МАН
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вплив та значення соціальних мереж у підлітковому віці Виконала: Учениця 9 класу Усач Анастасія Сергіївна Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів Карлівської районної ради Науковий керівник: Кузьменко Ірина Миколаївна Науково-дослідна робота
Метою наукової роботи є дослідження впливу та значення соціальної мережі у житті учнів підліткового віку Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів. необхідність формування інформаційної культури учнів школи; розуміння батьками особливостей впливу соціальних мереж на розвиток, виховання та соціалізацію дітей; з’ясувати, наскільки важливе місце соціальна мережа займає у житті учнів школи; визначити які саме інтереси задовольняють соціальні мережі; дослідити ставлення батьків та вчителів школи до того, що учні 5-9 класів активно користуються соціальними мережами. Завдання дослідження:
Предмет дослідження: соціальні мережі. Об'єкт дослідження: учні 5-9 класів які навчаються у Верхньоланнівській ЗОШ І-ІІ ступенів, батьки учнів та вчителі школи.
Новизна роботи: вперше проведено дослідження відношення до соціальних мереж у підлітків Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів, досліджено ставлення батьків та вчителів до того що учні школи підліткового віку відвідують соціальні мережі. Зібрано інформацію про значення соцмереж в житті учнів 5-9 класів, що в подальшому дасть змогу працювати над покращенням інтернет-культури сучасної молоді і в подальшому дасть можливість випустити зі школи свідомого громадянина вільного від інтернет-залежностей.
Практичне значення: Матеріали даної наукової роботи були використані при проведенні уроків з основ здоров’я для учнів 5-9 класів за такими тематиками «Вплив телебачення та комп’ютера на здоров’я», «Безпечний інтернет» та інші. Матеріали увійшли до матеріалів лекторію для учнів школи та їх батьків в навчальному циклі «Разом до здоров’я» під темою «Комп’ютерні та ігрові залежності – їх особливості», також матеріали нашої роботи можуть бути використані класними керівниками для проведення тематичних батьківських зборів, психологами для проведення подальших досліджень в даній галузі, соціальними службами, що працюють з «важкими» підлітками та іншими установами які зацікавлені у даному питанні.
Ранжування соціальних мереж за їх популярністю у підлітків Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Недоліки та переваги соціальних мереж людина опановує роботу з комп'ютером і в Інтернеті; отримує безліч інформації, навчається її «фільтрувати», що позитивно впливає на логічне мислення, пам'ять, увагу; якщо друзі чи знайомі живуть в іншому місті або районі великого міста, людина не випадає зі свого кола спілкування, перебуває в курсі останніх подій у житті інших; під час листування з іншими людьми відточує вміння грамотно будувати речення, висловлювати свої думки. світ соціальної мережі розмиває рамки загальноприйнятих понять: добре чи погано, пристойно чи непристойно, красиво чи вульгарно тощо; спілкуючись з тільки в соцмережі, учень не розвивається емоційно. Адже текстові повідомлення позбавлені міміки, жестів, енергетичних імпульсів; спотворюється розуміння дружби, адже в мережі в тебе може бути 300 так званих друзів, але запросити на День народження в реальному світі нікого; виникає проблема самоідентифікації малого учасника соцмережі, адже в Інтернеті можна зробити себе розумним, дотепним, популярним і гарним, а в житті залишатися зовсім іншою людиною.
Опитування серед батьків учнів 1-9 класів Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів стосовно їх відношення до користування соціальними мережами дітьми підліткового віку
Опитування серед вчителів Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ступенів стосовно їх відношення до користування соціальними мережами дітьми підліткового віку
РЕКОМЕНДАЦІЇ: Залучати учнів до гурткової діяльності; Заняття спортом; Ходити в походи; Відвідувати виставки та музеї; Брати активну участь у житті школи; Більше гуляти і спілкуватися з друзями; Проводити час в колі родини; Читати книги; Участь у конкурсах та акціях.
Схожі презентації
Категорії