Концесія
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
* Приклад: Запоріжжя 1/2 Угода від 03.02.2003 про надання послуг між Комунальним підприємством “Водоканал” Запорізькою міською радою Водоканал – 100% комунальне (муніципальне підприємство) Власник – територіальна громада м. Запоріжжя, від імені якої виступає міська рада Основні засоби передані на умовах, прописаних у статуті підприємства Активи обслуговує найманих персонал, якого наймає директор підприємства Директора наймає мер міста
* Приклад: Запоріжжя 2/2 Фінансування проекту інвестицій та розвитку системи водопостачання і очищення води м. Запоріжжя - 42,5 млн. дол. США Власні кошти Водоканалу – 9,3 млн. дол. Кошти Запорізької міської державної адміністрації – 3 млн. дол. Позика ЄБРР – 28 млн. дол. Кредит ЄБРР виділено на 15 років перші чотири роки виплачувати лише проценти Повне повернення протягом 11 років після завершення проекту Допомога міжнародних організацій донорів – 1,1 млн.дол. Фінансування TACIS – 1,1 млн.дол.
* Досвід: концесії на будівництво автомагістралей 1999 р. – надана перша концесія на нову автодорогу Львів-Краковець Будівництво та експлуатація нової платної автомобільної дороги Львів - Краковець протяжністю 83,4 км в межах міжнародного транспортного коридору № 3 (Берлін -Дрезден - Вроцлав - Краків - Львів - Київ) Концесієдавець - Мінтранс Концесіонер консорціум "Концесійні транспортні магістралі“ Термін концесії - 45 років (23 грудня 1999р. - 23 грудня 2044р.) Фінансування будівництва автодороги передбачається здійснити за рахунок концесіонера на 60% і за рахунок коштів держави на 40% Розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію на будівництво проведено тендер на розробку проектно-кошторисної документації на будівництво автодороги; завершено відведення земельної ділянки під концесійну автодорогу; завершено підготовчі роботи на І черзі будівництва (ділянка Краковець-Яворів) та археологічні дослідження на всьому напрямку траси, тривають підготовчі роботи на II та III чергах. 2002 р. – надана концесія на нову автодорогу Львів-Броди 78,9 км, чотири смуги руху. Концесіонер – ВАТ “ВНК “Розточчя СТ” (NDI S.A. - 40% і ТОВ «СIЛ» – 51,75% )
* Перші концесії в комунальному господарстві У вересні 2008 р. депутати Харківської міськради дали згоду на підготовку передачі в концесію права на керування цілісними майновими комплексами комунальних підприємств «Виробничо-технологічне підприємство «Вода», «Харківкомуночиствод» і «Харківські теплові мережі» Наступні кроки провести аудит і інвентаризація департамент економіки й комунального майна має розробити положення про проведення концесійного конкурсу й укладання концесійних договорів конкурсна комісія повинна визначити умови конкурсу й підготувати конкурсну документацію.
* Харків: чому концесія? Концесія, бо підприємства мають потребу в інвестиціях Мережі на всіх трьох підприємствах зношені більше ніж на 60 %. Зношеність основних засобів КП «ВТП «Вода» становить 65,6 %, потребують заміни абсолютно всі водозабірні споруди на річці Сіверський Донець, через які надходить вода на підприємство закінчився строк експлуатації 33,3 % водогінних мереж. Зношеність мереж, колекторів і трубопроводів «Харківкомуночистводу» – 75 %, Бар’єри Протистояння громадян Громадська організація «Харків’янин», яка вважає, що це рішення протирічить інтересам мешканців міста, виступила організатором підписної протестної кампанії. Очікуване зростання тарифів різницю між існуючими й економічно обґрунтованими тарифами комунальним підприємствам міська влада буде компенсувати з місцевого бюджету.
Схожі презентації
Категорії