X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
vepbxyf rekmnehf

Завантажити презентацію

vepbxyf rekmnehf

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Принципи побудови й обробки векторних зображень урок32

Слайд 2

Порівняльна характеристика Векторні зображення Растрові зображення Складаються з об'єктів, які описані математично (примітиви) Складаються з набору пікселів Обсяг файлу залежить від кількості примітивів Обсяг файлу залежить від розміру зображення Можна збільшувати без погіршення якості При зміні розмірів зображення погіршується якість Не використовують для фотографічної якості використовують для фотографічної якості Призначені для зберігання креслень, ділової графіки, шрифтів, малюнків з чіткими контурами Призначені для зберігання фотографій, живопису, зображень елементів інтерфейсу

Слайд 3

Графічні формати Векторні зображення Растрові зображення Wmf (Windows Metafile) рідний формат Windows. Служить для передачі векторів через буфер обміну (Clipboard). Зрозуміло всіма програмами Windows, пов'язаними з векторною графікою bmp(Windows Device Independent Bitmap Рідний формат Windows. Він підтримується всіма графічними редакторами, що працюють під керуванням цієї операційної системи. Emf (Enhanced MetaFile) - використовується для обміну векторною графікою в MS Windows. Gif(CompuServe Graphics Interchange Format). Независящий от аппаратного обеспечения формат GIF был разработан в 1987 году (GlF87a) фирмой CompuServe для передачи растровых изображений по сетям. CDR - формат векторного редактора CorelDraw. Свою популярність і поширення пакет отримав завдяки простоті використання і інтерактивним спецефектів Jpeg(Joint Photographic Experts Group). JPEG’oм называется не формат, а алгоритм сжатия, основанный не на поиске одинаковых элементов, а на разнице между пикселями. EPS (Encapsulated PostScript) – універсальний формат опису як векторних, так і растрових зображень на мові PostScript. png (Portable Network Graphics Format) - это формат для передачи данных изображений по сетям. Поддерживает глубину полноцветных изображений. AI (Adobe Illustrator Document) – это основний формат графічного пакета Adobe Illustrator Tiff(Target Image File Format). Аппаратно независимый формат TIFF, один из самых распространенных.

Слайд 4

Слайд 5

Векторна графіка у MS Word 2007 Вкладка Вставка

Слайд 6

Об'єкти векторної графіки у MS Word 2007 для малювання примітивами

Слайд 7

Об'єкти векторної графіки у MS Word 2007 для малювання вільною рукою Малювання зі зміною напряму руху у вказаних користувачем точках. Малювання зі зміною напряму руху, яке відслідковує програма.

Слайд 8

Слайд 9

Контекстне меню графічного об'єкта в MS Word 2007

Слайд 10

Робота з вузлами об'єкта

Слайд 11

Групування об'єктів Для виділення об'єктів угруповання використовуємо клавішу CTRL і далі в контекстному меню вибираємо команду Групування - групувати.

Слайд 12

Використання команди ПОРЯДОК для графічних об'єктів

Слайд 13

Порядок розташування 1 намальований об'єкт розташований на задньому плані 2 намальований об'єкт розташований на передньому плані 3 намальованих об'єкта помінялися місцями

Слайд 14

Властивості об'єкта меню в MS Word 2007

Слайд 15

Зміни властивостей об'єкта з контекстного менюWord 2007

Слайд 16

Практичне завдання Намалювати тюльпан Алгоритм виконання завдання Намалювати з допомогою інструменту крива частини тюльпану. ( 7 частин) Розмістити частини тюльпану у потрібному порядку використовуючи контекстне меню об'єктів.

Слайд 17

Намалювати тюльпан Алгоритм виконання завдання 3. Використовуючи контекстне меню вибрати для заливки голівки тюльпану градієнтну заготовку полум'я – вертикальна.

Слайд 18

4. Використовуючи контекстне меню вібрато для заливки листя та стебліні тюльпані градієнтну заготовку - мох - вертикально. 5. Віділіті частини тюльпані та згрупуваті ЇХ. 6. Зберегти документ у власній папці з ім'ям Тюльпан.docx

Слайд 19

Домашнє завдання Вивчити параграф 30. Спробувати намалювати пісчаного годинника. Описати алгоритм побудови

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика