2008 року цей показник становив 38-30), з яких через поломки у депо повертається усього 5-6 замість 10-12 проти торішніх показників. Коефіцієнт використання рухомого складу у КП «Електроавтотранс» (за інформацією його директора) є одним з найкращих в Україні.

Слайд 6

Вартість проїзду У 2016 році вартість одноразової поїздки становила 1 гривня 25 копійок. З 1 січня 2017 року вартість одноразової поїздки становила 1 гривня 75 копійок. З 1 квітня 2017 року вартість одноразової поїздки становила 2 гривні[7]. З 1 лютого 2018 року вартість проїзду становила 2,50 гривні. З 1 лютого 2019 року вартість проїзду становить 4 гривні (для школярів та студентів 2 гривні).

Слайд 7

На території області розвинуті усі види транспорту. В районах Слобожанщини і Сіверщини розташована доволі розлога мережа залізниць. Протяжність залізниць загального користування на 1985 рік —  км. Головні напрямки: Київ — Харків Конотоп — Курськ Київ — Конотоп — Москва Бахмач — Гомель

Слайд 8

Сумська область межує з Російською Федерацією, довжина державного кордону — 298 км., на якому розташовані чотири пункти пропуску залізничного транспорту (Волфіно, Пушкарне, Хутір-Михайлівський, Зернове) та п'ять — автомобільного (Бачівськ, Катеринівка, Рижівка, Юнаківка, Велика Писарівка).

Слайд 9

Залізничний У Сумській області знаходяться залізничні шляхи, які належать державній компанії «Укрзалізниця» в особах філій: в південній частині області (півночі Слобідщини) — Південна залізниця, в північній і центральній частинах — Південно-Західна залізниця. Схема дільниць що обслуговуються локомотивним депо Конотоп На теренах Сумської області діють: Сумська дирекція, Полтавська дирекція та Конотопська дирекція залізничних перевезень. Найбільші залізничні вузли: Ворожба, Конотоп, Бахмач, Хутір-Михайлівський.

Слайд 10

Повітряний В області є кілька аеродромів, зокрема в Сумах міжнародний аеропорт «Суми» та аеродром у Глухові.

Слайд 11

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Географія