Найбільший оптиміст століття
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета: ознайомити учнів з біографією Ч. Діккенса;зацікавити повістю письменника; навчати школярів стежити за авторською думкою у творі; розвивати логічне мислення, спостережливість; донести до дітей суть гуманістичних ідеалів письменника; виховувати любов до художньої літератури. Обладнання: портрет Ч. Діккенса,виставка його книг,підручник з текстом « Різдвяної пісні у прозі» , різдвяний віночок,малюнки учнів, кольорові олівці. Тип уроку: засвоєння повних знань.
Хід уроку 1. Ми продовжуємо з вами цікаву,захоплюючу подорож країнами світу. Сьогодні на уроці ми завітаємо до «старої доброї Англії», « туманного Альбіону»,які мають пряме відношення до нашого уроку. На дошці: портрет Ч. Діккенса, різдвяний віночок, малюнок,»віконце»(творча робота). Яке відношення вони мають до творчості Ч. Діккенса?
Ці радісні дні – дні милосердя,доброти,всепрощення. Це єдині дні в усьому календарі, коли люди наче за мовчазною згодою вільно розкривають одне одному серця і багать у своїх ближніх – навіть у бідних та знедолених – таких людей,як вони самі. Ч. Діккенс
I Мотивація навчальної діяльності. Бесіда Заболотна 1) Що ви знаєте про Різдво? Коли і чому виникло це свято? Орець 2) Коли відзначають Різдво в різних країнах? 3) Як святкують Різдво у нас та в інших країнах? Скоробогатько¸ Іщенко 4) Які символи Різдва вам відомі? Учитель: Ч. Діккенс, який дуже любив свято Різдва, вважав: « Ці радісні дні – дні милосердя і доброти, всепрощення» … ( читання епіграфа)
II Оголошення теми, мети уроку. III Вивчення нового матеріалу. 1. Ознайомлення з біографією (письменника) а) Бабій Віка б) Івлєв Андрій, Ходацький Юрій в) Баранюк Настя ( повідомлення про історію створення повісті « Різдвяна пісня у прозі».
Робота з текстом. 2.Коментоване читання уривків із I строфи. Чи можете ви назвати головного героя? 1. Що ви дізналися про Скруджа і Марлі? Що їх поєднувало? 2. Що відомо про Скруджа? ( Зачитати) підручник стр. 67 від слів: « А що вже безсердечний він був скупердяга, той Скрудж»… до … « не давав тій конторі відтанути бодай на півградуса навіть на Різдвяні святки». 3. Хто завітав до Скруджа напередодні Різдва? Чому він (герой) так не любить Різдва?(вважає все дурницею). 4. Зачитайте, як Скрудж зустрів Святвечір. стр.69 « Скрудж з’їв тоскний обід»… 5. Що здивувало Скруджа коли повернувся додому? ( замість Калатайла він побачив обличчя Марлі, свого колишнього компаньйона) 6. Як виглядав Марлі? (Марліне обличчя) стр.70
Виразне читання діалогу. Скрудж і Марлі. 7. Навіщо з’явився дух Марлі до колишнього компаньйона? 8.Учитель: Черствий і безжалісний Скрудж не вірив у привидів, але розповідь Марлі вплинула на нього і він, за одну ніч переживши почуттів більше ніж,можливо, за декілька років життя,все ж не наважується назвати все, що сталося з ним, «дурницями». Герой починає замислюватись над своїм життям. 9. « Асоціативний ряд». Р – радість,родина І – іскра, ікона З – зірка Д – диво,добро В – вогонь,веселощі О – очікування. 10. За допомогою кольорових олівців зобразити: власне бачення Різдва.
IV Підбиття підсумків уроку. Інтерактивна гра «Мікрофон»: - Ваше враження від образу Скруджа? - Як ви вважаєте, чи зможе цей герой змінитись на краще? - Що для вас означає Різдво? Чого ви чекаєте від цього свята? V Д.з. Прочитати II, III,IV строфи «Різдвяної пісні у прозі» Учитель: Цінуйте тих,хто поруч із вами!!!
Схожі презентації
Категорії