Заняття фізичною культурою – підвищення життєдіяльності учнів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Кривко Анатолій Михайлович, учитель фізичної культури Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 130 Харківської міської ради Харківської області Освіта: вища (Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди, 03.06.1969) Спеціальність: фізичне виховання Звання: «Старший учитель» Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії» Педагогічний стаж роботи: 40 років
Педагогічна тема Заняття фізичною культурою – підвищення життєдіяльності Мета: Забезпечити отримання учнями необхідних знань, умінь та навичок у галузі фізичної культури з метою профілактики захворювань, відновлення здоров'я та підвищення життєдіяльності
Нагорнюк Ольга Віталіївна 1970 р.н. Освіта вища: Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди (2005 р.) Стаж роботи: 11 р. Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи Тема, над якою працює вчитель: «Формування ціннісних орієнтирів учнів на уроках історії» Вчитель історії Харківської приватної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Початок мудрості» Харківської області
2011- 2012 н.р. Організація та здійснення дослідно-експериментальної роботи Стаття Нагорнюк О.В. в журналі «Дитячий городок», «Сохраним здоровье первокласснику», № 1-2, 2012; «Адаптация пятиклассника», № 3, 2012
Рік народження: 1969 Освіта: вища, Харківський державний університет імені М. Горького Спеціальність: географ, викладач географії Загальний стаж роботи: 20 років Педагогічний стаж роботи: 20 років Підвищення професійного рівня: курси підвищення кваліфікації в КВНЗ «ХАНО», 2011 р, Останній рік атестації: 2007, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «Старший учитель» Тема, над якою працює вчитель: «Розвиток особистості учня шляхом впровадження інтерактивних технологій, форм і методів роботи на уроках географії» Павлюк Людмила Вікторівна вчитель географії та економіки
2011-2012 н.р. Виступи: на рівні міста: семінар: «Основи ефективного енергозбереження»; на рівні області: на семінарі для слухачів ХІПО ХНПУ ім.Г.Сковороди: «Організація проведення уроку-пари в умовах СЗН». Участь в обласній виставці – презентації педагогічних ідей та технологій: розробка циклу уроків із презентаціями за темою: «Природа Харківської області».
Рік народження: 1964 Вчитель англійської мови Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 130 Харківської міської ради Харківської області Освіта вища: ХДУ ім. О.М.Горького (1988 р.) Категорія вища, “Старший учитель” Стаж роботи: 25 років Тема, над якою працює: “Вирішення комунікативної задачі шляхом виконання різноманітних тестових завдань при підготовці до тестування ”
Григоренко Олена Вадимівна ( 1972 р.н.) Учитель початкових класів Харківської гімназії № 39 Харківської міської ради Харківської області Освіта: вища Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. С. Сковороди ( 1993 р. ) Категорія : перша. Стаж роботи: 18 років. Керівник МО вчителів початкових класів Харківської гімназії № 39. Тема, над якою працює вчитель : “ Впровадження інтеграції у початковій школі ”
2007-2012 н.р. Виступи на рівні району 1. Використання методу проектів в практиці початкової школи – 2007 р. 2. Формування мовленнєвих компетентностей у російськомовних учнів під час вивчення української мови – 2008 р. 3. Інтерактивні технології навчання у початковій школі – 2009 р. 4. Інтеграція як умова формування цілісної картини світу у дітей молодшого шкільного віку –2010 р. 5. Впровадження інтеграції у початковій школі – 2012 р.
Вчитель математики Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №93 Харківської міської ради Харківської області Освіта: вища, Харківський державний універ- ситет ім. М.Горького (1977р.) Спеціальність: математик,викладач математики. Категорія: “Спеціаліст вищої категорії ” Стаж роботи: 22 р. Координатор міжнародного математичного конкурсу “ Кенгуру ” Член журі олімпіад з математики Жовтневого району Старший інструктор ЗНО Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів фізико-математичного циклу ХСШ № 93 Член методичної ради ХСШ № 93 Тема самоосвіти: Використання проблемного навчання як засіб підвищення ефективності уроку
Навчальний рік Виступи на рівні району області 2007-2008 МО “Реалізація диференційованого підходу на уроках математики” 2008-2009 МО “Компетентнісний підхід в освіті” Конференція ХАНО “Інтерактивні методи навчання” 2009-2010 “Розв'язування систем лінійних рівнянь” 2010-2011 “Використання Інтернет- технологій в освітньому процесі” 2011-2012 “ІКТ-компетентність учителя як одна з умов ефективності сучасного уроку” Конференція ХАНО “Проблемне навчання як засіб ефективності підвищення уроку”
Участь в обласних виставках 2007-2008 “Модернізація в системі освіти в контексті європейського виміру” 2008-2009 “Система роботи по забезпеченню диференційованого та індивідуального навчання на у роках математики” 2009-2010 “Впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній простір регіону” 2010-2011 “Впровадження інноваційних технологій на уроках математики” 2011-2012 “Проблемне навчання як засіб підвищення ефективності уроку”
Карпенко Марина Миронівна учитель музичного мистецтва, етики та художньої культури Харківської загальноосвітньої школи № 92 Харківської міської ради Харківської області Педагогічний стаж – 20 років Категорія – вища Закінчила Сумський педагогічний інститут ім. А. С. Макаренка в 1996 році. Тема досвіду: «Використання ІКТ на уроках музичного мистецтва та в позакласній діяльності»
Нагороди та заохочення - Почесна грамота від Жовтневого районного відділу освіти (2001 рік) - Грамота Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації (2004 рік) - Два дипломи ІІІ ступеня за участь у ХІV Харківській обласній виставці- ярмарці педагогічних ідей та технологій (2007 рік) - Почесна грамота від Департаменту з гуманітарних питань (2007 рік) - Грамота від Дергачівського відділу освіти (2009 рік)
2007-2008 навчальний рік Виступи: Доповідь на засіданні районного методичного об’єднання вчителів музики за темою: “ Роль музичного виховання в естетичному й культурному становленні особистості школярів” Участь в обласних виставках-ярмарках: - Диплом ІІІ ступеня за розробку уроку на тему “ Кращі представники французького оперного мистецтва” - Диплом ІІІ ступеня за роботу з теми самоосвіти “ Розвиток уяви і фантазій школярів на уроках музичного мистецтва” Результативність роботи: - ІІІ місце ансамблю “Натхнення” в районному конкурсі патріотичної пісні “Пам’ять” - Остапенко Анна та Маннова Ксенія посіли І місце в районному конкурсі “Юна принцеса”, пройшовши обласний тур конкурсу, стали лауреатами міжнародного конкурсу “Юна принцеса”
2011-2012 навчальний рік Виступи: - Районний семінар: “ Методика використання інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва ” - Проведення районного семінару за темою: “ Використання ІКТ на уроках музичного мистецтва та в позакласній діяльності ” Участь у конкурсах: Всеукраїнський конкурс “Учитель року – 2012” з предмету “ Етика ”
Схожі презентації
Категорії