X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МОДЕЛЮВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПОВЕДІНКИНА ПРИКЛАДІ РОСІЇ

Завантажити презентацію

МОДЕЛЮВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПОВЕДІНКИНА ПРИКЛАДІ РОСІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

МОДЕЛЮВАННЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПОВЕДІНКИ НА ПРИКЛАДІ РОСІЇ

Слайд 2

Коротка характеристика країни Офіційна назва - Російська Федерація. Географічне розташування - Росія - країна у східній Європі і північній Азії. Її сусідами є КНДР, КНР, Монголія, Казахстан, Азербайджан, Грузія, Україна, Білорусь, Литва, Польща, Латвія, Естонія, Фінляндія та Норвегія. РФ має найдовший кордон у світі. Площа - 17,075 млн. кв. км. Населення - 142, 857 тис. чол. (2011 р.) РФ зайняла 8-е місце в світі за чисельністю населення. Росія - багатонаціональна держава. У національному складі населення РФ переважна більшість росіян, чисельність яких становить 80,9 % від всього населення, на другому місці — татари (3,87 %), на третьому — українці (1,41 %), на четвертому — башкири, на п'ятому — чуваші. Народи Росії розмовляють більше ніж 100 мовами і діалектами. Адміністративний поділ - до складу Російської Федерації входить 83 рівноправних суб'єкта: 21 автономна республіка, 46 областей, 9 країв, 4 автономних округи, одна автономна область, два міста федерального значення - Москва і Санкт-Петербург.

Слайд 3

Коротка характеристика країни Столиця - Москва - 11,6 млн. чол. Найбільші міста - Санкт-Петербург (4,239 млн. осіб), Нижній Новгород (1,378), Новосибірськ (1,368), Єкатеринбург (1,278), Самара (1,175), Омськ (1,160), Уфа (1,096), Казань (1,085), Челябінськ (1,083), Ростов-на-Дону (1,025), Волгоград (1,003). Офіційна мова - російська. Кожна автономна республіка може ввести у своїх межах свою національну мову як другу офіційну. Релігія. Основні релігії: православ'я (Російська православна церква), іслам, католицизм, протестантство, іудаїзм, буддизм. Державний устрій - демократична федеративна правова держава з республіканською формою правління, глава держави – президент.Законодавчим і представницьким  органом є Федеральні збори - парламент, який складається з двох палат - Ради Федерації  і Державної думи. Грошова одиниця - рубль=100 копійкам

Слайд 4

Структура економіки У структуріекономіки Росії переважає важка промисловість, особливо металургія, хімія, машинобудування та енергетика. Добре розвинута лісова промисловість: лісові ресурси Росії - найбільші у світі. Росія має також найбільші у світі розвідані запаси природного газу і другі за величиною запаси нафти. Великі родовища вугілля є в Республіці Комі, у Східному Сибіру і на Далекому Сході. Росія також багата на залізну руду, боксити, нікель, олово, золото, алмази, платину, свинець і цинк. Багато цих ресурсів знаходиться в Сибіру. Сільське господарство. Російське сільське господарство, яке виробляє більше ніж одну п'яту валового національного продукту країни, спеціалізується по регіонах. Три п'ятихорних земель засіваються пшеницею, ячменем, вівсом і житом.

Слайд 5

Особливості встановлення контакту з діловими партнерами Відгомін ізоляції країн СРСР, нинішній політичний хаос, злочинність і корупція, а також стан навколишнього середовища роблять Росію проблемною країною з точки зору ведення там бізнесу, незважаючи на зміни, що відбуваються. Непостійна та недіюча нормативна база разом із бюрократичною тяганиною - продовжують бути перешкодою для торгівлі. Але як надзвичайна велика за площею країна (11 часових зон) і восьма в світі за чисельністю населення (близько 142 мільйонів), Росія залишається спокусливим ринком для тих, хто знає, як подолати ці перешкоди. Особисті взаємини, зв'язки або блат грають ключову роль у веденні бізнесу в Росії. Як і у всіх інших країнах, орієнтованих на взаємини, в Росії, щоб щось зробити, треба мати особисті контакти. Важливу роль відіграє те, з ким ти знайомий. В основному бізнес в Росії робиться віч-на-віч. Дуже важливі часті візити і часті телефонні дзвінки. У встановленні атмосфери взаєморозуміння хорошим каталізатором являється горілка. Бізнесмен, який відправляється в Росію, повинен мати здорову печінку і ясну голову. У Росії письмові контракти так само важливі, як і в інших країнах, але все ж будьте готові до того, що ваші російські колеги можуть зробити спробу переглянути угоду незабаром після його підписання.

Слайд 6

Особливості встановлення контакту з діловими партнерами При описі російського стилю ділового спілкування слід звернути увагу на ряд особливостей, зумовлених браком досвіду ділового спілкування багатьох російських підприємців. У результаті вітчизняні учасники з точки зору зарубіжних колег підходять до переговорів досить дивно. Якщо, обговорюючи ділову пропозицію, канадці (втім, як і багато інших бізнесменів) міркують так: ми об'єднуємося, щоб збільшити розмір «пирога» і тоді кожен отримає більше. Російські підприємці часто орієнтовані на іншу стратегію. Вони вважають, що розмір пирога відомий, і завдання полягає в тому, щоб захопити собі шматок побільше. Ця характеристика говорить про некомпетентність, відсутність певної «переговорної культури», прагненні навіть у ситуації співробітництва бачити в значній мірі конфлікт інтересів, ніж їх збіг. Ще одне, в чому росіяни поступаються іноземним партнерам - це в умінні «торгуватися». Росіяни за кордоном колосально переплачують за все саме в силу своєї схильності не тільки не торгуватись, але, навіть не дізнатись як слід реальні рівні цін. Іноземці це вже відмінно знають і використовують.  Існує і велика небезпека і емоційних крайнощів, коли представники зарубіжної держави розглядається як безумовний ворог, або як носій вищої державної та економічної мудрості.

Слайд 7

Пряма комунікація низького контексту Орієнтованість росіян на взаємини відрізняється від інших культур в одному аспекті, а саме у вербальній комунікації. Росіяни на переговорах висловлюються прямо, навіть відкрито, кажучи те, що думають, і маючи на увазі те, що говорять.  Російська комбінація орієнтованого на взаємини підходу до бізнесу з досить прямою поведінкою в комунікації низького контексту є вельми рідкісним явищем.  Хоча російська культура є формальною і ієрархічною, одночасно ключовою цінністю в ній вважається і зрівнялівка. Росіяни не можуть переносити, коли у інших чогось менше, ніж у них.

Слайд 8

Формальність, статус та ієрархія Російська формальність проявляється в манері одягатися, в ритуалах зустрічі і вітань; ієрархії проглядаються в підході до менеджменту і у відносно невеликій кількості жінок при владі. Від іноземних бізнесменів очікується дотримання формальності в одежі і в суспільній поведінці. Останнє особливо важливо під час першої зустрічі з російськими колегами. Ієрархічні відносини впливають на іноземних бізнесменів в двох напрямках. Перше, до жінок-виконавців під час візиту треба ставитися з галантністю Старого Світу. Деякі жінки досягли влади в російських бізнес-організаціях, таким чином, чоловіки не звикли взаємодіяти з жінками на рівні. Як чоловіки, так і жінки-іноземці можуть відзначити, що всі важливі рішення приймаються у верхах організації. Типова для строго ієрархічних товариств, ця характерна риса уповільнює прогрес і може викликати тривалі затримки в переговорах. У Росії, більше ніж в інших бізнес-культурах, важливо упевнитися, що переговори ведуться з людьми, які по-справжньому приймають рішення.

Слайд 9

Поліхронне відношення до часу Російські менеджери зізнаються, що хоча їх недуже хвилюють питання пунктуальності, але на зустріч з іноземцями вони намагаються прибути вчасно. Однак бізнесемени з монохронних  культур свідчать про зворотнє. Зустрічі часто починаються на годину або більш пізніше, закінчуються після передбачуваного часу і часто перериваються.  Російські адміністратори високого рангу  вважають нормальним проводити  три або чотири розмови одночасно,  деякі віч-на-віч, інші по одному  або двох телефонах.

Слайд 10

Найкраще пояснити розуміння часу росіянами можна порівнявши їх з протилежною культурою: Монохронна особистість (німці) В кожний момент часу робить тільки одну справу Концентрується на роботі Дуже серйозно ставиться до домовленості про терміни Потребує великого обсягу інформації, часто перебуває під впливом низькоконтекстуальної культури Орієнтується на роботу і кар'єру Суворо дотримується планів Суворо дотримується норм приватного життя Поважає приватну власність, рідко позичає гроші Переважно вважає за краще прямолінійність Часто і просто укладає короткотермінові контракти Поліхронна особистість (росіяни) Робить декілька справ одночасно Легко відволікається і схильний робити перерви Розглядає виконання домовленості про терміни як бажане Перебуває під впливом висо-контекстуальної культури, володіє значними обсягами інформації Орієнтується на людей і особисті відносини Часто і швидко змінює плани Підтримує тісні зв'язки з довіреними особами Дає і бере в борг часто і просто Співвідносить рівень прямоти з глибиною особистих стосунків Яскраво виражена тенденція до встановлення довготермінових (на все життя) контактів

Слайд 11

Ось деякі практичні поради для бізнесменів, які цінують час: • Плануйте не більше двох зустрічей в день. • Наскільки можливо, намагайтеся не звертати увагу на переривання або відволікання під час зустрічей. • Запам'ятайте: у Росії терпіння важливіше, ніж  пунктуальність.

Слайд 12

Емоційно стримана / експресивна комунікація Російські бізнесмени проявляють і стриману і експресивну культуру поведінки Під час першої зустрічі вас чекають спокійні, стримані манери; на наступних зустрічах будьте готові до більш демонстративної поведінки.  У критичні моменти дискусії можливі емоційні вибухи, прояв темпераменту

Слайд 13

Паравербальна та невербальна поведінка Гучність голосу. Помірна. Іноземці повинні уникати голосної, жвавої розмови на публіці. Міжособистісна відстань. Від близької до середньої - 12 - 18 дюймів (20 - 30 см). Дотик. Серед друзів - часто торкаються, обіймаються і цілують в щоку. Зоровий контакт. Прямий погляд за столом переговорів. Заборонені жести. Для деяких росіян знак ОК - великий і вказівний пальці - є непристойним. Стояти з руками в карманах вважається грубим.

Слайд 14

Бізнес-протокол та етикет Одяг. Консервативний. Взимку одягайте кілька шарів одежі. У багатьох громадських будівлях пальто потрібно здавати в гардероб. Зустріч та вітання. Обмін рукостисканнями, що супроводжується назвою прізвищ. Такі форми ввічливості, як питання "Як справи?" - Не потрібні. Форми звернення. При знайомстві називайте звання та прізвище, не ім'я. Пізніше можна перейти на ім'я та по батькові, але почекайте, поки вам цього не запропонує ваш місцевий колега. Обмін візитними картками. Привозите з собою багато візитних карток, які відображають назву вашої організації та будь-які ступені. Не дивуйтеся, якщо у вашого російського колеги картки не буде. Теми для розмови. Уникайте обговорення війни, політики і релігіі. І запам'ятайте, росіяни дуже болісно переживають втрату своєю країною статусу супердержави.  Бізнес-подарунки. Гарні ручки, книги, музичні компактдиски, калькулятори, спиртне, блокноти для візітних карток, коштовні сувеніри. Бізнес-розваги. Отримати запрошення в російський будинок-велика честь: ніколи не відмовляйтеся. Проте в основному всі прийоми проводяться в ресторанах. Випивка. Росіяни мають високу толерантність до алкоголю. Мало хто з іноземців може випивати стільки ж, скільки п'ють росіяни. Щоб обмежити споживання, пийте тільки тоді, коли піднімають тост. Якщо тостів занадто багато, можна просто пригубити чарку. Будьте готові до однієї-двох чарок горілки.

Слайд 15

Стиль переговорів росіян Організація презентації. Особливо під час першої зустрічі не починайте з жартів. Покажіть серйозне ставлення до бізнесу. У вашій презентації повинні бути факти і технічні деталі. Місцеві особливості. Уникайте таких тверджень, як: "Ми плануємо дійсно агресивну компанію з вивчення маркетингу". Слово "агресивна" має негативний відтінок в російській мові. Під час переговорів не треба пропонувати "компроміс", багато росіян вважають компроміс чимось морально неправильним. Замість цього запропонуйте піти один одному назустріч. Стиль ведення переговорів. Будьте готові до жорсткої тактики - жорсткого, часом конфронтаційному підходу, що іноді супроводжується стуканням кулаком по столу, емоційними вибухами, раптовою роздратованістю, балансуванням, гучними погрозами і виходом з переговорів. У відповідь на таку поведінку головне - зберігати спокій. Часто ваші партнери просто намагаються виграти час, використовуючи ваше терпіння. У відповідь на це потрібне терпіння, терпіння і ще раз терпіння. Вирішення спорів. Необхідно включити в контракт статтю, що передбачає звернення до арбітражного суду в третій країні. Хорошим кандидатом може бути Швеція.

Слайд 16

Корупція Росія визнана найбільш корумпованою країною серед 28 найбільших економік світу (за результатами рейтингу Bribe Payers Index). В цілому ж за рівнем боротьби та протидії корупції РФ знаходиться на 154-му місці в світі - між африканськими країнами Конго і Папуа - Новою Гвинеєю. Найменш схильними корупції виявилися сільське господарство і легка промисловість. Найгірші оцінки отримали будівництво споруд для громадського користування, комунальні послуги і робота з нерухомістю.

Слайд 17

Модель крос-культурної поведінки в бізнесі

Слайд 18

Презентацію підготували студенти ЦМП “Управління міжнародним бізнесом” 2-го курсу: Старинець А. Скрипка Л. Приміська О. Садовничий В. Дякуємо за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура